Skocz do zawartości

E39 520i swieci sie ABS i brak wskazania predkosci


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam ciezki problem, jak odpalam rano auto jak jest zimne to swieci tylko kontrolka ABS i ASC a predkosc i chwilowe spalanie dziala bez zarzutu. Problem pojawia sie gdy auto jest juz rozgrzane po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta przestaje dzialac predkosciomierz i chwilowe spalanie. Czujniki sa nowe, po wymianie wszystko dzialalo normalnie tylko przez 30 km.
Opublikowano
wiec wszystko wskazuje na sterownik abs, u mnie w e39 tak samo bylo, zimna - dzialo dobrze, gdy sterownik sie nagrzal przestawalo.
Opublikowano
Czujniki Bosch , wymieniałem z przodu i z tyłu. Jeszcze nie podłączałem pod kompa to nie mogę powiedziec czy z przodu działają poprawnie. Jak odpalę zimny to mogę przejechać nawet 100 km i wszystko działa ok ale jak zgaszę tylko na chwile to po ponownym uruchomieniu zaraz zapalają się kontrolki ABS i ASC i przestaje działać zegar prędkości i chwilowe spalanie.
Opublikowano
Czujniki Bosch , .

Jeśli to nie sterownik to masz winowajcę. Bosch nie działa albo działa jak chce tak samo jak inne zamienniki. TRW działa, ale czasami też są problemy. Są ludzie co nie narzekają. Ale Pewniakiem jest VDO siemens lub ATE. Ja zakładam ATE. Inne to loteria i teraz będziesz miał problemy.

Gdybyś czytał forum wiedział byś że nie oszczędza się na czujnikach :cool2:

 

ATE to koszt ok 220zł przód i ok 270tył. Tak plus minus.

Opublikowano
Witam Posiada moje E 39 Naprawiałem sterownik ABS były poprzerywane luty nie wskazywało prędkości i wskazań paliwa został naprawiony. Teraz od czasu do czasu zapalają mi się ABS ASC prędkościomierz i inne wskazania działają ,ale gdy zdejmę wtyczkę od sterownika i ponownie ją założę wszystko wraca do normy lub po zgaszeniu na chwilę samochodu również. Co może być przyczyną bo ja już normalnie nie wiem Pomocy czy zna ktoś rozwiązanie tej zagadki?
Opublikowano
Czujniki Bosch , wymieniałem z przodu i z tyłu. Jeszcze nie podłączałem pod kompa to nie mogę powiedziec czy z przodu działają poprawnie. Jak odpalę zimny to mogę przejechać nawet 100 km i wszystko działa ok ale jak zgaszę tylko na chwile to po ponownym uruchomieniu zaraz zapalają się kontrolki ABS i ASC i przestaje działać zegar prędkości i chwilowe spalanie.

wydaję mi się, że raczej sterownik, ale możesz spróbować zamienić tylne czujniki lewy z prawym; prędkość pobierana jest z lewego, więc jak będzie wskazywał prędkość niezależnie od błędów, to wtedy czujnik. Najłatwiej, jak masz możliwość podpiąć się pod komputer.

 

Witam Posiada moje E 39 Naprawiałem sterownik ABS były poprzerywane luty nie wskazywało prędkości i wskazań paliwa został naprawiony. Teraz od czasu do czasu zapalają mi się ABS ASC prędkościomierz i inne wskazania działają ,ale gdy zdejmę wtyczkę od sterownika i ponownie ją założę wszystko wraca do normy lub po zgaszeniu na chwilę samochodu również. Co może być przyczyną bo ja już normalnie nie wiem Pomocy czy zna ktoś rozwiązanie tej zagadki?

pewnie dalej sterownik nie działa, jak powinien

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za 300zl kupisz sprawny albo oddaj do naprawy swój.

Pod warunkiem że nie ma końcówki 001 :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Są najbardziej usterkowe, swój używany sprzedałem przed świętami za 700pln, poszedł w 1 dzień, bez gadania, bez negocjacji.

Ogólnie na allegro jak sprzedawałem swój było może ze 3 takie sterowniki, niektórzy nawet 900pln cenią.

Więc jak w aucie jest taki, to zdecydowanie lepiej go naprawiać. :wink:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Takie rzeczy się dzieją jak czujnik nie jest w 100% Sprawny Tylko czemu żaden z mechaników na to nie wpadł i nie mogl jednoznacznie tego stwierdzić. Chyba że trafiłem na bardzo kiepskich mechaników
Opublikowano

Ja miałem problem u siebie w mieście znaleźć kogoś kto mi powie czy sterownik czy czujnik do wymiany. Oddałem auto na kompa powiedziałem ze albo lewy tył do wymiany albo sterownik. Po 2h telefon do mnie ze auto do odbioru. Fachura mi mówi ze błąd ABS asr i w tym przypadku albo czujnik albo sterownik do wymiany o czym doskonale wiedziałem. Chcieli 60 zł. Oczywiście po krótkiej kłótni nie zapłaciłem i pojechałem

Albo mechaników albo ich uniwersalny sprzęt. Gdyby mieli wykupić licencje na każde auto osobno to by zbankrutowali. A tak mają na rok za ok 7tys licencje w kompie do każdego auta uniwersalne tylko złącza wymieniają. Tak mi jeden elektryk mówił. Dlatego mam swój komputer mały co czyta bmw i się sprawdza oraz znajomego z inpa

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Ale dlaczego nie napiszesz co miałeś nie tak i jak naprawiles? Tak działa to forum by mógł ktoś sobie przeczytać. My wszyscy tak robimy A nie piszemy dopiero jak ktoś o to poprosi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.