Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja też czekam na tester. dzisiaj jeszcze sprawdze poprawność założenia filtra paliwa.

 

właśnie dostałem smsa z poczty i wygląda na to że tester już dzisiaj będę miał ... także zapowiada się weekend podejrzeń i rozwiewania wątpliwości :)

  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
oto dwa filmiki z porannego odpalenia auta... co o tym sądzicie ?

 

http://youtu.be/oeJmvtY0-_U

http://youtu.be/cG6AbiQxBaw

 

dym śmierdzi niespaloną ropą czy olejem??

Opublikowano
Witam. Dla mnie to tak chodzi na 3 cylindry. A probowales odłaczas kostki od poszegolnych wtrysków i zobaczyć co sie wtedy dzieje?
..pasja to moje życie..
Opublikowano
Na moje ucho słychać dziwne stukanie, jakby na 1 cylinder silnik nie palił. Wydaje mi się ze tu trzeba szukać przyczyny. Dobrze by było podpiąć komputer i zobaczyć korekty wtryskiwaczy.
Opublikowano
A sprawdzenie korekt na ciepłym ma sens ? bo jak widzimy po 30 sekundach od zapalenia juz nie ma problemow z praca silnika i dymieniem
Opublikowano

to stukanie jest tylko do momentu jak leci dym ... po tym czasie silnik pracuje normalnie

 

jeśli jest pękniety blok to test na CO2 powinien wyjść pozytywny ?

Opublikowano

Niestety tak. Ja mam podejrzenie pęknięcia bloku, tester może dzisiaj przyjdzie to się coś wyjaśni - tyle że mi płyn chłodniczy ubywa, auto nie kopci.

/jak sprawdzisz testerem to daj znać bo sam jestem ciekaw.

Opublikowano
mam juz tester , popoludniu pojade do mechanika zrobic test i przy okazji sprawdze jeszcze ten filtr paliwa. aż strach się bać
Opublikowano
panowie a co z tą kompresją ?? na trzech jest 27,5 a na czwartym 30. może to mieć jakiś wpływ ? co może być powodem takiej kompresji?
Opublikowano
Jak wiecej dymi na biegu jalowym I jest ro gryzacy dym to stawiam na ktorys z wtryskow.

 

 

 

Kolego tak jak pisałem na początku auto dymi przez 20-30 sekund tylko po paro godzinnym postoju, jak jest cieply nie ma zadnego dymu.

Wtryski sprawdzone na maszynie, dwa w stanie idealnym, dwa troche slabsze ale mieszcza sie w tolerancji.

Opublikowano

To wszystko w normie mi tez leca po dlugim postoju kleby bialego dymu. Czasami jak stoje w korku a na zewnatrz jest temp ponizej zera, tez daje.

Sprawdz jeszcze spalanie I kup jakis dobry olej z pewnego zrodla.

Opublikowano
kolego ale ja mam problem z odpaleniem jak jest -10 stopni. auto nie chce zlapac. samym dymem może bym sie nie przejmował. to nie jest tylko dym, auto nierowno pracuje, trzesie buda nawet jak jest +10 stopni. olej i filtry zamowione w sklepie internetowym VALVOLINE
Opublikowano

Jakby płyn ściekał przez uszczelkę albo zawór do cylindra to inaczej by palił, nie miał by siły zakręcić 1 raz, potem było by ok, a para wydostawała by się dłużej do tego słodki zapach dymu, i na postoju na wolnych obrotach i przygazowaniu przez chwile leciała by para, mnie martwi ten stukot jest mocno niepokojący zwłaszcza ten na 1 filmie, szkoda kolego, że skupiłeś sie na dymie zamiast odgłosie silnika, podobny niestety do tego... chodzi mi o pierwsze sekundy odpalenia

 

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
a ten stukot to nie echo które robią spaliny bo na filmiku jest odrazu sciana.... moze by nagrac dalej od sciany?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Piszesz że masz auto od paru miesięcy. Jeśli problem występował od początku po zakupie i okaże się że sprawa jest poważna, a kupiłeś auto od handlarza/komisu, możesz spróbować dochodzić swoich praw z tytułu rękojmi za wady ukryte. Najlepiej jak byś się kogoś poradził obytego w tych tematach albo z rzecznikiem praw konsumentów skontaktował. Zawsze można spróbować zwrócić auto, domagać się obniżki lub zwrotu kosztów doprowadzenia auta do stanu jaki ma być.

Ale to Twoja decyzja i pewnie zależna od ostatecznej diagnozy i kosztów jakie będzie za sobą niosła.

Opublikowano
Tak jak pisałem na początku - uszczelka pod głowicą, głowica albo blok pęknięty ze wskazaniem na to ostatnie. Teraz trzeba zrzucić głowice i postawić ostateczną diagnozę.
Opublikowano
bedę musiał chyba ten temat odlozyc do wiosny. teraz czekam na piątkową wizytę w serwisie związaną z tym rozrządem no i obserwowanie płynu, chociaż z tego co widzę to ubywa go bardzo mało
Opublikowano
Jedyny pozytyw to taki, że jak Ci wymienią rozrząd to będziesz mógł go przełożyć do nowego silnika po zakupie. Zawsze to trochę grosza w kieszeni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.