Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 962
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
215 i górny + napinacz to zaleczenie chwilowe widocznie w chwili wymiany reszta mogla byc w miare ale po czasie bedzie do wymiany to takie zaleczenie a nie usuniecie usterki, mnie przy przebiegu 100tys wymienili wszystko , i sam serwisant powiedzial ze wymiana czesciowa to mija sie z cele pozostawienie reszty czesciowo juz zużytej
Opublikowano
Ja mam 118d z października 2008 roku i niestety nie kwalifikuje się do akcji serwisowej. W tym roku pewnie sam będę musiał zajrzeć do rozrządu bo coś mi się wydaje, że powoli zaczyna szurać albo na słuch mi pada.
Opublikowano
Ja mam 118d z października 2008 roku i niestety nie kwalifikuje się do akcji serwisowej. W tym roku pewnie sam będę musiał zajrzeć do rozrządu bo coś mi się wydaje, że powoli zaczyna szurać albo na słuch mi pada.

 

Może masz już wersję silnika C, i stąd nie kwalifikuje się do wymiany?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

zerknij na tabliczkę, która znajduję się w okolicach progu/ słupka po otwarciu drzwi kierowcy.

Myślę, że będziesz miał już N47D20C ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś byłem w ASO BMW Inchape Wrocław.

 

Od 8 rano sprawdzali auto i o godzinie 11 dostałem info, że wymienili napinacz górny, sprawdzili naciąg łańcucha i mieści się w normach ale... ale pozostał hałas taki sam jak przed akcją serwisową czyli szum i szuranie jak by czegoś metalowego.

 

ASO zaleca wymianę kompletnego rozrządu... niestety nie pokryją kosztów. Nie rozumiem polityki, na moje pytanie czy to przypadkiem wadliwy napinacz nie spowodował zniszczenia któregoś elementu więc jaka to moja kwestia? Auto ma 120 000 km przebiegu, nie kręcony.

 

Pozostało mi wyczekiwać wyceny... 9200 zł brutto za wymianę kompletnego rozrządu... dramat... Czy ktoś może mi doradzić? Co robić? Ciężko się z nimi rozmawia... jednym wymieniają a innym nie... kwestia uśmiechu?

 

Silnik dzwoni... jeszcze... :duh:

Opublikowano
witaj w klubie kolego,oddałem do serwisu ok dwóch miesiecu temu do inchape Wrocław,wymienili mi górny łańcuch i napinacz tak jak u ciebie,tylko u mnie przebieg 213 tyś
Opublikowano
maja swoje procedury,skoro nie stwierdzili ,że łańcuchy sa rościągniete to nie mogli ich wymienić bo wysyłaja raport do centrali,dlatego mi wymienili tylko górny łańcuch i napinacz górny,a tobie tylko napinacz.Taka polityka.W Legnicy wymieniaja kompet za ok 2500zł,Także nie ma tragedii
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
maja swoje procedury,skoro nie stwierdzili ,że łańcuchy sa rościągniete to nie mogli ich wymienić bo wysyłaja raport do centrali,dlatego mi wymienili tylko górny łańcuch i napinacz górny,a tobie tylko napinacz.Taka polityka.

 

A kogo to obchodzi co oni wysyłają do centrali, skoro zaraz silnik wyciągnie kopyta?

Wymienili co musieli, ale jak lancuch zaraz padnie, to rozlożą ręcę - taka polityka?

 

Jakby tak załatwić ten jednostkowy problem poprzez telewizję np. to gwarantuje ci, że politykę beda mieć inną.

Opublikowano

Panowie i Panie, mam problem. Dzisiaj odebrałem samochód po wymianie serwisowej łańcucha rozrządu. Wymieniony został napinacz oraz górny łańcuch. Przez telefon dowiedziałem się że panowie na serwisie mieli problem z wykręceniem jednego wtrysku ale po dłuższych zmaganiach się udało. Dzisiaj jak już wspomniałem odebrałem auto, odpaliłem i w drogę.. czuć przez nawiew było oleje (zapewne coś ala wd), nie przejmowałem się tym stwierdziłem że pewnie psikali wtrysk by dał się wykręcić.

Problem pojawił się po przejechaniu 3-4 km, przez nawiew do wnętrza zaczął się dostawać zapach spalanego paliwa, na początku myślałem że to przez ciężarówkę jadącą przede mną. Niestety gdy stanęliśmy w zobaczyłem że spod maski wydobywa się dym, więc szybko na pobocze. Zauważyłem że za mną nitka mokra się ciągnie. Zgasiłem silnik i delikatnie podniosłem maskę do góry żeby nie wzniecić w razie czego ognia. Dostrzegłem że silnik i cały osprzęt wokoło wraz z osłonami na dole jest mokry ropą. Zadzwoniłem do ASO, Pan wysłał po mnie auto assistance i dowiózł na serwis. Z faktu że godzina była późna zainteresowanie było małe ale w końcu się ktoś zainteresował. Diagnoza, sparciała uszczelka i wyciek paliwa z przelewu - Pan twierdzi że akcja serwisowa tego nie obejmuje i że możliwe że koszty naprawy będę musiał ponieść sam.

 

Moje pytanie, co w sytuacji kiedy będą chcieli mnie obciążyć kosztami, w końcu wtryski były ruszane więc wszelkie wężyki itp. również. Nie byłem przy aucie kiedy diagnozowali problem, pytanie czy nie lało z wtrysku a nie z przelewu. Co mi poradzicie? Co mogło się uszkodzić poprzez taki wyciek?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mnie uszczelki pod wtryskami wymienili kazali zaplacic ale potem machneli reka ze to grosze i nic nie zaplaciłem.
Opublikowano
Witam !!! All mi wymienili komplet rozrzadu na akcji i bylo super do czasu kiedy po 15 tys sie rozrzad roz.......ił w mak i to na dodatek w Szwecji oczywiscie gwarancja ale jak to przystalo na Aso czy to w Polsce czy innym kraju (to samo dziadostwo i kretacze) kombinuja aby utracic gwarancje to ze nie orginale laczki ze alarm nie orginalny nadal czekam na decyzje ale jestem przekonany ze to bedzie negatyw :mad2:
Opublikowano
Dziś byłem w ASO BMW Inchape Wrocław.

 

Od 8 rano sprawdzali auto i o godzinie 11 dostałem info, że wymienili napinacz górny, sprawdzili naciąg łańcucha i mieści się w normach ale... ale pozostał hałas taki sam jak przed akcją serwisową czyli szum i szuranie jak by czegoś metalowego.

 

ASO zaleca wymianę kompletnego rozrządu... niestety nie pokryją kosztów. Nie rozumiem polityki, na moje pytanie czy to przypadkiem wadliwy napinacz nie spowodował zniszczenia któregoś elementu więc jaka to moja kwestia? Auto ma 120 000 km przebiegu, nie kręcony.

 

Pozostało mi wyczekiwać wyceny... 9200 zł brutto za wymianę kompletnego rozrządu... dramat... Czy ktoś może mi doradzić? Co robić? Ciężko się z nimi rozmawia... jednym wymieniają a innym nie... kwestia uśmiechu?

 

Silnik dzwoni... jeszcze... :duh:

Jezeli aso uznalo ze dana czesc sie nadaje do wymiany a jest na nia akcja serwisowa to powinni wymienic nie daj sie zbyc to ich metoda dzialania :) Pamietajmy ze akcja to wymiana kompletu jezeli zachodza watpliwosci co do danej czesci nie moga wymienic napinacza i powiedziec reszte sam pan se napraw bmw germany zaleca wymiane calego rozrzadu wraz z walem korbowym w n47 wiec laski nie robia .A jezeli po wymianie napinacza szura i wiadomo ze lancuch jest umierajacy musza go wymienic ,spiewka co ci zapodali to fake!!! idz i zarzadaj pisemnej diagnozy w razie rozrzad sie posypie bedziesz mial podstawe do reklamacji poniewaz aso uznalo lancuch za sprawny a w rzeczywistosi byl mocno wyjechany !!! A zobaczysz zaprosza cie jeszcze raz na akcjie :)

Opublikowano
ja dziś właśnie dzwoniłem do frank cars i powiedzieli że najpierw diagnostyka i w zależności co trzeba wymienić to wymieniają ...a jak już ktoś wymieniał długo z tym schodzi ?
Opublikowano
Dziś byłem w ASO BMW Inchape Wrocław.

 

Od 8 rano sprawdzali auto i o godzinie 11 dostałem info, że wymienili napinacz górny, sprawdzili naciąg łańcucha i mieści się w normach ale... ale pozostał hałas taki sam jak przed akcją serwisową czyli szum i szuranie jak by czegoś metalowego.

 

ASO zaleca wymianę kompletnego rozrządu... niestety nie pokryją kosztów. Nie rozumiem polityki, na moje pytanie czy to przypadkiem wadliwy napinacz nie spowodował zniszczenia któregoś elementu więc jaka to moja kwestia? Auto ma 120 000 km przebiegu, nie kręcony.

 

Pozostało mi wyczekiwać wyceny... 9200 zł brutto za wymianę kompletnego rozrządu... dramat... Czy ktoś może mi doradzić? Co robić? Ciężko się z nimi rozmawia... jednym wymieniają a innym nie... kwestia uśmiechu?

 

Silnik dzwoni... jeszcze... :duh:

Jezeli aso uznalo ze dana czesc sie nadaje do wymiany a jest na nia akcja serwisowa to powinni wymienic nie daj sie zbyc to ich metoda dzialania :) Pamietajmy ze akcja to wymiana kompletu jezeli zachodza watpliwosci co do danej czesci nie moga wymienic napinacza i powiedziec reszte sam pan se napraw bmw germany zaleca wymiane calego rozrzadu wraz z walem korbowym w n47 wiec laski nie robia .A jezeli po wymianie napinacza szura i wiadomo ze lancuch jest umierajacy musza go wymienic ,spiewka co ci zapodali to fake!!! idz i zarzadaj pisemnej diagnozy w razie rozrzad sie posypie bedziesz mial podstawe do reklamacji poniewaz aso uznalo lancuch za sprawny a w rzeczywistosi byl mocno wyjechany !!! A zobaczysz zaprosza cie jeszcze raz na akcjie :)

 

i wez ze soba radce prawnego albo adwokata, zobaczysz idzie to duzo szybciej

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ja dziś właśnie dzwoniłem do frank cars i powiedzieli że najpierw diagnostyka i w zależności co trzeba wymienić to wymieniają ...a jak już ktoś wymieniał długo z tym schodzi ?

Kolego, temat ma 47 stron a twoje pytanie padło już chyba z 50 raz i za każdym razem była na nie odpowiedź - trochę wysiłku :)

 

 

Dziś byłem w ASO BMW Inchape Wrocław.

 

Od 8 rano sprawdzali auto i o godzinie 11 dostałem info, że wymienili napinacz górny, sprawdzili naciąg łańcucha i mieści się w normach ale... ale pozostał hałas taki sam jak przed akcją serwisową czyli szum i szuranie jak by czegoś metalowego.

 

ASO zaleca wymianę kompletnego rozrządu... niestety nie pokryją kosztów. Nie rozumiem polityki, na moje pytanie czy to przypadkiem wadliwy napinacz nie spowodował zniszczenia któregoś elementu więc jaka to moja kwestia? Auto ma 120 000 km przebiegu, nie kręcony.

 

Pozostało mi wyczekiwać wyceny... 9200 zł brutto za wymianę kompletnego rozrządu... dramat... Czy ktoś może mi doradzić? Co robić? Ciężko się z nimi rozmawia... jednym wymieniają a innym nie... kwestia uśmiechu?

 

Silnik dzwoni... jeszcze... :duh:

Jezeli aso uznalo ze dana czesc sie nadaje do wymiany a jest na nia akcja serwisowa to powinni wymienic nie daj sie zbyc to ich metoda dzialania :) Pamietajmy ze akcja to wymiana kompletu jezeli zachodza watpliwosci co do danej czesci nie moga wymienic napinacza i powiedziec reszte sam pan se napraw bmw germany zaleca wymiane calego rozrzadu wraz z walem korbowym w n47 wiec laski nie robia .A jezeli po wymianie napinacza szura i wiadomo ze lancuch jest umierajacy musza go wymienic ,spiewka co ci zapodali to fake!!! idz i zarzadaj pisemnej diagnozy w razie rozrzad sie posypie bedziesz mial podstawe do reklamacji poniewaz aso uznalo lancuch za sprawny a w rzeczywistosi byl mocno wyjechany !!! A zobaczysz zaprosza cie jeszcze raz na akcjie :)

 

i wez ze soba radce prawnego albo adwokata, zobaczysz idzie to duzo szybciej

 

Dokładnie, nie ma się co rozdrabiać.

- Zarządaj tego stanowiska na oficjalnym piśmie od dealera, bo z doświadiadczenia wiem, że słowo serwisanta mało znaczy :)

- Przygotuj sobie stosowne pismo z opisem sytuacji, skierowane do "Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - Departament Nadzoru Rynku". Ta instytucja nadzoruje takowe akcje i może nałożyć bardzo odczuwalne kary za takie praktyki :) - zapewne po okazaniu dealerowi takiego pisma, zmieni swoje nastawienie :)

Opublikowano

Panowie,

 

Auto oddałem do naprawy w warsztacie samochodowym w Legnicy. Cała zabawa 2600 zł.

 

Auto odstawiłem w środę rano a we czwartek o 12 było gotowe.

 

Efekt? Cisza... praca silnika o niebo cichsza. Brak hałasu na wolnych obrotach, :D praca silnika zdecydowanie przyjemniejsza dla ucha.

 

ASO we Wrocławiu otrzymało ode mnie wiadomość, tylko i wyłącznie, że łańcuchy rozciągnięte. Jedna z prowadnic pęknięta a ślizgi wytarte na 1-2 mm :duh:

 

Zastanawiam się czy iść z tym do prawnika... Macie rację odnośnie UOKIK ale hałas i obawa o auto po "cudownej akcji ASO BMW WROCŁAW" nie dawała mi spokojnie jeździć dlatego zaraz po 3 dniach wymieniłem we własnym zakresie.

 

Od wymiany przejechane mam 2 tys. km. Wygląda, że wszystko jest w porządku. Cała zabawa 2600 zł.

Jedno co mogę powiedzieć, to to, że całe te akcje to kwestia podejścia do sprawy, jednemu się uda, drugiemu nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.