Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

M5

 

netto

6y/200k km - 28281 PLN

5y/200k km - 13929 PLN

4y/200k km - 7112 PLN

 

około -3k PLN w każdym z przypadków, jeżeli ma się wykupiony 3ci rok.

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@rafter1,

dostałeś identyczne ceny jak ja dla 525xd.

Też mam aktualnie wykupiony pakiet BRI 4 lata/200.000km + BSI 4 lata/80.000 km.

 

Moim zdaniem pakiet BRI na 5 lat jeszcze ma sens, ale dopłata kwoty 6978,- zł (brutto) za pojedynczy, szósty rok gwarancji nie ma już chyba uzasadnienia ekonomicznego...

Opublikowano
@rafter1,

dostałeś identyczne ceny jak ja dla 525xd.

Też mam aktualnie wykupiony pakiet BRI 4 lata/200.000km + BSI 4 lata/80.000 km.

 

Moim zdaniem pakiet BRI na 5 lat jeszcze ma sens, ale dopłata kwoty 6978,- zł (brutto) za pojedynczy, szósty rok gwarancji nie ma już chyba uzasadnienia ekonomicznego...

 

Myślę tak samo , 5 rok dokupię , 6 lat nigdy jeszcze auta nie trzymałem ;)

Opublikowano

Drogo. ASO są drogie, w markach premiom nawet bardzo.

 

Tomex, podpowiem: Jak juz wybierzesz auto, które zakladam ze chcesz kupić - dzwonisz do serwisu, pytasz o cenę przeglądów, wymiany klocków, itp. Wpisujesz w excel.

W ASO uzyskujesz tez ceny pakietów do auta, które wybrałeś. Wpisujesz w excel.

Znając swoje przebiegi, zużycie dotychczasowe klocków itp - porównujesz.

 

Nie ma generalnej zasady, czy warto brać pakiet. Zależy od auta, kierownika, przebiegów.

Mi wyszło ze się opłaca kupić BRI+BSI plus, przynajmniej wg cennika dla aut PS sprzed roku. Kupiłem na 5 lat od 1wszej rejestracji i 200kkm, czyli max co się dalo dla PS. Dla cennika regularnego byl dostępny jeszcze 6ty rok (ale drogo). Póki co zbliza się 50kkm i skorzystałem z wymiany klocków tylnich i za chwilę drugi przegląd (pierwszy wziął na siebie dealer sprzedający auto). Mam dużo gadżetów które potrafią się psuć, i BRI daje mi ubezpieczenie przed kosztami naprawy przez 3 lata po gwarancji.

Przy nowych cenach nie wiem czy operacja byłaby wciąż opłacalna. Ale metoda sprawdzenia to wciąż może być excel.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W kalkulacjach weźcie też pod uwagę, że oprócz standardowych małych/dużych przeglądów co przeciętny interwał (20-30.000km), w połowie tego dystansu auto może zechcieć wymienić np. płyn hamulcowy...

Mam na myśli to, że wymiana przykładowego płynu hamulcowego nie musi zgrać się z przeglądem, tylko wymagać dodatkowej wizyty w serwisie, według oddzielnego wskazania. Pakiet BSI to wszystko obejmuje.

 

Mnie w każdym razie pakiet BSI kalkulował się ekonomicznie i nadal uważam, że opłaca się go wykupić póki jest gwarancja (a przynajmniej opłacało po dotychczasowych cenach).

W przeciwieństwie do BSI-plus, który nijak mi się nie kalkulował...

Opublikowano

tylko myślałem o podstawowym bsi. :) auto z 2015 ma 22tys przebiegu zaraz pierwszy przegląd. rocznie robię koło 20k. chyba płaca się wzic bsi i mieć z głowy. tylko nie wiem jaka cena za sewis przy przeglądach

a) olej

b) całokształt autka

ale podzwonię jutro i dam znać:-)

Opublikowano
Dziwne jest , serwisant to potwierdził że jest to decyzja BMW AG , niby jakieś przepisy UE ale Mercedes i AUDI na razie nic nie zmieniają w tej kwestii :think:

 

Bo w/g mnie to ściema. To nie żadna EU narzuca wymogi (bo tak łatwiej BMW się tłumaczyć), tylko samo BMW AG w/g mojej wiedzy doszło, że chyba za dużo i za łatwo było klientom i zbyt dużo przepychano przez te pakiety. Dziwne zachowanie BMW. Tam gdzie inni wchodzą w to, to BMW zaczyna wychodzić. Mnie też BMW tym wkurzyło niemiłosiernie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pozwole sobie Panowie powtorzyc moje pytanie w tym miejscu.

 

Orientuje sie ktos jaki bedzie koszt przedluzenia pakietu service inclusive w x6? Mam autko z 2012 rok z pakietem 100tys/5 lat, 105tys na liczniku i mam wlasnie do wymiany plyn hamulcowy. Zaproponowano mi przedluzenie tako pakietu(nie znam ceny) Czy to w ogole ma sens, czy lepiej zrobic to juz oddzielnie? W Aso chca 300-400, w Vcentrum 250. Olej byl niedawno wymieniany.

 

Dzieki

Opublikowano

Pytanie troche bez sensu

Byles w ASO a nas pytasz ile to kosztuje :duh:

Zadzwon do ASO zapytaj jak sie dowiesz napisz kwote i jak dlugo chcesz jeszcze jezdzic autem wtedy my koledzy z forum ci mozemy pomoc.

Do dzieła :cool2:

Opublikowano (edytowane)

ceny podalem za wymiane plynu hamulcowego. W pakiecie inclusive jest wymiana oleju, plynu hamulcowego, swiece

 

W Bawarii powiedzieli mi tak: przedluzenie o rok/120 tys -2000pln ; 3 lata/160 tys 3900 pln; 5 lat/200 tys 7500 pln

 

Autem zostaje ze mna na wiele lat, na pewno w ciagu 3-5 nie bedzie sprzedawane. Tak jak pisalem, ma 105 tys, i olej byl niedawno wymieniany.

 

Osobiscie nie widze wiekszego sensu w przedluzeniu tego pakietu i wydaje mi sie, ze powinienem wymienic po prostu ten plyn np w Vcentrum, ale moze jestem w bledzie. Jakie moge miec oplaty za rzeczy z tego pakietu? Przebieg mysle, ze ok 15 tys rocznie. Pomozecie?

 

Ze strony znalazlem tkaie informacje :

 

BMW Service Inclusive

Zakres prac serwisowych

• wymiana oleju

• kontrola pojazdu i przegląd standardowy

• serwis / wymiana filtra powietrza

• serwis / wymiana filtra paliwa

• serwis / wymiana mikrofiltra

• serwis / wymiana świec zapłonowych

• serwis / wymiana płynu hamulcowego

Edytowane przez psi4
Opublikowano
ceny podalem za wymiane plynu hamulcowego. W pakiecie inclusive jest wymiana oleju, plynu hamulcowego, swiece

W Bawarii powiedzieli mi tak: przedluzenie o rok/120 tys -2000pln ; 3 lata/160 tys 3900 pln; 5 lat/200 tys 7500 pln

 

Te ceny to jakaś kpina. Tyle to ja za Repair Inclusive 5lat/200tys zapłaciłem. A zakres prac Service Inclusive jest prawie żaden, w szczegółności, że np. wymiana filtra powietrza jest co drugie serwis. W/g mnie kompletnie nieopłacalne.

Opublikowano
ceny podalem za wymiane plynu hamulcowego. W pakiecie inclusive jest wymiana oleju, plynu hamulcowego, swiece

W Bawarii powiedzieli mi tak: przedluzenie o rok/120 tys -2000pln ; 3 lata/160 tys 3900 pln; 5 lat/200 tys 7500 pln

 

Te ceny to jakaś kpina. Tyle to ja za Repair Inclusive 5lat/200tys zapłaciłem. A zakres prac Service Inclusive jest prawie żaden, w szczegółności, że np. wymiana filtra powietrza jest co drugie serwis. W/g mnie kompletnie nieopłacalne.

 

Dokladnie, jeszcze z rana dowiem sie, czy aby na pewno osoba z serwisu nie podala mi cen za Service Inclusive Plus. NIe sadze, zeby tak bylo, ale warto zapytac. W tym przypadku by sie to raczej kalkukowalo, bo za jakies 15tys mam wyswietlone na komputerze ogledziny przednich i tylnich hamulcow(domyslalm sie, ze chodzi tu o klocki+tarcze itp) W Inclusive Plus jest to w cenie.

 

Natomiast sam inclusive tak jak pisales, wydaje sie zupelnie nieoplacalny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Bawarii powiedzieli mi tak: przedluzenie o rok/120 tys -2000pln ; 3 lata/160 tys 3900 pln; 5 lat/200 tys 7500 pln

Masz X6 z 2012, czyli obecnie ma 5 lat. Patrząc na ww. interwały prawdopodobnie zaproponowali Ci odpowiednio:

- pakiet BSI na 6 lat/120.000 km (kod: 07UA)

- pakiet BSI na 8 lat/160.000 km (kod: 07UF)

- pakiet BSI na 10 lat/200.000 km (kod: 07T4)

 

Przed podwyżką, dla X5/X6 ceny (brutto) podstawowego BSI były następujące (przy założeniu, że auto było "gołe" - tzn. nie miało wykupionego żadnego pakietu):

- 07UA: 8.155 zł

- 07UF: 9.828 zł

- 07T4: 13.696 zł

 

Zaproponowane ceny "rozszerzeń", które podałeś wskazują, że posiadasz auto z wykupionym wcześniej pakietem BSI na 5 lat/100.000 km.

Czyli ASO podało Ci koszty powiększenia posiadanego już pakietu BSI do ww. dłuższych interwałów.

Cóż, X5/X6 nigdy do tanich w serwisie nie należało :wink:

Zresztą ceny BSI dla F10, dla tak wysokich interwałów, wcale nie są wiele tańsze (ok. 1000-1500 zł mniej).

 

P.S.

Gdybyś chciał "szarpnąć się" na BSI Plus to ceny dla X6 są odpowiednio:

- 18.610 zł

- 24.308 zł

- 33.195 zł

Przed podwyżką :mrgreen:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Rzutem na tasme - 2 dni przed końcem fabr. gwarancji wykupiłem opcję 4lata/200.000km :) - wczoraj przy przeglądzie w serwisie okazało sie że jest jakis niewielki wyciek przy uszczelce skrzyni bieg. - w związku z tym że serwis nie ma samej uszczelki jako czesci zamiennej - zamówiona wymiana uszczelki + pokrywa misy olejowej - gdyby nie gwarancja ... jakies 1600 w plecy ;)
Opublikowano

Witam,

 

Ostatnio w serwisie powiedziano mi, ze opcja przedluzenia gwarancji jest tylko do konca marca. Wynika to ze zmian w prawie unijnym. Czy wiecie cos na ten temat?

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

ja juz sie tym pogubiłem : zbliżam sie do 60 tys przebiegu

( mam wykupiony pakiet Service inclusive 3lata/60tys km )

mam też w tym roku przedłużoną gwarancję czyli Repair inclusive w opcji 4lata/200tys km

...i teraz pytanie - czy musze przedłużyć pakiet BSI ponad 60 tys km żeby wykupiony pakiet BRI 4y/200ty km - był ważny ?

Opublikowano
Nic już nie przedłużysz. Wszelkie pakiety traca ważność wraz z ich końcem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

To nie tak.

BSI można kupowac/przedluzac bez ograniczeń.

W marcu br. skończyła sie możliwość przedłużenia BRI oraz BSI Plus, ale nie BSI.

 

Odpowiadając na pytanie @christo74 - aktywne BSI było potrzebne do wykupienia BRI (czyli w momencie kupna BRI trzeba było mieć wykupione BSI).

Natomiast brak aktywnego BSI nie wpływa na ważność BRI - tzn. jeśli w międzyczasie wygasło Ci BSI, to w żaden sposob nie wpływa to na ważność BRI. Jak najbardziej można mieć ważne BRI bez aktywnego BSI.

Edytowane przez Pe.te
Opublikowano

Pewny jesteś ? o ile zgadzam sie z rozszerzoną gwarancją BRI - to BSI chyba nie masz racji - nawet sa podane 2 ceny pierwotna i upgrade

 

EDIT :

Pe.te - dzięki za potwierdzenie - tak własnie przypuszczałem ale nie byłem do końca pewny.

 

Zastanawiam sie czy warto dopłacać 1440 zyla za dodatkowe 2 lata i 40 tys km (48m-cy/100tys.km) przy 520d xdrive ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sam ma obecnie taka sytuacje - tzn. aktywny BRI jeszcze przez rok, a BSI juz nieaktywny.

Będąc ostatnio w serwisie zastanawiałem sie z doradca czy opłaca mi sie wykupywać BSI, czy jednak płacić za ewentualne przeglądy. Jako, ze w najbliższym roku bede miał tylko wymianę płynu hamulcowego - wiec chyba nie wykupie BSI, bo w tej sytuacji po prostu sie to nie opłaca (BSI na ten rok jest droższe od wymiany płynu hamulcowego w ASO, a pózniej planuje juz zmienić auto).

Co nie zmienia faktu, ze np. za pół roku jeśli zmienię zdanie - bede mógł bezproblemowo wykupić BSI.

 

Czy za 1440 zł sie u Ciebie opłaca? To zależy co Ci auto pokazuje do zrobienia w ciagu tych dwóch lat. Ale będziesz zapewne miał i przegląd olejowy i wymianę mikrofiltra, a moze i płyn hamulcowy... wiec raczej sie opłaca.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie service inclusive 5 lat/100km jest dorzucany w konfiga niewazne jakiego i z tego co sie zorientowalem nie place za wymiane oleju i filtrowna przegladach tak?

 

Zakladajac, ze kupuje nowe auto i planuje nim pojezdzic dlugo tzn 6-8lat cowarto kupic wg Was? Czy faktycznie te gwarancje 5 lat itd sa warte wykupienia czy np. jak padna wtryski po 4,5 roku to mi powiedza ze to przez zle paliwo i place za naprawe? Fajnie jak by sie wypowiedzialy osoby ktoreosobiscie skorzystaly z takiej koniecznoscinaprawy/serwisu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.