Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 962
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Do 2 tygodni tak mi powiedzieli w serwisie , nie wiem czy to dużo czy to mało

 

w hooooj;/

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
Roboty na dwa dni. Nie wiem co oni tam chcą jeszcze robić :?:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Zamówić części i wbić się w grafik. Mi też powiedzieli 2 tygodnie jak oddawałem auto ale po tygodniu zadzwonili, że auto jest do odebrania.

------------------------------

BieMdablju

------------------------------

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Roboty na dwa dni. Nie wiem co oni tam chcą jeszcze robić :?:

 

Podobno w 1 dzień temat do ogarnięcia :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety nie :( a byc powinna na wszystkie n47 tak naprawde...
Opublikowano
Bo są wykonane z lepszych materiałów ,a tak poza tym nie słyszałem żeby w f-ce się kiedykolwiek zerwał .
Tapniete LG F60
Opublikowano
Ktoś z forum miał problem z rozrzadem w automacie lub wymieniał łańcuch w automacie?

 

Kolega w F10 robił rozrząd, ma 520d automat z 2012 roku, robił rozrzad przy przebiegu 160 tys km.

 

W autach z automatem jest oczywiscie mniejsze obciązenie silnika, ale przeciez konstrukcja rozrządu jest taka sama, cudów nie ma.

Myślę że kluczowe znaczenie ma tu jakosc oleju i częstosc jego wymiany, a rodzaj skrzyni jest duzo mniej ważny.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Ktoś z forum miał problem z rozrzadem w automacie lub wymieniał łańcuch w automacie?

 

Kolega w F10 robił rozrząd, ma 520d automat z 2012 roku, robił rozrzad przy przebiegu 160 tys km.

 

W autach z automatem jest oczywiscie mniejsze obciązenie silnika, ale przeciez konstrukcja rozrządu jest taka sama, cudów nie ma.

Myślę że kluczowe znaczenie ma tu jakosc oleju i częstosc jego wymiany, a rodzaj skrzyni jest duzo mniej ważny.

 

Robil profilaktycznie czy juz mu halasowal ?

Opublikowano

A jest ktos z forum z wrocławia kto mogłby mi osłuchać rozrząd ? Bo raz mi sie wydaje ze cos zlysze a raz ze jest ok.

Nie chce jechac do serwisu bo jak przyjade do nich z takimi watpliwosciami to napewno bedzie rozrząd do wymiany. Fajnie jakby ktos obiektywnie to osłuchał.

Moja e91 jest z 2011 wiec akcja serwisowa jej nie obejmuje.

Opublikowano
ja wam powiem tak w mojej wymienili mi na akcji ser.rozrzad góra i dół pojezdziłem dwa tyg i pekł mi blok nie uznali reklamacji koszt jaki mnie wyniusł to jedyne 9700zł wiec zastanowcie sie czy warto mi lekko łancuch dzwonił i podnieciłem sie akcją i wyszło jak wyszło
Opublikowano

W mojej E91 z 2007 łańcuch hałasował od początku kiedy kupiłem ją w 2011 roku z przebiegiem 141tys. aktualnie 220tys, we wtorek przekazałem ją w ręce mechaników BMW Autopremium celem wymiany rozrządu w akcji serwisowej. Przy okazji wyszły wymiany uszczelniaczy skrzyni biegów, turbo i odmy. W piątek odebrałem samochód, rachunek za prace dodatkowe niecałe 700 zł brutto, ale mój mechanik powiedział, że wymiana uszczelniaczy skrzyni kiedy trzeba ją zdemontować to minimum 500 zł za robotę więc opłacało się zrobić w serwisie te rzeczy. Na moje szczęście wymienili mi kompletny rozrząd czyli był już w kiepskim stanie.

 

Nie chce chwalić dnia przed zachodem słońca ale wygląda na to, że po wymianie auto pali mniej o 0,5 - 1 litra ale na razie zrobiłem niecałe 100km.

Opublikowano
Dzięki temu forum załapałem się w ostatniej chwili na tę akcję z wymianą rozrządu. To już ostatnie chwile ponoć w styczniu akcja zostanie zakończona.
Opublikowano

a co do pekajacego rozrzadu to... wszsja w moim n47d20b -204hp zrobilem rozrzad u znajomka dla swietego spokoju troszke grzechotal....

 

czytam czytam 55 stron i nikt nie napisal to co chcialem przeczytac czyli....

 

rozrzad w n47 to 3 lancuchy, napinacze, dwa kola zebate...

 

z dokumentacji serwisowej wyczytalem ze grzechocze i wyciaga sie lancuch gorny od walka rozrzadczego przez wadliwy napinacz moj byl w oplakanym tenie nawet nie wyszedl w calosci... spowodowalo to ze lancuch nie w pelni napinal sie na slizgu i terl delikatnie o szczyt slizgu na przeciwleglej stronie....

 

 

nowe czesci ktore ogladalem i porownywalem z mechaniorem.... zupelnie inny napinacz grubsza sprezyna wiekszy trzon i wieksza dziura na wtryskiwacz oleju ktory go napina... slizgi na szczytach sa sciete takze lancuch nie powinien juz o nie szurac i nowe slizgi wypelnione sa guma!! co ma zniwelowac poglos lancucha... zebatka walka rozrzadczego miala delikatne slady zurzycia takze bez emocji...

 

a co do pekajacego lancucha... hmmmm... wszyscy wymieniaja gore z napinaczem a wg. danych z bmw peka najczesciej srodkowy lqncuch od walu do pompy wysokiego cisnienia :( ktory jest najbardziej obciazony...

 

rowniez szeroko opisywany byl problem ze do 11.2007 dla n47 trzeba wymienic wal bo jest zespolony z kolem zebatym i nie da sie samego kola wymienic... tego tez bmw nie robi :(

 

lancuch halasuje bo jest z tylu silnika i dlatego go slychac taka konstrukcja... po glebokiej analizie i zadumie mechanior moj stwierdzil ze wystarczylo wymienic napinacz gornego lqncucha co zalatwilo by sprawe...

 

radosna informacje zawiera puma dot. akcji serwisowej mowiaca o tym ze po wymianie rorzadu nie ma on sie prawa zerwac a odglos halasu i szurania badz grzechotania (ratteling) moze byc slyszalny :) co rozwialo moje watpliwosci po wymianie bo rozrzad dalej slychac aczkolwiek jest to troszke inny dzwiek niz przed wymiana...

 

pozdrawiam Kozi

 

ps. u mnie wymienial kolezka komplet bez wycigania silnika da sie to zrobic w 1 dzien...

Opublikowano
Wczoraj jak dzwoniłem to ASO w Białymstoku wciąż trwała nawet wolne terminy na wizytę jeszcze w tym roku były a jak dzwoniłem do ASO w Warszawie to na początku przyszłego roku by był wolny termin i gostek wspomniał że to ostatni moment bo w styczniu już ma być zakończona akcja z N47.Ja się jeszcze załapałem po świętach jadę na wymianę .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wczoraj jak dzwoniłem to ASO w Białymstoku wciąż trwała nawet wolne terminy na wizytę jeszcze w tym roku były a jak dzwoniłem do ASO w Warszawie to na początku przyszłego roku by był wolny termin i gostek wspomniał że to ostatni moment bo w styczniu już ma być zakończona akcja z N47.Ja się jeszcze załapałem po świętach jadę na wymianę .

i pewnie skończy się tylko na wymianie napinacza :)

Opublikowano
Cześć mój problem polega na tym iż jak w poprzednich postach opisywałem mam problem z dziwnymi odgłosami podczas jazdy w przedziale 2/3 tyś obrotów dźsiaj byłem u znajomego mechanika by obsłuchał mi auto i jego diagnoza to "rozrząd" , więc ustaliłem z nim, bym podjechał do ASO tam gdzie wymieniali mi napinacz podczas akcji serwisowej bo ponoć miało być "2 lata gwarancji na napinacz" . podczas rozmowy z doradcą W ASO poinformowali mnie że nie ma żadnej gwarancji i akcja trwa do 26 grudnia. Oni niczego nie obsłuchają nie sprawdzą za wszystko każą płacić, podpięcie pod komputer 370zł, demontaż pasków 180zł - by osłuchać czy to rozrząd hałasuje;/ Dodam iż byłem u nich około rok temu, wymienili sam napinacz twierdząc że reszta jest w super stanie. przebieg 210tyś, i co teraz? może dostałem wadliwy napinacz? może napinacz miał wpływ na łancuchy które zaczeły hałasować ? jak moge dochodzić swoich praw?Co mogę teraz zrobić? jak walczyć proszę o pomoc i jakieś rady :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem powinni kazdemu wymieniać cały rozrząd, wymiana napinacza to tak na odczep sie pan, po roku wychodzą takie kwiatki że rozrząd sie odzywa ale trzeba już płacić... 2-2,5 tysia zainwestuj i wymieniaj sam, bo co zrobisz...
Opublikowano
A jednak dzisiaj oddzwonil mi doradca z ASO z przeprosinami ze kolega z ktorym rozmawialem wczoraj zyje juz swietami itp itd. I chcialby mnie zaprosic na bezplatna weryfikacje oraz sprawdzenie w ramach gwarancji napinacza oraz lancucha jezeli cos bedzie nie tak to wygenerujemy pismo do BMW Polska... jakies swiatelko w tunelu sie pojawilo..

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano

Witam, od praktycznie Maja tego roku przeglądałem ten temat. Kupiłem w Maju e91 318d N47 z prawdziwym przebiegiem 180kkm serwisowana w ASO jednym słowem cud miód. Od początku wiedziałem o problemach w tym aucie z rozrządem i świadomie kupiłem to auto. Już w momencie zakupu było słychać ten rozrząd. Charakterystyczne szuranie. Temat znam doskonale bo zabrałem się do tego od podstaw. Historia u mnie wygląda tak, że poprzedni właściciel był już umówiony na "akcje serwisową" w ASO w Poznaniu. Dealera nie ujawniam bo nie chcę być stronniczym. W ASO faktycznie "wymienili" łańcuch górny rozrządu. Stwierdzili ze wymianie podlega tylko on. Wymiana polega na tym, poprzez rozkucie go przeciągają nowy skuwają, zalewają spuszczonym olejem i to wszystko. Ok zrobione liczyłem na to, że szuranie ustanie, nic podobnego szura jak szurało. Zacząłem zagłębiać się dalej w temat i finał sprawy wyglądał tak: oddałem moje auto do polecanego przez kilku znanych mi fanów BMW Mechanika ze Smochowic koło Poznania, wyjaśnił mi od podstaw co i jak z tym rozrządem bo robił ich już kilkanaście. Najpierw diagnostyka komp z której wynikało kilka rzeczy, pierwsza to DPF chodził w trybie dopalania cały czas, jeden z cylindrów nie "dopala" "a wtrysk "ulewa" wniosek, że powodem tego może być rozciągnięty rozrząd. Kupiłem wszystkie części do wymiany rozrządu ok 1950 zł PEŁEN KOMPLET. Regeneracja DPF, klima ponownie nabita przy okazji rozebrania pół auta zrobione sprzęgło i dwumasa, płukanka i kilka uszczelniaczy itp. Cała ta zabawa kosztowała mnie 5500 zł efekt przeszedł moje oczekiwania. Auto jest jak nowo narodzone, lepiej przyspiesza, ciszej chodzi i duuużo mniej pali. Polecam taką kompleksową wymianę i nie ufajcie zbytnio tej wymianie tylko jednego łańcucha, bo to tylko połowiczne rozwiązanie problemu. W razie pytań postaram się na nie tutaj odpowiedzieć.. poniżej kilka zdjęć.

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/725460c01d04.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/efea888710f6.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9a91a3d57cda.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/378b446da7df.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fc811cbc1a84.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.