Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam 528 i na miescie tez sobie lyka ok18l ale ja mu krece ,niekiedy do czerwonego pola.zrobilem kiedys trase zgodnie z przepisami okolo 350km na tempomacie.sam na pusto 200km-ograniczenie do 120,i reszta ograniczenie do 100. srednia mi wyszla 7.6l/100km.
  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam. Mam E36 318i , co dzien robie 30 km do pracy z czego 25km to trasa, pali mi ok11 litrow na 100km przy predkosci ok 100km/h, az sie boje obliczac ile mi pali po miescie. Mam go od 2 miesięcy, jest w idealnym stanie zadnych wyciekow silnik pracuje idealnie , ale czy takie spalanie to nie lekka przesada??? Co o tym sądzicie??? Pozdrawiam.
Opublikowano
Witam. Mam E36 318i , co dzien robie 30 km do pracy z czego 25km to trasa, pali mi ok11 litrow na 100km przy predkosci ok 100km/h, az sie boje obliczac ile mi pali po miescie. Mam go od 2 miesięcy, jest w idealnym stanie zadnych wyciekow silnik pracuje idealnie , ale czy takie spalanie to nie lekka przesada??? Co o tym sądzicie??? Pozdrawiam.

 

Witam. Ja mam 318is i to samo auto chodzi dobrze ale pali za duzo. (opodwiedz na pytanie) to jest zdecydowanie za duzo jak na taki cykl. Co ci moge poradzic to tylko tradycyjnie:

1. Sprawdz sonde

2. Sprawdz przewod gumowy laczacy kolektor z przeplywomierzem czy nie ma dziur.

3. Sprawdz cisnienie w oponach.

4. Moze za bardzo go cisniesz na niskich biegach :)

 

Na 100% nic ci nie powiem bo z tych punktow ja zrobilem wszystko i nie pomoglo nic, ale wiem ze to moga byc czasem przyczyny. Pzdr

Opublikowano
Cisnieniew oponach mam dobre bo ostatnio zmienialem wszystkie kapcie, biegi zmieniam przy 2,5 tys. Mialem w passacie tez 1.8 i 115KM i wciągal mi srednio 8l/100km a bude mial większą niz betka. To moja pierwsza beemka więc nie moge porownywac. W koncu to BMW moze one muszą tyle chlać... :norty: Czy 1.8 is pali dużo więcej niz 1.8i??? i czy mocno odczuwalna jest roznica mocy między tymi dwoma typami??? Bo jak maja palic tyle samo to chcial bym miec troche więcej pod butem :twisted2:
Opublikowano
Cisnieniew oponach mam dobre bo ostatnio zmienialem wszystkie kapcie, biegi zmieniam przy 2,5 tys. Mialem w passacie tez 1.8 i 115KM i wciągal mi srednio 8l/100km a bude mial większą niz betka. To moja pierwsza beemka więc nie moge porownywac. W koncu to BMW moze one muszą tyle chlać... :norty: Czy 1.8 is pali dużo więcej niz 1.8i??? i czy mocno odczuwalna jest roznica mocy między tymi dwoma typami??? Bo jak maja palic tyle samo to chcial bym miec troche więcej pod butem :twisted2:

 

Roznica w spalaniu 318 i 318is jest naprawde minimalna. A to ze ci tyle bierze to cos nie tak jest. Mechanikiem nie jestem ci nei pomoge ale krotko sa 2 opcje:

1. Mechaniczne jakies cholerstwo

2. Elektronika (o zgrozo to jest gorsze ciezko zlokalizowac co i jak a kazda diagnoza kosztuje jak ^#@!&%#^)

 

U mnie problem to te 2 chyba :/ ile juz kasy wydalem na diagnozy na kompach itp to nie chce pisac bo mozna by za to kupic duuuuzo staffu :)a auto nadal jest zlosliwe. Chodzi niby dabrze a chleje jak żul wino pod delikatesami :/ Jedno jest pewne wydaj 50 zł i pojedz na podlaczenie do kompa (tylko wybierz jakiegos mechanika co by ci cos powiedzial o wynikach a nie tylko dal wydruk) Pzdr

Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...
Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

 

Hehhe, to co ja mam powiedziec z silnikem 1.6,ale to prawda co mowisz...od 3,5 tys. dopiero w miare cos czuc :D

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

E32 735 w manualu - spalanie w miescie (bez korków) 12-13L ... jazda na przemian bardzo spokojna , czasami sobie depne .

 

Kto mnie teraz udusi i wyzwie ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

 

Hehhe, to co ja mam powiedziec z silnikem 1.6,ale to prawda co mowisz...od 3,5 tys. dopiero w miare cos czuc :D

 

Ta :/ Z mocą jest tak sobie. Chociaz moment obrotowy nie jest aż tak najgorszy jak na te lata i na taką pojemność, więc na miasto w sumie wystarcza. A mi pali przy jeździe ekonomicznej (jako student z marnym stypendium staram się oszczędzać :) ) 8,5-9,5l, w zależności od pogody i mojego humoru, korków itp. Większość po zatłoczonej i podziurawionej Łodzi, więc wynik chyba nie najgorszy :)

Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

 

Hehhe, to co ja mam powiedziec z silnikem 1.6,ale to prawda co mowisz...od 3,5 tys. dopiero w miare cos czuc :D

 

Ta :/ Z mocą jest tak sobie. Chociaz moment obrotowy nie jest aż tak najgorszy jak na te lata i na taką pojemność, więc na miasto w sumie wystarcza. A mi pali przy jeździe ekonomicznej (jako student z marnym stypendium staram się oszczędzać :) ) 8,5-9,5l, w zależności od pogody i mojego humoru, korków itp. Większość po zatłoczonej i podziurawionej Łodzi, więc wynik chyba nie najgorszy :)

 

Bardzo dobry, bo mi na miescioe bierze 12,5 l czasem se depne ale bez przesad.

Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

 

Hehhe, to co ja mam powiedziec z silnikem 1.6,ale to prawda co mowisz...od 3,5 tys. dopiero w miare cos czuc :D

 

Ta :/ Z mocą jest tak sobie. Chociaz moment obrotowy nie jest aż tak najgorszy jak na te lata i na taką pojemność, więc na miasto w sumie wystarcza. A mi pali przy jeździe ekonomicznej (jako student z marnym stypendium staram się oszczędzać :) ) 8,5-9,5l, w zależności od pogody i mojego humoru, korków itp. Większość po zatłoczonej i podziurawionej Łodzi, więc wynik chyba nie najgorszy :)

Opublikowano

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

Moje 318i tez ladnie ciagnie powyzej 4tysiakow :)

 

Jak tu czytam niektorych kolegow wypowiedzi ze pali im BEATKA ponizej 10l to tylko pogratulowac :modlitwa:

Tak jak ktorys z kolegow powiedzial spalanie zalezy od osoby.

Mi pali po miescie jak jade rano i oczy mi sie kleja tak z 10l.

Wieczorami sie zdarza ze z 12-14l ale to jest spowodowane tym ze ruchu w moim miescie praktycznie brak :D

Na trasie pali dobrze czasami zdarza sie ze ponizej 10l :)

 

Kumpel ma coupete 316i i pali mu 8-9litrow.. tylko zazdroscic :D

 

 

Pozdr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a moj motorek spala na tarsie ponizej 10 a miasto okolo 14-15 wiec fajnie miec takie autko w porownaniu do e36 1.8 :mrgreen:
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam.Mam swoja 318i od niedawna ale już zdążyła pokazać pazurki.Jak ją kupiłem paliła 16l w trasie przy bardzo lekkiej nodze i wolne obroty szalały 0d 650 d0 1000 więc zacząłem szukać usterki (z pomocą forum:) i tak sprawdziłem krokowca, przepływomierz, filtry, resetowałem kompa aż w końcu zdesperowany wjechałem na kanał i dobrałem sie do sondy.Wtyczka za nic w świecie na chciala dać się rozłączyć ale jak już się to udało spotkała mnie niespodzianka-kałuża wody we wtyczce i utopione zaśniedziałe wtyki!Wszystko wysuszyłem i wyczyściłem,potem reset kompa i efekt...11 litrow LPG w trybie wiejsko-miejskim a silniczek na wolnych tylko szumi i ani drgnie!Sory za długość ale może kumuś się to przyda.Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.