Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 962
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zostanie to między mną a serwisem.

 

Ogólnie gratki dla BMW za tą całą akcję.

Kolego to może zaloguj się na serwis ? a nie tu na forum OK.

Opublikowano
moim zdaniem z tauzena na bank wyłożył :D 1 roboczogodzina w bmw to 300zł plus części :norty:

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano

Widzę, że co niektórzy starają się tutaj wybitnie zabłysnąć gadką i elokwencją... Pewnie Wy piersi spróbujecie w tak głupi sposób, to w aso przepchnąć. I w taki sposób wam się to na pewno uda. :duh:

 

Normalnie kompletna wymiana sprzęgła w aso to coś koło albo dokładnie 900. Dla głupio cfanych w mojej opinii powinna ta usługa wynosić co najmniej 1800. I tak długo kasować takich ludzi, aż się chwasty wypleni w 100%.

 

END OT

Opublikowano
ASO tez musi zarobic. Czesto pracownicy aso robia lody I za stufke wymieniaja takie rzeczy. Jak na fakture to tez jest do dogadania. Napewno nie jest to 1800zl. Jak na fakture to musza dac gwarancje I tego nie przeskoczysz ze bedzie drozej.
Opublikowano

Byłem dziś w Katowicach, ponoć łańcuch ok, wymienili napinacz. Czas wymiany i diagnozy 3h.

Rok 2008.02, przebieg 134 tys prawdziwy.

A tak nawiasem po czym poznam, że faktycznie wymienili napinacz?

Opublikowano

Niepokojących odgłosów nie miałem, profilaktycznie pojechałem na akcje serwisową, dostałem listowne powiadomienie o rzekomej akcji.

Na razie nie widzę różnicy samochód jeździ tak samo i dźwięk ten sam. Koszty= 0

Opublikowano
ja tez sie wybieram , to juz troche najechane jest szkoda ze ci nie wsadzili całego nowego :) a ogólnie jestes zadowolony z obsługi ? jak nic sie nie dzialo nie szural ci lancuch to mogles jeszcze jezdzic , w późniejszym okresie jechać i wtedy by ci może wymienili caly?:)
Opublikowano

Teoretycznie łańcuch od pompy oleju (dolny) można pominąć, ale dwa: górny i środkowy z napinaczami to wg mnie podstawa przy wymianie.

Podobno najczęściej pęka ten górny od wałków, ale teraz rozkręcałem silnik z pękniętym środkowym (od pompy CR).

Wymiana tylko górnego jest kompletnie bez sensu.

 

Górny stary napinacz też jakoś dziwnie pracował (w porównaniu do nowego), więc akcja wymiany wcale mnie nie dziwi.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
zgadza sie taka wymiana samego napinacza to wielka lipa zostawiajac reszte łańcuchy ,prowadnice , powinno sie wymieniac wszystko a nie jedno stare jedno nowe , moim zdaniem to sie mija z celem
Opublikowano
Praktycznie i tak trzeba wymienić wszystko. Środkowego łańcucha nie wymieni się nie ściągając dolnego (do tego jeszcze trzeba ściągnąć miskę olejową). Ślizgi też są zmienione konstrukcyjne.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
ja tez sie wybieram , to juz troche najechane jest szkoda ze ci nie wsadzili całego nowego :) a ogólnie jestes zadowolony z obsługi ? jak nic sie nie dzialo nie szural ci lancuch to mogles jeszcze jezdzic , w późniejszym okresie jechać i wtedy by ci może wymienili caly?:)

 

Miałem nadzieję, że dają mi wszystko nowe, ale ponoć diagnoza wskazała, że łańcuchy są ok.

Zobaczymy, dostałem ustną gwarancje na 2 lata na napinacz, mam nadzieję, że pojeździ samochodzik jakiś czas bez awarii tego nieszczęsnego rozrządu.

 

Tak prywatnie, to uważam, że ta akcja serwisowa to wielka lipa i mam tylko nadzieję że wymienili mi ten napinacz chociaż.

Opublikowano
Wymienili sam napinacz bo muszą go wymienić samochodom objętym ''akcją'' wg. zaleceń centrali BMW wiec nic w tym dziwnego
e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano

Pojeździłem trochę autem po wymianie rozrządu całego i powiem szczerze że mam mieszane uczucia ,ale od początku .

Po odebraniu auta przez dwa dni było super i nadal jest jesli chodzi o rozrząd ale są też pewne niedociągnięcia , np.:

-musiałem dokręcić opaskę od filtra powietrza i rury idącej do turbo bo była rozkręcona ,

- dwa dni po naprawie na postoju słychać z pod maski jakieś warczenie plastiku ,jak jadę i obroty są wyższe to jest super ale na światłach to irytuje .Patrzyłem osłonę górną silnika i jest na swoich prowadzeniach ,to co mogłem to posprawdzałem ale wyglądało dobrze . W tygodniu chyba przedzwonię do bmw gdańsk i umówię się na poprawkę.

Opublikowano

Witam.

Chcę kupić auto z silnikiem n47 ,jednak boję się rozrządu. I tu jest moje pytanie do was:

Czy BMW daje gwarancję na rozrząd, bo właśnie zastanawiam się co, jeżeli wymienią tylko napinacz a za np. 20tkm padnie rozrząd, czy może nowy napinacz wyeliminuje ten problem ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.