Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie ma problemu, jak będę w ASO zapytam do kiedy mają akcję. Możliwe, że bezterminowo - do momentu naprawienia wszystkich modeli objętych akcją. Dam znać jak czegoś się dowiem :-)
  • Odpowiedzi 962
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam,

Dawno mnie tutaj nie bylo jednka mam nieslychana historie ktora chce sie z Wami podzielic.

- Ok. 2 tygodnie temu odebralem list w ktorym to pieknie zostalem poinformowany o akcji serwisowej ktora to objety jest moj x3.

- Bardzo sie ucieszylem z profesjonalnego podejscia i czekajacej mnie naprawy.

- Wstepnie umowilem sie na wymiane. Jednak Pan w M-Cars potwierdzil ze ciagle czekaja na czesci etc. Wszystko sobie zapisal i obiecal ze bedzie dzwonil...

- Natomiast...4 dni temu po wyjechaniu z garazu i przejechaniu ok. 1,5 km....zerwal sie lancuch...!??!!!

Tak wiec jestem chyba pierwszym przypadkiem auta z "akcji" serwisowej gdzie auto samodzielnie juz na akcje nie dojechalo.

Obecnie czekam na decyzje BMW. Mam nadzieje ze ponownie nie bede rozczarowany ich decyzja i podejsciem do zaistnialej sytuacji.

Autko jest krajowe i nic nigdy przy silniku nie grzebalem. Przebieg oryginalny 130 tys.

O finale akcji zapewne poinformuje caly swiat - mam nadzieje ze bedzie to dobry PR dla BMW.

 

I jak kolego ? Pytałem wczoraj z ciekawości o taką sytuacje w Inchcape we Wrocławiu. Powiedzieli, że sytuacja trudna, ale generalnie nie ma zwrotów, rekompensat itp. Akcja serwisowa jest dobrowolna i nie ma obowiązku w niej uczestniczyć, więc nie można dochodzić jakichkolwiek roszczeń w przypadku awarii.

Opublikowano

Witam!

 

Stety musze Was wszystkich milo zaskoczyc. Auto zostanie naprawione i nie poniose z tego tyt. zadnych kosztow. Jako ze okazalo sie ze uszkodzenie jest powazne do wymiany jest silnik. BMW wlasnie takowy sprowadzilo i obecnie jest montowany nowy blok silnika - oczywisice caly osprzet jest przekrecany ze starego.

Nie ukrywam ze jestem bardzo szczesliwy z rozwoju sytuacji. Jak by nie bylo bede mial nowy motor po modyfikacjach gdzie ponoc problem z lancuchem juz nie wystepuje.

W tym miejscu chcialem z gory podziekowac ASO BMW M Cars w Krakowie za pozytywne zalatwienie sprawy, mila obsluge i ciagle informowanie mnie o statusie naprawy.

W przyszlym tyg mam odbierac auto wiec podziele sie wrazeniami akustycznymi i tymi z jazdy.

(Jako ze bylem pierwszym takim przypadkiem troche to trwalo - przecierali szlaki i procedury BMW PL -BMW DE)

Jedyny koszt jaki bede musial pokryc to nowe oleje, pasek i cos tam jeszcze ok 1500 pln.

 

PS. Jako ze mam juz auto w serwisie zastanawiam sie czy zrobic update oprogramowania ( 700 pln )

Nigdy go nie robilem. Czy ma to sens? Jakie wymierne korzysci daje?

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
udapte powinni ci zrobic za free bo przeciez nowy silnik montuja wiec musza wszystko ze soba zsynchronizowac. :cool2:

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wymagajmy za dużo i tak super sprawa, że po tylu latach masz znów nowy silnik. Czyli dobrze, że się zerwał. W końcu jakiś plus tego łańcucha.

Co do update-u to moim zdaniem warto, poprawiają różne błędy i wprowadzają różne usprawnienia.

Opublikowano
A co to dokładnie za silnik po modyfikacjach który rzekomo nie posiada wad rozrządu bo ja o takim jeszcze nie słyszałem
e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano

hmm. co do silnika to nie wiem -ufam technikowi ktory zapewnial mnie ze ta wada zostala wyeliminowana...

 

Jesli chodzi o update to pewnie zrobie pomimo ze rzeczywiscie i tak beda musieli skonfigurowac caly silnik wiec teoretycznie powinno byc w cenie... no ale dokladnie, moze nie ma co zbyt wiele wymagac. :)

Opublikowano
Moim zdaniem Wymagać powinno się zawsze jak Najwięcej bo na biednego nie trafiło "czytaj BMW".

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
Witam,

Dawno mnie tutaj nie bylo jednka mam nieslychana historie ktora chce sie z Wami podzielic.

- Ok. 2 tygodnie temu odebralem list w ktorym to pieknie zostalem poinformowany o akcji serwisowej ktora to objety jest moj x3.

- Bardzo sie ucieszylem z profesjonalnego podejscia i czekajacej mnie naprawy.

- Wstepnie umowilem sie na wymiane. Jednak Pan w M-Cars potwierdzil ze ciagle czekaja na czesci etc. Wszystko sobie zapisal i obiecal ze bedzie dzwonil...

- Natomiast...4 dni temu po wyjechaniu z garazu i przejechaniu ok. 1,5 km....zerwal sie lancuch...!??!!!

Tak wiec jestem chyba pierwszym przypadkiem auta z "akcji" serwisowej gdzie auto samodzielnie juz na akcje nie dojechalo.

Obecnie czekam na decyzje BMW. Mam nadzieje ze ponownie nie bede rozczarowany ich decyzja i podejsciem do zaistnialej sytuacji.

Autko jest krajowe i nic nigdy przy silniku nie grzebalem. Przebieg oryginalny 130 tys.

O finale akcji zapewne poinformuje caly swiat - mam nadzieje ze bedzie to dobry PR dla BMW.

 

Wątpię by uznali ci naprawę w formie akcji teraz po zerwanym łańcuchu ale obym się mylił. Powodzenia

Myślę, że uznają, bo przecież akcja dotyczy właśnie przeciwdziałania takim sytuacjom.

Cieszę się, że tak wyszło.

-------------------

Artur

Opublikowano
czy ktoś wie co to za model silnika 2.0d o którym wspominał serwisant w którym wyeliminowano wady rozrządu
e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano
No to wam trochę zazdroszczę :norty: :cry2: moja M47 N2 nie ma co prawda problemów z rozrządem ale tak po cichu mam nadzieję że może zrobią jakąś akcję serwisową na turbiny :mrgreen: :mrgreen: to by była radośc dopiero :cool2:
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Opublikowano
czy ktoś wie co to za model silnika 2.0d o którym wspominał serwisant w którym wyeliminowano wady rozrządu

 

Szczerze? Nie ma chyba takiego :P Byłem ostatnio na przeglądzie e90 LCI 30.08.2010r. Pytali mnie czy wymieniałem rozrząd, albo czy to rozważam tak profilaktycznie. Zapytałem czy szura mi itp, powiedzieli że nie, więc nie ma narazie obaw, ale trzeba mieć rękę na pulsie bo w każdym N47 rozrząd może strzelić. Słowa Kierownika serwisu BMW Ichcape, nie namawiali mnie na wymianę itp. więc nie sądzę żeby naciągali.

Opublikowano
czy ktoś wie co to za model silnika 2.0d o którym wspominał serwisant w którym wyeliminowano wady rozrządu

 

Szczerze? Nie ma chyba takiego :P Byłem ostatnio na przeglądzie e90 LCI 30.08.2010r. Pytali mnie czy wymieniałem rozrząd, albo czy to rozważam tak profilaktycznie. Zapytałem czy szura mi itp, powiedzieli że nie, więc nie ma narazie obaw, ale trzeba mieć rękę na pulsie bo w każdym N47 rozrząd może strzelić. Słowa Kierownika serwisu BMW Ichcape, nie namawiali mnie na wymianę itp. więc nie sądzę żeby naciągali.

Jaki masz przebieg?

e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano
151 000 km :)

 

Myślę że przy tym przebiegu możesz już powoli kompletować części na wymianę rozrządu.

Większość myśli że w wersji silnika C rozrząd został znacząco poprawiony, ale nie całkiem i ciągle zdarzają się zerwania.

Oczywiście możesz przejeździć na swoim rozrządzie do 300 tys km, ale możliwe jest również że strzeli bez uprzedzenia przy tym przebiegu, który masz obecnie.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
To dziwne ja mam 205tyś rozrząd nie robiony nigdy po akcji serwisowej wymieniony napinacz (bo musieli) ich diagnoza łańcuch bez luzów w bardzo dobrym stanie ponoć jest cytując "dożywotni". i dają gwarancje 2 letnią bez limitu kilometrów gdyby się zerwał. Więc moim zdaniem nie ma reguły, ale odpukać w niemalowane niech służy drugie 200tyś;-)

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano

Tak jak napisałeś: nie ma reguły...zrywają się przy 100tyś km, jak i 300 tyś km :(

(również w silnikach po 2010 roku, a najgorsze jest to, że często bez wcześniejszego szurania).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
i teraz się z Tobą zgadzam;-) ja będe jeździł te dwa lata dopóty dopóki jest gwarancja a potem już tylko allegro albo wymiana kompletnego rozrządu na kolejną dekade, bo myślę że 300tyś pęknie w te dwa krótkie lata;-)

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano

Panowie z ASO Sikora Mikołów zrobili mi dzisiaj niespodziankę. Zadzwonili że samochód już dzisiaj do odebrania-przed weekendem mówili aby nastawiać się na środę. Wymieniony kompletny rozrząd, napinacze, łańcuchy, ślizgi itp. Auto nie do poznania. Nie powiedziałbym, że będzie aż taka różnica. Dodatkowo wydaje mi się, że biegi wchodzą lżej i bardziej "miekko". Nie wiem czy można to połączyć z wymianą rozrządu. Tak czy inaczej zupelnie inne auto:-)

Nie doplacałem ani grosza do akcji:-)

 

Co do pytania o czas trwania akcji... Pan z ASO powiedział, że najprawdopodobniej będzie to akcja bezterminowa (kilka lat) ale głowy nie da. Mówił, że ostatnio trafiło im się E46 na jakąś starą akcję:-)

Opublikowano
151 000 km :)

 

Myślę że przy tym przebiegu możesz już powoli kompletować części na wymianę rozrządu.

Większość myśli że w wersji silnika C rozrząd został znacząco poprawiony, ale nie całkiem i ciągle zdarzają się zerwania.

Oczywiście możesz przejeździć na swoim rozrządzie do 300 tys km, ale możliwe jest również że strzeli bez uprzedzenia przy tym przebiegu, który masz obecnie.

 

Wiem wiem, lepiej dmuchać na zimne :P

Opublikowano

151 tyś to raczej niedużo...ale dla tego rozrządu w N47 to nie tak mało. Sam mam N47 w E81 i nie wiem jak to będzie z rozrządem.

Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem, 15 tyś km po wymianie rozrządu. Podczas wymiany została źle przykręcona śruba od zębatki napędu pompy olejowej. Pomimo lewego gwintu wykręciła się, zsunęła się zębatka i silnik stracił smarowanie. Rozrząd wymieniany w niemieckim warsztacie (ale nie wiem czy w serwisie Bmw). Proponuję ostrożność przy wymianie rozrządu.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymieniałem łańcuch na gwarancji w Inchcape Warszawa i już zrobiłem od wymiany ok 50 tys. km i jak narazie jest idealnie, także polecam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.