Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dodatkowy sprzęt - wspomniane kable etc i tak mi nie przeszkadza - na co dzień jeżdżę z CB radiem i nie odczuwam wielkiego dyskomfortu z powodu jego obecności w aucie.
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zalety nawigacji fabrycznej są najbardziej widoczne przy bogatszym wyposażeniu auta (abstrahuję tu od ceny, piszę o zaletach).

 

Wyświetlacz HeadUp, na którym wyświetlają się dane nawigacyjne, inteligentne światła doświetlające zakręty wspomagające się danymi z navi (tak samo tryb pracy EcoPro)...

Rozpoznawanie znaków drogowych, również bazujące na danych z map nawigacyjnych (oprócz oczywiście kamery KAFAS w stopce lusterka).

Usługi ConnectedDrive, a konkretnie BMW Online/Assist, w których miła Pani :wink: po rozmowie telefonicznej może zdalnie przesłać adres celu nawigacyjnego wprost do navi (raz nawet, o dziwo, korzystałem z tego za granicą).

Albo możliwość zdalnego otwarcia auta za pomocą aplikacji na smartfona - to się przydaje jeśli auto wyposażone jest w DostępKomfortowy, czuły na zakłócenia zewnętrze (często występujące np. w okolicach Okęcia)...

 

Możliwości ułatwiających życie jest sporo... A czy warto? Każdy musi rozważyć/przeliczyć sam :wink:

 

P.S.

Aktualnie stosowane mapy są bardzo dokładne (o ile się nie mylę bazują na mapach Navteq), jak najbardziej porównywalne z AutoMapą (która z kolei bazuje na mapach Geosystems).

Opublikowano
Owszem zgodzę się, że fabryczny hud w połączeniu z nawigacją ma już jakiś sens. Oczywiście to samo można zrobić niezależnie, tak jak napisał mtothaj -być może nieco mniej estetycznie, ale za to jednak bardziej funkcjonalnie. Miałem wcześniej te usługi zdalnego wprowadzenia danych do nawigacji o których piszesz w e90, nigdy z nich nie korzystałem. To nie tylko kwestia ceny, ale ich realnej przydatności . Robiąc powtórkę z porównania do tabletu, jeśli masz dostęp do Internetu, to masz o wiele większa funkcjonalność. No faktycznie, poza otwieraniem auta smartfonem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Tutaj krótki filmik o zmianach w stosunku do poprzedniej wersji:

 

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
Tutaj krótki filmik o zmianach w stosunku do poprzedniej wersji:

 

 

Z filmu wynika ze jakoby w serii jest teraz dzielona / skladana tylnia kanapa w proporcjach 40:20:40 - i dobrze bo doplata do wydawalo sie tak podstawowej funkcjonalnosci byla lekka kpina.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Z przodu wersja LCI wygląda dużo lepiej na filmiku.... bo użyto do porównania najlepszych świateł dla LCI i najgorszych dla starej ;] Chamski zabieg marketingowy... Z tyłu te stare światła mi się chyba bardziej podobały, te nowe jakby z większego modelu na siłę przeklejone.
Opublikowano
Czy BMW ma jakąś politykę zachęcającą do zakupu przed premierą? Coś w stylu pre-ordera na specjalnych warunkach cenowych? Czy w przypadku lifta można liczyć na takie same warunki zakupu, jak w przypadku starego modelu, czy nie dają takich samych rabatów? Co z poprzednim modelem - są jakieś duże przeceny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.