Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Mam mały problem z moją e91 330xd. Beemka przy dynamicznym przyspieszaniu i przekroczeniu 3100obr/min delikatnie traci moc - w sposób pulsacyjny, tak ze 3 razy (przy ok 3100obr, 3500 i 3700). EGR, DPF, i turbina sprawdzone. Znalazłem tylko ten temat viewtopic.php?f=70&t=261339&hilit=spadek+mocy ale ja mam tylko minimalny spadek mocy po czy ta znów powraca i tak ze 3 razy.

Może ktoś ma pomysł co może być przyczyną?

pozdramiam

Opublikowano
Witam, Opisywany przez Ciebie problem może powodować sterownik turbiny. Pracuje w nim przekładnia ślimakowa która się wyciera i może prowadzić do chwilowego przycinania się zmiennej geometrii spalin i wtedy właśnie możesz odczuwać takie chwilowe przydławienie silnika. Nie zawsze komputer wykryje Ci błąd wskazujący na uszkodzenie nastawnika turbiny. Jakbyś miał jakieś pytania proszę o kontakt 75 641 09 85
Opublikowano
Witam, Opisywany przez Ciebie problem może powodować sterownik turbiny. Pracuje w nim przekładnia ślimakowa która się wyciera i może prowadzić do chwilowego przycinania się zmiennej geometrii spalin i wtedy właśnie możesz odczuwać takie chwilowe przydławienie silnika. Nie zawsze komputer wykryje Ci błąd wskazujący na uszkodzenie nastawnika turbiny. Jakbyś miał jakieś pytania proszę o kontakt 75 641 09 85

 

Dzięki za odpowiedź. Turbina była sprawdzana w tej firmie: http://regeneracjaturbosprezarek.pl/ poprawiono w niej właśnie sterowanie i geometrię, reszta była ok i nie wymagała regeneracji... Po tym zabiegu objawy się pomniejszyły ale nie znikły całkowicie, czy to Twoim zdaniem może oznaczać, że niewłaściwie wykonali zadanie?

pozdrawiam

Dawid

Opublikowano
Z tego co widzę, firma jest dobrze wyposażona i wydaje mi się, że właściwie wykonali swoje zadanie. Nie wiem, czy zaglądali do sterownika. Możliwe jest, że przekładnia w sterowniku uległa uszkodzeniu ( z czasem ona się wyciera, powstają wtedy luzy na zębatkach i może to prowadzić do dławienia samochodu i chwilowego spadku mocy). Jeśli chcesz możesz wysłać do mnie sterownik, sprawdzę go na testerze i jeśli jest uszkodzony, zainstaluje tam nowe przekładnie i może wtedy problem ustanie. Pozdrawiam serdecznie
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A jaki miałeś przebieg w aucie? Czy termostaty u Ciebie są w porządku bo jeśli nie to problem z zapchanym DPF-em powróci :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A jaki miałeś przebieg w aucie? Czy termostaty u Ciebie są w porządku bo jeśli nie to problem z zapchanym DPF-em powróci :(

Przebieg niecałe 200 000km, winna była mapa, ktoś wcześniej grzebał i źle ustawił lambdę...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.