Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj,

 

Ja wymieniałem u kolegi Czerwonego, ale miałem tylko niecałe 90 tysięcy - Ty masz prawie 200 i powinieneś wymienić:

 

- Wtyk z mechatronika (zwany tuleją, hilzą) - trochę żeśmy się z Czerwonym napocili tam, bo mało miejsca na rękę.

 

Ponieważ następna wymiana za ok. 60 tys (o ile będę jeszcze miał BMW, bo teraz to mi katalizator padł i mnie szlag trafia) na pewno wymienię poniższe części, które Ty powinieneś dawno wymienić:

 

- adapter (zwany okularem, taka gruba guma, uszczelka)

- tłoczki biegów - 6 sztuk, wszystkie (metalowe tłoczki, zakańczane półokrągłymi gumkami, które odpowiedzialne są za płynne zmienianie biegów, w trakcie eksploatacji spłaszczają się)

- płyta separacyjna

- miska z filtrem i uszczelką razem

- olej

 

pozdrawiam, dominik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj,

 

Ponieważ następna wymiana za ok. 60 tys (o ile będę jeszcze miał BMW, bo teraz to mi katalizator padł i mnie szlag trafia) na pewno wymienię poniższe części, które Ty powinieneś dawno wymienić:

 

- adapter (zwany okularem, taka gruba guma, uszczelka)

- tłoczki biegów - 6 sztuk, wszystkie (metalowe tłoczki, zakańczane półokrągłymi gumkami, które odpowiedzialne są za płynne zmienianie biegów, w trakcie eksploatacji spłaszczają się)

- płyta separacyjna

- miska z filtrem i uszczelką razem

- olej

 

pozdrawiam, dominik

 

Uważasz, że po 150 tkm skrzynia wymaga wymiany tych elementów?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj,

 

Ja wymieniałem u kolegi Czerwonego, ale miałem tylko niecałe 90 tysięcy - Ty masz prawie 200 i powinieneś wymienić:

 

- Wtyk z mechatronika (zwany tuleją, hilzą) - trochę żeśmy się z Czerwonym napocili tam, bo mało miejsca na rękę.

 

Ponieważ następna wymiana za ok. 60 tys (o ile będę jeszcze miał BMW, bo teraz to mi katalizator padł i mnie szlag trafia) na pewno wymienię poniższe części, które Ty powinieneś dawno wymienić:

 

- adapter (zwany okularem, taka gruba guma, uszczelka)

- tłoczki biegów - 6 sztuk, wszystkie (metalowe tłoczki, zakańczane półokrągłymi gumkami, które odpowiedzialne są za płynne zmienianie biegów, w trakcie eksploatacji spłaszczają się)

- płyta separacyjna

- miska z filtrem i uszczelką razem

- olej

 

pozdrawiam, dominik

Czyli mini remoncik :cool2:

Opublikowano
Tak to może najlepiej auto zmienię każdy wymienia tylko olej i filtr i jeżdżą dalej.

Przecież to nie odnosiło się do Ciebie :duh: Dlatego nie wiem czemu się burzysz :shock:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Procedura nie jest straszna. Jak ktoś ma zamiłowanie i "smykałkę" do mechaniki to da sobie rade.Powodzenia!:)

Tak jest ze wszystkim znam gościa który konfiguruje firewalla fortinet z pamięci :D musi znać minimum 16 stron instrukcji na pamięć :D

Opublikowano
Hmm nie mam pojecia co to ten fortinet :) ale wiem jak wyglada klucz dynamometryczny i jak ustawic na nim moment:D :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.