Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 962
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pare miesiecy do tylu mialem wymieniany rozrzad. Wczoraj zadzwonil pan z servisu BMW i poprosil o spotkanie bo chcialby sprawdzic moj kluczyk :?: . Po sprawdzeniu, przyniosl mi napinacz i powiedzial, ze dobrze byloby go wymienic. Mowilem mu iz wymienilem wszystko, wiec nie ma potrzeby. No, ale w sumie przygarnalem ten napinacz i dla spokoju ducha dzisiaj do wymienilem. I tutaj moje pytanie, czy w ciagu okolo pol roku zmienily sie napinacze, czy mechanik zalecial w ciula. Stary rozni sie mega od nowego.

 

https://www.dropbox.com/sc/jdd0d5cxnkg8orm/AACgF5hfdM5pOLj1bLdPoYaLa.

Opublikowano
Pare miesiecy do tylu mialem wymieniany rozrzad. Wczoraj zadzwonil pan z servisu BMW i poprosil o spotkanie bo chcialby sprawdzic moj kluczyk :?: . Po sprawdzeniu, przyniosl mi napinacz i powiedzial, ze dobrze byloby go wymienic. Mowilem mu iz wymienilem wszystko, wiec nie ma potrzeby. No, ale w sumie przygarnalem ten napinacz i dla spokoju ducha dzisiaj do wymienilem. I tutaj moje pytanie, czy w ciagu okolo pol roku zmienily sie napinacze, czy mechanik zalecial w ciula. Stary rozni sie mega od nowego.

 

https://www.dropbox.com/sc/jdd0d5cxnkg8orm/AACgF5hfdM5pOLj1bLdPoYaLa.

 

 

Nie czaję twojego posta. Robiłeś rozrząd w bmw czy w nie autoryzowanym serwisie? Doradca bmw zaprosił cię aby poinformować że złą część zamontowali czy co??

Opublikowano
Robilem u zwyklego mechanika, on zakupil wszystko co potrzeba.Nie patrzalem nikomu na rece. Samochod odebralem i wszystko smiga ok. Zastanowilo mnie tylko, dlaczego tak roznia sie napinacze. Ten, ktory zalozyl on i ten ktory dostalem z Bavarian.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale generalnie co chciał gostek z ASO i czy za darmo ci wręczył ten napinacz? czyżbyś łapał się na akcję serwisową rozrządu??
Opublikowano

Jak każdy z posiadaczy N47 po kupnie miałem obawy co do trwałości łańcuchów w naszych samochodach. Jako, że mam silnik z literką "C" nie łapię się na żadną akcję servisową. Więc rozrząd wymieniłem na własny koszt. Samochód od początku jest servisowany przez BMW. Parę razy zwracałem im uwagę, że "szurały" łańcuchy, rownież zostawiałem pisemka. Po wymianie(własnej), odpuściłem "walkę". Ale nie to jest ważne. Pytanie dotyczy tego, czy mechanik mnie oszukał, dlaczego napinacze tak się różnią.

 

Tak, za napinacz zapłaciłem £46.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego miał oszukać, te części były chyba kilkukrotnie poprawiane, być może w ASO mieli po prostu najnowszy wypust...
Opublikowano
Dlaczego miał oszukać, te części były chyba kilkukrotnie poprawiane, być może w ASO mieli po prostu najnowszy wypust...

 

Chodzi mi o to, czy na postawie napinacza mozna stwierdzic czy jest wsadzony ten "poprawiony'' rozrzad(lancuchy i slizgi)jezeli taki byl, czy tylko wymieniony na "swiezy", ktory zalegal na "polkach". Czy w modelach o koncowce "C" byly feralne lancuchy, w Bavarian twierdza, ze nie slyszeli o problemach z lancuchami, natomiast zalecaja wymiane napinacza po 60000 mil, dlatego prosili o kontakt.

Opublikowano
Witam. A nie ma oficjalnego ogłoszenia o akcji? BMW jako renomowana marka powinna zadbać o klienta i oficjalnie powiadomić o takiej akcji. Z drugiej strony, jednak rozumiem, że nie ma się co z tym bardzo afiszować.
Opublikowano
witam panowie a wiecie może coś na temat rozrządów w F10 2,0D, czy tam też występuje owy problem szurania ?? bo z tego co mi wiadomo to tez szura ?? ale nei jestem pewny do końca ?? więc może ktoś coś wie ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobno w f10 lci problem zostal wyeliminowany. W Prelci trzeba wymieniać...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dzwoniłem do ASO i dowiedziałem się, że ta akcja była przeprowadzana jedynie w 2015 roku... Czy to prawda? :mad2: Czy może moje ASO nie jest w porządku?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam stałem się (nie) szczęśliwym posiadaczem silnika n47 czy mógłby ktoś sprawdzić czy była robiona akcja serwisowa i czy ewentualnie był zmieniony łańcuch ?

 

Z góry dziękuje :D

 

VIN: WBAWD12060P190019

Opublikowano
Witam stałem się (nie) szczęśliwym posiadaczem silnika n47 czy mógłby ktoś sprawdzić czy była robiona akcja serwisowa i czy ewentualnie był zmieniony łańcuch ?

 

Z góry dziękuje :D

 

VIN: WBAWD12060P190019

 

Dlaczego nieszczesliwym ? Zrob albo zbadaj czy bylo zrobione i spij spokojnie. Mialem podobne wrazenia od razu po zakupie, ale zrobilem i juz 5 lat jezdze bezawaryjnie i nie nazekam. Te silniki sa bardzo ok - maja tylko jedna wade, ktora trzeba wyeliminowac i tyle.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Panowie jak wygląda sprawa z rozrządem w 320d 163km ed, auto produkcja czerwiec 2011, przebieg okolice 210tys. km. Wymieniać w nim rozrząd? jest dużo tematów na ten temat ale żadnej konkretnej informacji nie znalazłem ? pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie,

 

Mam silnik n47, 318d z 10.2010 roku. Przy zakupie (6.2015) miało nalatane 158k km, teraz jest 172k.

Od kiedy kupiłem, po starcie na zimnym to przez ok 2s po odpaleniu słychać wyraźnie metaliczne grzechotanie z rozrządu. Po tych 2 s, jak olej się rozpompuje po silniku - grzechotanie ustaje. Nie słychać szurania, "cykania" etc. Na ciepłym silniku też żadnych dziwnych dźwięków.

W sierpniu 2015 wymieniłem napinacz rozrządu - hałas po odpaleniu trochę się zmniejszył (ale nie do zera), jednak ok 2 miesiące temu z powrotem powrócił.

 

W ASO dowiedziałem się, że mój silnik nie jest objęty żadną akcją serwisową dot. rozrządu.

Czy to już czas, żeby wymienić rozrząd na swój koszt? Trochę się na ten temat naczytałem i mam pewne obawy mimo że silnik nie wydaje żadnych innych niepokojących dźwięków, niż te opisane powyżej.

 

Ponadto - czy jesteście w stanie polecić mechanika w Warszawie lub maksymalnie w promieniu 100-150 km, który wymieni rozrząd za ludzkie pieniądze?

Pytałem w jednym serwisie (w Wielkopolsce) - koszt wymiany ok. 3500 tyś z częściami. Ale zostałem poinformowany, że części to koszt niecałe 2000 tyś i są to zamienniki - firmy SWAG.

Wniosek - dość wysoką marże sobie naliczają, bo tyle kosztuje oryginał BMW, a komplet FEBI - ok. 1000 zł. Z kolei na pytanie jaki będzie koszt wymiany jak ja dostarczę części, nie uzyskałem odpowiedzi :)

 

Z góry dziękuję za informację.

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.