Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
aku nawet nie odlaczam, odlaczylem zupelnie gaz, i dalej to samo. dzis swirowala na makas wypadanie zaplonu na 1,3,5,6 cylindrze, nie wiem. ide zaraz wyciagne wszsytkie cewki przemierze je czy maja o.8 wartosc jak tak to nie wiem co dalej ale sprawdze przewody od czujnika walka bo ponoc sam czujnik moze byc ok, lecz slyszalem ze czesto przewody pod izolacja sie lama przed cuzjnikiem wiec rozetne izolacje i obejrze je, a potem to nie wiem co chyba krokowy i przeplywke wyczyszcze.... jak cos zrzuce tlumik i zobacze kata.... ehhhhhhh juz nie mam sil szukac
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a wyszkoczyl jeszcze blod drugiego czujnika za czyms tam juz nie pamietam co to bylo bank 1 i 2 to jeszcze ten czujnik sprawdze...
Opublikowano
aha ale z tym czujnikiem to nie dziwie sie ze zalapal blad skoro tyle cylindorow swirowalo... cos przeskakuje i sieje po cylindrach co myslicie co by bylo najpewniejsze sprawdzic ?czjnik walka?
Opublikowano
a to nie bedzie czujnik walka rozrzadu wlasnie? jak tam czytam te objawy to pasuja do tego co mi opowiadal poprzedni wlasciciel jak wymienial w moim M52
Opublikowano
wymienilem go dzisiaj i dalej to samo... juz rece mi opadaja, mam dosc tego auta. juz wszystko rozbieralem kilka razy, dosc w c...j juz mam tego auta czujnik wału odpada bo jakby byl walniety to przeciez auto by nawet nie odpalilo a ten gupi zaplon tylko.......
Opublikowano
wyciagnelem drugi czujnik walka rozrzadu, ten co wymienilem to na kolektorze ssacym a ten co dzisiaj wyciagnelem to na kolektorze wydechowym, i silnik w tym miejscu byl suchy a jak rozpielem kostke i wyciagnelem ten czujnik w srodku w kostce tam gdzie sa piny byl olej.. czy w takim razie jest on nie szczelny i to moze byc winowajca? jutro jade po drugi czujnik i go zainstaluje i zobaczymy czy bedzie lepiej.. a tak z ciekawosci jakie wartosci powinny pokazywac te czujniki na omomierzu? bo ten co wymienilem i ten co dzisiaj wyciagnelem raz pokazywal jakies wartosci a raz nic nawet zer nie pokazywal tylko 1 a ta jedynka jest zawsze jak sie wlaczy omomierz tylko czyli tak pokazywal jakbym do drewna przylozyl koncowki omomierza. o co chodzi?
Opublikowano
zrobilem pewien patent i na tym patencie jest wszystko ok, a gdy go nie ma odrazu sie pierdzieli. sprawa elektryczna. musze dobrego magika znalesc teraz we wro od elektryki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oszukałeś czujnik temperatury?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
nie, zwiekszylem opornosc na cylindrach gdzie wypadal najczesciej zaplon, po przez wlutowanie do zasilania wtryskiwaczy dwoch kabelkow z zarówka postojowa :D i jest git od dwoch dni :) ale i tak szukam teraz magika od elektryki )
Opublikowano
dodam ze jak wyje tylko ta zaroweczke to odrazu silnik nie rowno chodzi i gubi zaplon, ciekawe prawda?
:wyjme: a nie wyje, a opornosc zwiekszylem na wtryskiwaczach a nie na cylindrach bo tak po chinsku to napisalem wczesniej. :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakiego typu masz wtryskiwacze?

Najlepiej daj zdjęcie lub podaj numery.

 

Dziwna sprawa bo taki zabieg w zasadzie nic nie powinien zmienić. Ale jeśli zmienił to tu trzeba szukać.

Podmień sterownik silnika na próbę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jakiego typu masz wtryskiwacze?

Najlepiej daj zdjęcie lub podaj numery.

 

Dziwna sprawa bo taki zabieg w zasadzie nic nie powinien zmienić. Ale jeśli zmienił to tu trzeba szukać.

Podmień sterownik silnika na próbę.

 

Słyszalem od pewnego mechanika od bemek ze wlasnie w kompie lubia padac jakies koncowki mocy, i ze da sie to naprawic tylko trzeba kogos madrego, tak zrobie jutro, najpierw jade do gaziarza bo gaz na gwarancji jeszcz eon niech sprawdzi bo tylko jak wlaczam gaz odrazu przestaje palic na dwa cylindry i obroty faluja dosc znacznie wylacze gaz i na tym patencie z ta zarowka jest git wszystko jak on stiwerdzi ze to na bank nie jest wina gazu to jade do jakiegos magika od bemek bo tez jestem na poniedzialek umowiony do niego i jutro tez zalatwie sobei sterownik zeby pozyczyc i wloze drugi sterownik i zobacze czy bedzie git czy nie ale stawiam ze wina lezy na tym sterowniku ze cos z tymi koncowkami mocy sie zrypalo albo z kablami do wtryskiwaczy cos sie dzieje.

Opublikowano
klemy sa ok, a sluchajcie co myslicie, zeby te bledy skasowac, bo dzis zaczelo znowu nie palic na dwa cylindry, wiec skasowac bledy i całkowicie odlaczyc gaz od kompa i pojezdzic na benzynie i zobaczyc co i jak co o tym myslicie? bo jesli to cos przez gaz sie robi to wtedy bedzie spokoj z tym wypadaniem zaplonu. jest to dobry sposob?

 

 

Nie kolego klemy, przy silniku masz masę wydaje mi się, że na rozruszniku ona jest

Opublikowano
ok sprawdze mase silnika, ale powiem tylko tyle ze gaziarz stwierdzil ze to nie jest wina gazu. a jakis magik elektryk powiedzial, ze nie ma pojecia o co tu chodzi i powiedzial w prost ze on mi tego nie zrobi bo nie wie co jest grane.... nic szukam dalej magika jakiegos.....
Opublikowano
wymienilem uszczelke pod kolektorem ssacym bo jak psikalem beznyna ekstrakcyjna tam gdzie uszczelka jest silnik wariowal no jest i dlaj to samo, jedyne co zauwazylem to rura wydechowa na samym koncu zrobila sie czarna w wewnatrz i z zewnatrz, sprawdzalem cisnienie w kolektorze ssacym na kompie juz po wymianie, i przy wlaczonym silniku pokazuje okolo 0,3 no to git ba ma byc podcisnienie gdy dodaje gazu jest takie chwilowe syczenie jakby byla gdzies dalej nieszczelnosc ( moze kolektor sie rozszczelnil na zgrzewie) ale zastanowilo mnie to ze jak wylacze silnik cisnienie w kolektorze wynosi 1. a normalnie cisnienie na dworze to 1.13, rozumiem ze wzrosnie do 0.5 albo cos kolo tego ale zeby az do 1? czyli jest prawie taka sama wartosc co na dworze czy to moze swiadczyc o tym ze kolektor jest nie szczelny ? czy tak powinno byc? jeszcze jedna rzecz gdy dodawalem gazu dzisiaj kilkakrotnie zeby zlokalizowac syczenie auto wkoncu zgaslo i nie moglem odpalic po pozniej odpalilem i chodzil ale tylko jak go trzymalem na obrotach bo jak dalem go na wolne znowu gasl po czym po 15 minutach odpalil i chodzil normlanie juz na wolnych.... kolektor do wymiany?
  • 3 lata później...
Opublikowano

Objawy mam identyczne jak u kolegi po postoju 1-3min na biegu jałowym zaczyna wywalać cylindry silnik telepie, dzieje się to tylko i wyłącznie na postoju czasami zdarzy się w momencie gdy stoję dłużnej na światłach. Problem ten pojawia się i na benzynie i na gazie. Do tej pory zrobiłem

 

- wymiana świec

- wymiana fajek na wszystkich cewkach

- wymiana pokrywy zaworów bo okazało się że jest pęknięta (miałem nadzieje że to to będzie przyczyną)

 

wszystkie 6 cylindrów wyrzuca więc nie mogę się jednego uczepić, wydaje mi się że błąd jest ogólny a nie dotyczy konkretnie jednego cylindra czy konkretnej cewki.

oprócz komunikatów z wypadaniem cylindrów w inpie pojawia się komunikat

202 lambda control bank 1 control block

203 lambda control bank 2 control block

 

powoli kończą się pomysły, podejrzewam że mam uszkodzony zawór disa bo dodając gazu nie widzę aby wykonywał jakikolwiek ruch, odme wymieniałem z 4 lata temu ponieważ była uszkodzona podczas odkręcenia korka wlewu oleju gwizdało (wtedy cylindry nie wypadały)

 

z rzeczy które obstawiam

- disa

- odma

- moze sterownik silnika

Ktoś coś doradzi?

Opublikowano

Odma kiedy wymieniana była? Jak dawno to i tak ją wymień.

Masz na 100% szczelny dolot?

Nikt o disie nie wiedział bo nie raczyłeś nawet napisać jaki masz silnik dokładnie rok, pojemność, kod.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.