Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=69&t=117886

 

witam mam takie pytanko ponieważ muszę przejeżdżać przez osiedlę kilka razy dziennie i moje pytanie brzmi czy lepiej jechać na 1 obroty 1800 - 2000 czy na 2 obroty 1300 - 1500 .

Odcinek około 700 m nie da się wiecej jechać niż 20 km/h bo co kilka metrów progi zwalniające i bezsensu było by gazowanie i zwalnianie.

 

Jak to ma się do żywotności silnia ? którą opcje polecacie stosować ?

 

P.S - jest to mój pierwszy diesel i chciał bym o niego dobrze dbać :)

Opublikowano

 

P.S - jest to mój pierwszy diesel i chciał bym o niego dobrze dbać :)

Obojętnie czy na 1 czy 2. Chcesz zadbać to te kilka min się przejdź. Nie obroty odbijają, niszczą silnik a taki zimne starty. Jeszcze diesel... Spacer się przyda jak tak bardzo chcesz dbać o auto ze się o obroty pytasz

Opublikowano
Daniel nie wiem czy przemyslales to co napisales, trzeba bylo dopytac bo żeby wyjechać z miejsca gdzie mieszkam i wjechać na normalna trasę muszę przejechać przez całe osiedle i dlatego się pytalem jak będzie lepiej pokonać ten i w przyszlosci inne podobne odcineki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Racja. Ale z drugiej strony trzymanie na zbyt niskich obrotach (poniżej 1200) też na pewno zdrowe dla silnika nie jest.
Opublikowano
1200 zdrowe nie jest, ale na 2 biegu nic mu nie bedzie, gorzej jezdzic z takimi obrotami na wyzszych biegach. Spokojnie przy tych obrotach mozna toczyc sie na 2.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.