Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolego Shadow69, może masz racje, Audi ani Alfy nie miałem ale pisze tak gdyż ojciec ma E36, swojego czasu zawieszenie miało luzy, maglownica także, wymieniłem tarcze z klockami i lata dalej. Nigdy nie było żadnych problemów z biciem tarcz w tym modelu. A w E39 te elementy mają jednak duże znaczenie.Jeśli chodzi o wytrzymałość to nie narzekam, oczywiście mówimy o górnej półce, typu Lemforder

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano
Audi słyszy się ze ma problemy ale alfa tuleje lecą co 20 30 tys i nic się z tym nie zrobi. A auto ładne fajnie się prowadzi przy sprawnym zawiasie. Jechałem 156 i 159 i fajnie się jeździ. Ale zawieszenie straszne jeśli chodzi o trwałość
  • 5 lat później...
Opublikowano

Panowie tylko ori ORI ORI I JESZCZE RAZ ORI jesli chodzi o tarcze w bmw e 39 i nie tylko e39 ............ ZAPRASZAM DO LEKTUTY ...............


moja stara buńka obecna - teraz ponad 390 tys km .

rok temu w koncu przyszsedł czas na wyniane tarcz bo od zakupu autka - w całosci ori wszytstkie częsci, zrobiłem 100 tyś i czy miałem coś wybite czy nie,( bo bywało) opony szmelc-czy nówki , nie było bata zeby cos kopało czy biło przy hamowaniu,( nawet z 230 km/h) WIĘC !!!! --- proszę Was znawcy pisma św. oraz mechanicy....,,, taaaaak mechanicy !!! nie piszcie bzdur na forach jak nie doznaliscie fabrycznej perełki z ori tarczami , dlatego zwlekałem do konca biorąc pod uwage doświadczenia z wcześniejszymi wymianami tarcz w innych buńkach-( troche tego było bo nie jestem juz młody m.inn. e36 e 46 ) , dlatego bałem sie wymieniac te tarcze i jezdiłem az sie zdarły haha

- A więc wymiana : tarcze zimermany z allegro od sprzedwacy jakiś tam oficjalny zimerman hehe ( powaznie ) , piasty po zdjeciu tarcz jak nówki ( są kuzwa takie ranciki-prążki, jakby ktos nie wiedział bo jak ich nie masz to piasty wywal od razu ) - ( RANCIKI TAKIE WZORKI, PRĄżKI GDZIE PRZYLEGA TARCZA ) takie miałem przy 370 tyś . Hmmm... No i zaczeło sie dziac po czasie, czasie któtkim . Tak jak piszecie wyżej - raz bije raz nie zalezy jaka sytuacja czy prędkośc. Jezdze autostradowo dojazd do pracy 80 km więc troche wiem, docierałem je a po tem nie zdazyło mi sie dohamowac na tych nowych z 230 hehe - ( dwa razy dwóch palantów tirem manewr na lewy pas którym jechałem przed oczami ( gnojki ) ale nie miałem wicej niz 140 km/h i hamowanie może do 90 )

i co Wy na to?

ps. ciekawa sprawa ale dopiero niecały tydzien hehe. całkiem nówki oponki na przodzie a w bagazniku już druga para - ( BO PIĘKNE te oponki na zywo ) po niedzieli wymienie ALE jak narazie kazde hamowanie gładkie było hmm... I CO TERAZ SĄDZIĆ BO JUZ SAM NIE WIEM

bede testował jak cos sie pojawi - napisze ..

Większy problem taki mam teraz ze trzeba zmienaiać tył :( i jestem w trakcie szukania tarcz , dlatego wszedłem na to fotum


myśle ze najlepiej obrac najprostrze rozwiązanie ( bosz , brembo , zimerann ) - hmmm....i wiele innych, nietylko tarcz a wszystkich częsci tych z wysokich pólek , gdo wie gdzie zostały i przez kogo wyprodukowane - te światowce , co doznałem rok temu przy zakupie felernych termostatów ze znannych swiatowych firm. a więc stawiam na jedno : polska dobra marka , która częśc od podstaw produkuje w PL , zobaczymy co będzie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.