Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W F20 jest głośniej niż w lagunie ?! Kurde, bo mam E90, mam też w domu najświeższą lagunę i ta jest zdecydowanie głośniejsza niż E90...

 

Bez dwóch zdań laguna dci jest znacznie cichsza od mojej f21 2.0d xd.

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W F20 jest głośniej niż w lagunie ?! Kurde, bo mam E90, mam też w domu najświeższą lagunę i ta jest zdecydowanie głośniejsza niż E90...

 

Bez dwóch zdań laguna dci jest znacznie cichsza od mojej f21 2.0d xd.

Bo 2.0 diesel z BMW jest bardzo głośny. Dobry diesel z BMW to tylko 3.0 :)

Opublikowano
W F20 jest głośniej niż w lagunie ?! Kurde, bo mam E90, mam też w domu najświeższą lagunę i ta jest zdecydowanie głośniejsza niż E90...

 

Bez dwóch zdań laguna dci jest znacznie cichsza od mojej f21 2.0d xd.

Bo 2.0 diesel z BMW jest bardzo głośny. Dobry diesel z BMW to tylko 3.0 :)

I serio myślisz że on wiele jest cichszy ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

@K8v8M:

Oczywiście, choć nie udało mi się znaleźć dokładnego porównania, ale popatrz na ranking:

http://elevatingsound.com/the-top-30-quietest-cars-a-cabin-noise-test-by-auto-bild/

Najcichszy jest 3.0d, potem jest szereg innych dużych diesli, a dopiero za nimi 2.0d. Zresztą w rankingu jest WYRAŹNA tendencja do tego, że mniejsze silniki są głośniejsze, co przecież jest naturalne dla każdego automaniaka, że R4 nie ma tak dobrej kultury pracy jak większe silniki.

Opublikowano
@K8v8M:

Oczywiście, choć nie udało mi się znaleźć dokładnego porównania, ale popatrz na ranking:

http://elevatingsound.com/the-top-30-quietest-cars-a-cabin-noise-test-by-auto-bild/

Najcichszy jest 3.0d, potem jest szereg innych dużych diesli, a dopiero za nimi 2.0d. Zresztą w rankingu jest WYRAŹNA tendencja do tego, że mniejsze silniki są głośniejsze, co przecież jest naturalne dla każdego automaniaka, że R4 nie ma tak dobrej kultury pracy jak większe silniki.

Ale kultura pracy to jedno, a hałas to drugie. Związek miedzy nim owszem jest, ale niewielki.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Moim zdaniem zmiany stylistyczne definitywnie na plus, choc do wygladu obecnego modelu tez juz chyba wszyscy sie zdazyli przyzwyczaic. Kolejny plus to bogatsze wyposazenie w serii (pisza m.in. o automatycznej klimie, radiu professional, ledowe swiatla dzienne), choc w praktyce moze sie okazac ze bedzie to zalezne od rynku na ktorym auto bedzie sprzedawane. No i ogolnie mozna sie spodziewac ze jak w przypadku kazdego LCI rozne drobiazgi beda bardziej dopracowane i wady wieku dzieciecego wyeliminowane.

Najwieksze rozczarowanie to rzeczywiscie silniki: jesli dobrze zrozumialem zaszedl pewnego rodzaju downgrade - obecna 116i 1.6 136KM stala sie teraz 118i a 118i 1.6 170KM to wedlug obecnej nomenklatury 120i. Innymi slowy jest to krok w tyl, tymbardziej ze chcac pozostac na poziomie starego 116i 1.6 136KM bedzie pewnie trzeba w LCI zaplacic tyle ile obecnie kosztuje 118i.

 

Troche zdjec, w tym wnetrza: http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1079746

Pzdr, MtothaJ
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chcac pozostac na poziomie starego 116i 1.6 136KM bedzie pewnie trzeba w LCI zaplacic tyle ile obecnie kosztuje 118i

Co pewnie tłumaczy bogatsze wyposażenie w standardzie... Budżet producenta musi się domknąć :wink:

 

A na serio - to wymienione wyposażenie powinno być standardem w każdym współczesnym BMW.

Przecież taki golas wygląda gorzej od marek klasy popularnej, które nierzadko klimę automatyczną mają już w standardzie...

Opublikowano

Tu tez bedzie teraz w standardzie. Choć moim zdaniem jedna z zalet BMW to możliwość dowolnej konfiguracji auta. Ja np wole mieć klime ręczna. I chciałbym mieć możliwość kupna auta bez klimy.

@mt

120i ma teraz 7KM wiecej. Zobaczymy jak z cenami.

Teraz w sumie jest troche bardziej normalnie z oznaczeniami. 120i ma osiągi 120d plus minus

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Dowolnosc konfiguracji byla by plusem gdyby wersja bazowa byla przyzwoicie wyposazona i byla mozliwosc bezplatnej rezygnacji badz downgrade'u z niektorych opcji. Natomiast sprzedawanie golasa wyposazonego grubo ponizej tego co oferuja marki segmentu popularnego i oczekwianie doplaty za kazda pojedyncza rzecz to zwykle zdzierstwo.

 

Poniżej rzekoma lista zmian:

 

Exterior Highlights

New sculpted kidney grill design (new 3-dimensional design)

New front bumper with larger air intakes, and contour sculpting

New headlight design with LED driving lights (standard equipment)Full LED headlights (and turn signals) available as an option

Adaptive LED optional

LED Foglamps optional

New two piece "L" shaped tailight design with standard LED lights

New rear apron design emphasizes width

New colors: Platinum Silver metallic and Sparkling Brown metallic

Estoril Blue metallic exclusive to M135i :duh:

 

More Highlights

Updated center console design

New standard options

Automatic air conditioning

Rain sensing wipers

BMW Professional Radio

iDrive with free standing 6.5" Display

Tire pressure monitor

 

New "lines"

Advantage

Sport Line

Urban Line

M Sport

 

New 116d with 116HP

M135i power increase to 326HP

 

Models

M135i: 3.0L 6-Cylinder Twin Power Turbo. 326HP / 332 lb-ft

125i: 2.0L 4-Cylinder Twin Power Turbo. 218HP / 229 lb-ft

120i: 1.6L 4-Cylinder Twin Power Turbo. 177HP / 184 lb-ft

118i: 1.6L 4-Cylinder Twin Power Turbo. 136HP / 162 lb-ft

116i: 1.5L 3-Cylinder Twin Power Turbo. 109HP / 133 lb-ft

125d: 2.0L 4-Cylinder Twin Power Turbo. 224HP / 332 lb-ft

120d: 2.0L 4-Cylinder Twin Power Turbo. 190HP / 295 lb-ft

118d: 2.0L 4-Cylinder Twin Power Turbo. 150HP / 236 lb-ft

116d: 1.5L 3-Cylinder Twin Power Turbo. 116HP / 199 lb-ft

Pzdr, MtothaJ
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@K8v8M

No nie wiem... jak wsiadłem kiedyś do F20 za 87.200 zł (totalny "golas", dostałem taką na zastępstwo z serwisu) to odniosłem gorsze wrażenie niż w innych kompaktach, bynajmniej nie pretendujących do klasy premium... A w takiej samej jedynce za jakieś 20.000 zł więcej (przeznaczonej na wyposażenie) wrażenie są już zgoła inne.

 

Generalnie masz rację, że dużą zaletą BMW jest bardzo bogata możliwość personalizacji samochodu (inna sprawa, że niektóre opcje mają ceny naprawdę przesadzone), niemniej jednak wyposażenie powinno startować od jakiegoś przyzwoitego poziomu nie będącego wstydem dla tej klasy...

 

 

@mtothaj

To co wymieniłeś na liście zmian wyposażenia jest faktycznie tą minimalną podstawą, jaka powinna być w tej klasie...

Jeszcze powinna być kierownica skórzana, multifunkcyjna - bo ta podstawowa mocno niekorzystnie wpływa na odbiór auta w środku.

 

A'popos klimy automatycznej, z tego co widzę na zdjęciach, w LCI ma ona zmieniony wyświetlacz w stosunku do aktualnej wersji (oprócz innego kształtu symboli wyświetlacza wygląda na to, że zmienili kolor podświetlenia).

 

http://m.autokult.pl/898720964863048067-cd890d0164750,0,920,0,0.jpg

Opublikowano

To co wymieniłeś na liście zmian wyposażenia jest faktycznie tą minimalną podstawą, jaka powinna być w tej klasie...

Jeszcze powinna być kierownica skórzana, multifunkcyjna - bo ta podstawowa mocno niekorzystnie wpływa na odbiór auta w środku.

 

Seryjna plastykowa kierownica jest zwyczajnie obrzydliwa - zupelnie nie do zaakceptowania, a w szczegolnosci w aucie klasy premium.

Tak naprawde to w standardzie powinni zadbac o odpowiednia kierownica, galke dzwigni zmiany biegow oraz raczke hamulca recznego. To rzeczy z ktorymi kierowca ma ciagly kontakt w toku prowadzenia samochodu i o wiele bardziej przekladaja sie na wrazenia jakosciowe niz np. to czy na desce rozdzielczej uzyto miekkich plastykow.

Przy masowej produkcji koszty bylyby minimalne / zadne, a wypuszczanie aut tak wyposazonych troche godzi w reputacje marki.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Apropo plastikowej kierownicy to ostatnio siedziałem w nowej V-klasie skonfigurowanej na 230 tyś zł i kierownica też była plastikowa, co jest nie do przyjęcia. Nie wspomnę o plastikach skrzypiących jak w chińskiej zabawce... Za tą cenę? Nie dopuszczalne, na marginesie poza tym auto fajne ale chyba nie za tą kasę.
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

Hahaha dostałem taką prywatną wiadomość od gościa pod nickiem: PPGG, "a ja ostatnio siedziałem w s klasie amg za 900tys i tez była plastikowa, przestań bredzić..."

Jak widać ma jakiś problem bo nawet zablokował przyjmowanie prywatnych wiadomości... Więc odpiszę mu tu bo jak widać posty czyta.

Taki szczęśliwy jesteś, że siedziałeś w S klasie za 900 tyś że musisz się tym chwalić wszystkim prywatnie na forum? buhaha Współczuję... Zapraszam do Gdyni do Salonu Mercedesa i sprawdzimy z czego jest kierownica. Właśnie tam stoi taka V-klasa. Co ty mi próbujesz udowodnić, że tak nie było? Mam gdzieś twoją opinię, mówię co widziałem... :mad2:

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Ok, dzięki za info. Tak myślałem, że to jest jakiś nimek.
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

Bardzo podoba mi się opcja współpracy nawigacji z Eco pro i sugerowanie hamowania silnikiem przed zakrętem czy ograniczeniem prędkości. Ciekaw jestem jak to działa w praktyce. To chyba debiut tej funkcji w bmw. Nie słyszałem aby była w innych markach.

Jednak z powodu tej funkcji nie kupie nawigacji za 10 koła.

 

W dobie tabletow z GPS za c.a. 500 PLN az strach pomyslec jaka producenci samochodowi maja marze na tych wszystkich nawigacjach i roznych innych pstryczkach elektryczkach...

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Bardzo podoba mi się opcja współpracy nawigacji z Eco pro i sugerowanie hamowania silnikiem przed zakrętem czy ograniczeniem prędkości. Ciekaw jestem jak to działa w praktyce. To chyba debiut tej funkcji w bmw. Nie słyszałem aby była w innych markach.

Jednak z powodu tej funkcji nie kupie nawigacji za 10 koła.

 

W dobie tabletow z GPS za c.a. 500 PLN az strach pomyslec jaka producenci samochodowi maja marze na tych wszystkich nawigacjach i roznych innych pstryczkach elektryczkach...

Maja i to od dawna, nic na to nie poradzisz.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Bardzo podoba mi się opcja współpracy nawigacji z Eco pro i sugerowanie hamowania silnikiem przed zakrętem czy ograniczeniem prędkości. Ciekaw jestem jak to działa w praktyce. To chyba debiut tej funkcji w bmw. Nie słyszałem aby była w innych markach.

Jednak z powodu tej funkcji nie kupie nawigacji za 10 koła.

 

W dobie tabletow z GPS za c.a. 500 PLN az strach pomyslec jaka producenci samochodowi maja marze na tych wszystkich nawigacjach i roznych innych pstryczkach elektryczkach...

Maja i to od dawna, nic na to nie poradzisz.

 

Niestety, marża jest ogromna, mam już wstępnie wycenioną pre-LCI i nie uwzględniłem w konfiguracji navi. Głupi business kosztuje prawie 6k, w telefonie za 20 zł na miesiąc mam nielimitowaną nawigację live, także wybór jak dla mnie jest dość prosty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale Navi to nie tylko nawigacja.

Przy okazji to zupełnie inny system multimedialny, z dyskiem 200 GB, internetem, funkcjami z grupy Connected Drive...

 

Żeby była jasność - ja nie twierdzę, że to jest tani dodatek.

Ale z drugiej strony porównywanie do GPS za 500 zł jest mimo wszystko delikatnie nietrafione :wink:

Opublikowano

Obawiam się, że Navi za 10tys nawet z dodatkowymi funkcjami i tak nie zaoferuje niczego specjalnego, czego nie miałby darmowy smartfon (tzn nie trzeba za niego doplacac, bo kazdy go juz ma).

Jedyna zaleta wbudowanej nawi to wygodny fajny ekran i sterowanie z iDrive lepsze niz dodykowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na cóż, takie uroki klasy premium...

Wszystkie dodatki mają cenę odpowiednio (czytaj: kilkukrotnie) wyższą niż w markach popularnych...

To co mnie osobiście razi - a wspominałem o tym już wcześniej - to fakt, że przy takiej wysokiej cenie startowej wyposażenie (wykończenie) modeli bazowych jest na kiepskim poziomie...

 

P.S.

Swoją drogą zawsze można kupić Dacię, tam nawigacja z kolorowym ekranem dotykowym kosztuje jedyne 950 zł... :D

Opublikowano
Internet, ConnectedDrive to kolejna dopłata, co w zestawieniu z navi prof podbija cenę do nastu tysięcy - przyznam szczerze, że zwyczajnie szkoda mi tych pieniędzy, nie uważam, żeby te kilka funkcji było warte XX tysięcy. Jedyny plus to darmowa aktualizacja przez 3 lata.
Opublikowano
Ale Navi to nie tylko nawigacja.

Przy okazji to zupełnie inny system multimedialny, z dyskiem 200 GB, internetem, funkcjami z grupy Connected Drive...

 

Żeby była jasność - ja nie twierdzę, że to jest tani dodatek.

Ale z drugiej strony porównywanie do GPS za 500 zł jest mimo wszystko delikatnie nietrafione :wink:

GPS to moze nie ale tablet za 500 zł ma o wiele wiecej możliwości niz ta cała nawigacja z wszystkimi opcjami.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Zgadzam się z K8v8M. Od biedy to sobie można za kilkadziesiąt zł/mc wziąć tableta z internetem i trzymać go tylko w aucie, na rok wyjdzie mniej niż 1000 zł a mżliwości są nieograniczone, włącznie z możliwością utworzenia serwera z którego wszyscy pasażerowie mogą ciągnąć internet i oglądaniem filmów podczas jazdy.
Opublikowano
Internet, ConnectedDrive to kolejna dopłata, co w zestawieniu z navi prof podbija cenę do nastu tysięcy - przyznam szczerze, że zwyczajnie szkoda mi tych pieniędzy, nie uważam, żeby te kilka funkcji było warte XX tysięcy. Jedyny plus to darmowa aktualizacja przez 3 lata.

 

Najwiekszy plus to fakt ze fabryczna nawigacja jest zintegrowana / wbudowana w auto - brak koniecznosci przyczepiania uchwytow do szyb, ciagniecia kabli z zasilaniem, mozliwosc sterowania za pomoca Idrive itp.

Cala reszta w sumie na minus - szczerze watpie zeby sama mapa dzialala lepiej albo byla bardziej aktualna niz byle Automapa na tableta / smartphone'a.

Pzdr, MtothaJ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.