Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

mam pewien problem (auto bmw 123D 2007 r.). Po zmianie silnika po kilku dniach pojawił sie wyciek spod obudowy filtra oleju (składając silnik zastosowano nową uszczelkę bez wymiany oringów). Została rozebrana obudowa wymieniono oringi, uszczelkę na nową i wyciek znów się pojawił. Sytuacja jest na tyle dziwna, że wczoraj po złożeniu obudowy silnik chodził kilka godzin łącznie z jazdą testową - wszytko było ok. Dzisiaj auto zostało odpalone i nieszczęsny wyciek znów się pojawił. Zaznaczam, że obudowa filtra oleju pochodzi ze starego motoru i tam było sucho. Proszę o jakieś sugestie, co może być przyczyną tej usterki?

 

Pozdrawiam Tomek

Opublikowano

Zawsze jak sie cos przeklada ze starego do nowego to istnieje ryzyko naruszenia struktury a wtedy o wyciek nietrudno..

Tym bardziej jesli zalano nowy olej ktory jest bardziej higroskopijny od starego co potwierdza moja teorie.

Oczekujesz od nas ze bedziemy badac na odleglosc w ramach telekinezy doglebnie strukture metalu twojego filtra?????

Moja rada jest nastepujaca…

Prosze zdemontowac jeszcze raz czesc i ja przemyc/wysuszyc ponownie ja zakladajac.

 

PS.Na drugi raz warto skorzystac z gwarancji mechanika ktory skladal silnik a nie zakladac temat na forum gdy chodzi o taka drobnostke jak wyciek…

Forum nie moze ci pomoc nie widzac fizycznie danej czesci wlacznie z poprawnoscia jej zlozenia.

MADE IN PRL
Opublikowano
Zawsze jak sie cos przeklada ze starego do nowego to istnieje ryzyko naruszenia struktury a wtedy o wyciek nietrudno..

Tym bardziej jesli zalano nowy olej ktory jest bardziej higroskopijny od starego co potwierdza moja teorie.

Oczekujesz od nas ze bedziemy badac na odleglosc w ramach telekinezy doglebnie strukture metalu twojego filtra?????

Moja rada jest nastepujaca…

Prosze zdemontowac jeszcze raz czesc i ja przemyc/wysuszyc ponownie ja zakladajac.

 

PS.Na drugi raz warto skorzystac z gwarancji mechanika ktory skladal silnik a nie zakladac temat na forum gdy chodzi o taka drobnostke jak wyciek…

Forum nie moze ci pomoc nie widzac fizycznie danej czesci wlacznie z poprawnoscia jej zlozenia.

 

Jeśli to byłaby "drobnostka" nie zaśmiecałbym tym tematem forum. Mechanik rozbierał to ustrojstwo już kilka razy i składał także na nowej uszczelce, dalej to samo. Zamówiliśmy nawet nową (używaną) podstawę filtra i sytuacja się powtarza. Dodam, że ciśnienie oleju na zimnym silniku i wolnych obrotach wynosiło 2 bary. Jakieś pomysły?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
u mojego brata też pojawił sie wyciek z tej obudowy ale ,że akurat było już nalatane na nim 15tys to zabrałem się za wymianę oleju. Dokładne wyczyszczenie obudowy filtra ,+ nowy filtr i oring i wycieku brak ;] ważne żeby dokręcić z odpowiednim momentem

Sprzedam :

- ręczny M-pakiet BMW e9x

  • 9 lat później...
Opublikowano

Odświeżę temat.

U mnie po uszczelnieniu podstawy filtra wraz chłodnicą wyciek pojawił się u podstawy bagnetu, tuż przy misce olejowej. Rura od bagnetu jest przykręcona do podstawy filtra i w momencie demontażu można obruszyć. W zasadzie to nie był wyciek, ten olej się lał na tyle mocno że po trasie miałem całą klapę obryzganą w oleju

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.