Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ktos wie oco biega ?? zapalily sie podczas normalnej jazdy ,pare godzin wczesniej zmienialem przednie opony z run flatow na zwykle

http://i.imgur.com/Y90JQmB.jpg

http://i.imgur.com/JOkAg5K.jpg

Edytowane przez puchol2000
Opublikowano
takie jakies sie wkleiły małe :/ jakie potwierdzenie cisnienia, gdzie to sie robi ?? "confirm tyre pressure" dawalem na yes ,napisz cos wiecej jak to sie robi ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierw nabij ciśnienie jakie powinno być. Abyś na pewno miał w każdym kole tyle ile powinni byc. Później zapalasz auto (lub na samym zapłonie) wchodzisz właśnie tam gdzie napisane confirm tyre pressure. Nie możesz podczas jazdy. Auto musi stać w miejscu. Wciskasz ze tak confirm i pokaże ci się na wyświetlaczu ze aby dokończyć musisz ruszyc. Wystarczy parę metrów aby się ustawiło. I to tyle. W sumie masz napisane na ekranie jak to zrobić :evil:

🙃🙃

Opublikowano (edytowane)

wszystko jest napisane wiem, tylko ze pod "confirm tyre pressure" pisze system error :evil: i nic sie nie ustawia, daje "yes" i nic sie nie dzieje :twisted: wyskoczyly te bledy i nic nie idzie z nimi zrobic :/ auto jedzie zachowuje sie normalnie chyba :/

a moze to byc zwiazane ze zbieznoscia bo zaczelo scinac ostro opony i jest do ustawienia na dniach

Edytowane przez puchol2000
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co tam masz za błędy na tym pierwszym zdjęciu? Bo ni cholery nie da się przeczytać.

🙃🙃

Opublikowano
Co tam masz za błędy na tym pierwszym zdjęciu? Bo ni cholery nie da się przeczytać.

Błędy tak jak w temacie ;) DSC DBC flat tire FAILURE

Przyczyn moze być wiele, mam podobny problem tylko u mnie występuje okresowo i nie moge zdiagnozowac co jest przyczyną, błędy pojawiają się w losowych momentach i zazwyczaj znikają po ponownym zapłonie...

Przy tych błędach nie bedzie działać kontrola stabilności wspomaganie siły hamowania , ani nie beda wyłączać sie kierunkowskazy po wyprostowaniu kierownicy( przynajmniej u mnie tak jest)

Szukałem troche w internetach głównie na angielskich forach pisza na ten temat, powodem mogą być czujniki ABS, cisnienie w oponach, zbieżność lub czujnik kąta skrętu kierownicy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No poprawiles fotki :cool2:

U ciebie może być problemem czujnik ABS lub zbieżność skoro zjada ci opony. Przez zła zbieżność będzie swirowac czujnik ABS. Podepnij pod kompa. Bo inaczej to można dużo gdybac. Na pewno ustawienie prawidłowo jak zalecane dla BMW zbieżności to podstawa. Od tego trzeba zacząć skoro niszczy ci opony. Później dopiero szukac co jest z czujnikiem.

🙃🙃

Opublikowano
zbieznosc miala byc robiona dzisiaj razem z oponami, ale sruba sie ukrecila :/czekam na czesci ,komunikaty same znikna po ustawieniu , czy trzeba podlanczac pod kompa ??
Opublikowano

zapomnialem dodac ze bateria byla odlanczana ,ma to jakis wplyw na te komunikaty ?? gdzies wyczytalem ze trzeba zrobic adaptacje przednich kól ???

ktos cos wie ??

Opublikowano
Jeśli już to adaptacje czujników :) ale skoro drze ci opony to błędy mogą być spowodowane zmiennością

..tak drze opony, ale nigdy te komunikaty nie wyskoczyly, a teraz odlaczona bateria , nowe opony, moze cos w tym kierunku poszlo :?:

czekam na 2 wachacze bo sruby pourywali i zobczymy co bedzie , zmienie jeszcze klocki i plyn chamulcowy bo sie koncza :D

Opublikowano (edytowane)

problem rozwiazany :D

przyszly nowe wahacze i wszystko wrociło do normy ,w starym przy probie ustawienia zbieznosci zostala urwana sruba ,pan mechanik cos tam podspawal dla bezpieczenstwa :shock: pewnie byly jakies luzy na wachaczu i czujnik wariowal

Edytowane przez puchol2000
Opublikowano
Powiedz kolego czy przed ustawieniem zbieżności czuć było że auto zachowuje się inaczej( ściąga itp.) U mnie niby wszystko w porządku a czasem też mam ten błąd... Tylko u mnie pojawia się i znika.
Opublikowano
Powiedz kolego czy przed ustawieniem zbieżności czuć było że auto zachowuje się inaczej( ściąga itp.) U mnie niby wszystko w porządku a czasem też mam ten błąd... Tylko u mnie pojawia się i znika.

przred ustawieniem zbieznosci i zerwaniem tej felernej sruby nigdy nie bylo tych komunikatow ,auto delikatnie (minimalnie) sciagalo i scinalo opony ,

moze masz cos z tymi tylnimi wachaczmi ,bo to na 100% było u mnie, po zerwaniu tej sruby ,jedz na zbieznosc moze cos sie przestawilo delikatnie ;)

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Odkopuje temat, mój problem powrócił.

Za pierwszym razem miałem takie same błedy jak kolega wyzej. Zanim rozgryzłem co było ich powodem, sprawdziłem geometrie i czujniki abs, kalibrowałem czujnik kąta skrętu, a okazało się ze powodem był gwóźdź w oponie (powietrze nie schodziło)

Mineło klka miesiecy i znów to samo, opony sprawdzone i wszystko z nimi ok.

Błędy jakie wyskakują 5E43,5E45,94B5.

Wszystkie związane są z czujnikiem kata skretu, jednak wcześniej tez wskazywały na czujnik a to nie on był powodem...

Czy ktoś ma jakieś pomysły?

Dodam jeszcze że błąd pokazuje się zazwyczaj przy małych prędkościach (podczas skrecania) a po ponownym zapłonie( po przejechaniu kilku metrów) znika :mad2:

Opublikowano
Ktoś? Coś?

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Błędy sprawdziłeś kompem? Może masz skoki napięcia powyżej zakresu, które taki mogą dawać efekt. Sprawdź.

-------------------

Artur

Opublikowano
Panowie też mam podobny problem ISTA pokazuje dwa błędy 5df0 i 5df1. Czy to pompa ABS? Kontrolki na desce gasną najczęściej po odpaleniu auta w momencie gdy skręcam w prawo lub lewo po wyjeździe z domu na drogę. Zapalają się od razu jak tylko mocniej depnę pedał gazu lub na zakrętach kiedy czuje że zaczyna tył uciekać.
Opublikowano
Błędy sprawdziłeś kompem? Może masz skoki napięcia powyżej zakresu, które taki mogą dawać efekt. Sprawdź.

Dokładnie to programem pod androida (BMWhat), ale to bez znaczenia. Sprawdzę Twój trop, jednak wydaje mi się ze skoki napięcia były by widoczne gołym okiem, choć by na oświetleniu. Jednak sprawdze temat.

Opublikowano

Czy da się jakioś zweryfikować poprawne działanie czujnika kąta skrętu kierownicy?

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Czy da się jakioś zweryfikować poprawne działanie czujnika kąta skrętu kierownicy?

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

 

Witam. Udało ci się rozwiązać problem? Pozdrawiam :)

Opublikowano

Odświeżam temat, mam od jakiegoś czasu ten sam problem, dzieje się to tylko wtedy kiedy są temperatury bliżej 0'C, jak jest cieplej to problem nie występuje.

 

Dodam że na felgach letnich 17` miałem to samo co obecnie na zimowej 16` z tym że tak jak wcześniej pisałem wszystko dzieje się tylko przy temperaturach koło 0'C. :mad2:

 

Jakieś pomysły gdzie zaatakować żebym połowy auta nie rozebrał ? :modlitwa:

 

Pozdro

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Odświeżam temat, mam od jakiegoś czasu ten sam problem, dzieje się to tylko wtedy kiedy są temperatury bliżej 0'C, jak jest cieplej to problem nie występuje.

 

Dodam że na felgach letnich 17` miałem to samo co obecnie na zimowej 16` z tym że tak jak wcześniej pisałem wszystko dzieje się tylko przy temperaturach koło 0'C. :mad2:

 

Jakieś pomysły gdzie zaatakować żebym połowy auta nie rozebrał ? :modlitwa:

 

Pozdro

 

 

Jakie dokładnie błędy ci wyskakują? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.