Skocz do zawartości

E46 320d automat - bardzo słaba, nie jedzie :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Proszę nie bijcie - adminie nie zamykaj tematu...

 

Przeglądałem forum - o słabej mocy - 2.0d jest bardzo dużo jednak nie znalazłem

mojego przypadku, a dokładniej mojego kumpla mechanika, któremu staram się pomóc z INPA.

 

Samochód DDE3.0 M47 2.0d w automacie.

 

Turbo, wtrysk sterujący po regeneracji, zaworki i filtry wyczyszczone - brak błędów w silniku i skrzyni.

Przepływomierz pracuje poprawnie - pompa wtryskowa, pięknie trzyma wartości.

 

Samochód nie jedzie zimny czy ciepły. Bardzo słaby - gaz w podłodze.

 

>> Jedyna rzecz, która jest dziwna - to bardzo niskie wskazania w INPIE dawki paliwa. <<

 

Nie osiąga nawet połowy skali i wg. właściciela auto prawie nic nie pali.

 

Na co jeszcze zwrócić uwagę - mechanik prawie wszystko poczyścił, EGR nie jest zaślepiony (zaślepiony nie pomaga)

Niby wszystko OK, a autko nie ma mocy. Nie wygląda też aby sprzęgło w skrzyni ślizgało.

 

Dodam, że pali na dotyk.

 

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie wskazówki.

 

Raf

Opublikowano
Jak problemy z paliwem to moze pompa cisnieniowa/wtyskowa jakoś tak to sie zwie, albo intcooler dziurway i ssie lewe powietrze, a turbo pracuje dobrze? ,jakiś przewód od podćienienia pękł i tez nie ma doładowania miałem tak w e60, podcisnieniowe przewody nalpeiej na silikony wymienić :? to wszystko co przychodzi mi na myśł ewentualnie sprawdzic kompresie na tłokach
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź!

 

Problem w tym, że praktycznie wszystko co wymieniłeś zostało sprawdzone (poddane regeneracji).

 

Jedynie ta dawka paliwa w INPIE, która jest bardzo niska nie daje mi spokoju.

 

Turbo tyle co po regeneracji.

Opublikowano
Nie pamiętam czy 2.0d ma pompę podprogową bo 3.0d ma, być może ona nie domaga i nie daje ciśnienia na pompę odpowiedniego :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M47 nie ma, dopiero M47N.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie, wywalczyłem DIS'a.

 

Podczas jazdy okazało się, że nie domaga EGR - zaworek podciśnienia. Po naprawie auto dalej słabe.

 

Bardzo nie podoba mi się praca przepływomierza w DIS.

 

Wskazania przy pełnym gazie max 260 jednostek a zapotrzebowanie 1000.

 

W INPIE wiem, że jest to skopane bo skala jest od 0-16 a wskazania z wykrzyknikiem na dzień dobry !33 do !65.

Na zagranicznych forach czytałem, że INPA dla DDE 3.0 ma błąd, ale ktoś testował to z różnymi autami

i wskazania były identyczne jak u nas na INPIE auta te jeździły normalnie stąd od razu odrzuciłem to odrzuciłem.

 

Czy DIS pokazuje przepływkę poprawnie dla DDE 3.0 ?

 

Po paru dniach jazdy mułkiem w kompie były dwa błędy przed czyszczeniem EGR.

 

EGR właśnie i boost preasure to low.

 

Dodam, że turbina po regeneracji.

Opublikowano

Zrobiliśmy to wcześniej - tak samo źle, zero poprawy jedynie

zaczęła się lekko dławić.

 

Dodam, że na zimnym silniku trochę nią trzepie, ale po kilku sekundach chodzi

już normalnie i obroty nie falują.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.