Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Z tego względu , że na rynku jest dużo firm zajmujących się "chiptuningiem" kogo możecie polecić dla sinika N54 i ewentulnie jak wyglądały wasze auta po modyfikacjach.

 

Poproszę o ceny, przyrot mocy i momentu.

 

Dzięki za pomoc.

Opublikowano
Jestem z WLKP , więc biore pod uwagę PACHURA MOTO CENTER - nie interesują mnie suche info ze stron , tylko od osób które mają auto z takim silnikiem i modyfikowały swoje auta ;)
Opublikowano

na forum masz okolo 20 tematow z czipem do N54, z opiniami roznych firm w roznych czesciach polski, po co zakladac kolejny?

N54 jest silnikiem tak prosty w modyfikacji ze program mozesz zrobic praktycznie gdziekolwiek. Przyrosty sa rozne i zaleza od kondycji silnika i nawiewu na hamowni.

Opublikowano
Jestem z WLKP , więc biore pod uwagę PACHURA MOTO CENTER - nie interesują mnie suche info ze stron , tylko od osób które mają auto z takim silnikiem i modyfikowały swoje auta ;)

Więc sprawdź temat który ci podałem...jest tam parę wykresów z 335i

Opublikowano

Panowie a co sądzicie o JB4 :?: Ja biję się z myślami i nie wiem co zrobić :oops:

Wszystko w aucie ogarnięte i nie wiem czy program czy JB4 , dobrze że zima i bmki stoją w garażu :P

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
zawsze soft bedzie lepszy niz jakikolwiek urzadzenie z gotowymi mapami . chyba ze mowimy o cobb access port ale na polskie warunki strasznie drogi , placilem ostatnio cos okolo 800 Funtow razem z clem z USA. ale to tez najbardziej rozsadna opcja jesli chcemy isc duzo dalej z moca niz 400-430 KM ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
zawsze soft bedzie lepszy niz jakikolwiek urzadzenie z gotowymi mapami . chyba ze mowimy o cobb access port ale na polskie warunki strasznie drogi , placilem ostatnio cos okolo 800 Funtow razem z clem z USA. ale to tez najbardziej rozsadna opcja jesli chcemy isc duzo dalej z moca niz 400-430 KM ;)

Możesz podpowiedzieć co daje ten cobb access port bo cena 800funtów czy 1000usd mnie nie przeraża. W sprawach mechaniki to wiem co mogę zainstalować i co to da , ale przy komputerach jestem słaby :oops:

Wiem że szykujecie w UK jakiś mocne 335i a jnx mówił że ori komp ogarnia właśnie do max 430KM.

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
z cobbem mozna dowolnie modyfikowac sterownik msd80 , samo urzadzenie wprowadza zmiany w pamieci ROM dzieki czemu jest mozliwe ogarnac tym wiekszy ladunek dostarczany do silnika , gdzie przy remapie za pomoca popularnych sprzetow typu CMD , Kess nie jest w stanie dokonac zmian w sektorze ktory potrzebujemy do wylaczenia monitorowania tej funkcji... to tak w skrocie . wiem ze sprzet Frieling racing jest w stanie to zrobic ale cena 2800 euro za urzadzenie plus protokoly do msd8x jest przesadzona ....wiec zostaje cobb access port dostarczany z calym oprogramowaniem do dowolnej modyfikacji wszystkich potrzebnych zmian na moce duzo wieksze niz 430 KM ...czekam wlasnie na magiczna paczke zza oceanu ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Mam czas do marca to na pewno już przerobicie tego Cooba i będzie wiadomo co daje :D i czy warto w niego zainwestować

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jaki jest koszt zrobienia mapy indyvidualnej pod urzadzenie cobb v3 ? JEst sens zlecic tunerowi zrobienie takiej mapy ? czy lepiej jezdzic na tych ze strony producenta ?
Opublikowano

tak samo jak zrobienie indywiudualnego softu na dyno ...

mozna smiało jeździć na ustawieniach cobba mają od stage 1 , po st1+ , St 2 ,st2 + jak i rózne odmiany jak sport , normal , agressive jednak moje zdanie jest takie iż jeśli ktoś decyduje się na cobba ( 800 Funtów :shock: ) to idzie dużo dalej niż seryjne turbiny . bo jeśli wystarczy Ci te 400 KM ( zdarza się i 430 KM w specyfikacji FBO ) jak dobrze pójdzie to remapp wystarczy ...

http://images67.fotosik.pl/591/f1ed95c4ab692bcfmed.jpg

http://images69.fotosik.pl/590/d72d1075cfcfa2a6med.jpg

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
bo jeśli wystarczy Ci te 400 KM ( zdarza się i 430 KM w specyfikacji FBO ) jak dobrze pójdzie to remapp wystarczy ...

 

Jakie modyfikacje zaliczają się do FBO?

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano (edytowane)

SPECYFIKACJA FBO :

1) REMAPPING

2) DOLOT

http://images69.fotosik.pl/590/c3c52962fa798fbdmed.jpg

http://images67.fotosik.pl/591/d3cd869fa4907ef8med.jpg

3) DOWNPIPY

http://images68.fotosik.pl/589/f0ff068ed564b5a0med.jpg

http://images69.fotosik.pl/590/f27463f9c4c67324med.jpg

4) FMIC

http://images66.fotosik.pl/589/02fc5a3b867f431fmed.jpg

5) WYDECH

http://images69.fotosik.pl/590/4f10d76ee2dc7028med.jpg

ale warto jeszcze zmienić plastikową rurę od doładowania ( bardzo często nieszczelności ) oraz upgrade zaworów upustowych lub zmiana na blow-off , koniecznie czyszczenie zaworów dolotowych , ponieważ jak wiadomo w silniku z bezpośrednim wtryskiem zawory dolotowe nie są omywane przez paliwo i niestety nadbudowuje się na nich nagar co pogarsza osiągi ...

a i zapomniałem o metanolu :)

http://images70.fotosik.pl/589/734195d6ad355042med.jpg

http://images66.fotosik.pl/589/2627e1dccd67d094med.jpg

http://images68.fotosik.pl/589/852100cf599129b6med.jpg

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Widzę ze zestaw zamontowany w tym 335i jest bardzo zbliżony do mojego zestawu , z tym ze ja mam DP całe 3" oraz lewa stronę od intercoolera do przepustnicy rowniez 3" z 50mm blowoffem. Mam dylemat czy cobb czy remap na hamowni
Opublikowano

jesli mozesz sobie pozwolic finansowo i poszedles juz tak daleko z modami to polecam Cobba , dodatkowy plus ze mozna

zaladowac customowa mape a w razie co , odinstalowac z auta i sprzedac...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Jak się steruje wtryskiem metanolu? Wtryskiwany jest cały czas czy jak? Jeżeli na seryjnych turbinach przy FBO + JB4 = 400~440KM to ile wyjdzie jeżeli dołoży się jeszcze metanol?
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Polecam JB4.

 

Mamy 2 x 335i pędzone na JB4.

 

Jedna cooler+downpipy+JB4+ nowy filtr paliwa+czyszczenie kanałów ssących na paliwie 100 oct - wynik +/-400km

 

Druga JB4+czyszczenie kanałów ssących dało 350+

 

wykresy załączę w wolnym czasie po ostatnich hamowaniach..

 

Wykres przed coolerem, czyszczeniem zaworów i wymiana filtra paliwa.

1.- chip

2. - program 5 jb4

3. - program 7 jb4

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/95174361f7c4.jpg

Opublikowano
jesli mozesz sobie pozwolic finansowo i poszedles juz tak daleko z modami to polecam Cobba , dodatkowy plus ze mozna

zaladowac customowa mape a w razie co , odinstalowac z auta i sprzedac...

 

Przerobiliście już tego COBBA , jak z przekroczeniem 430KM :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Polecam JB4.

 

Mamy 2 x 335i pędzone na JB4.

 

Jedna cooler+downpipy+JB4+ nowy filtr paliwa+czyszczenie kanałów ssących na paliwie 100 oct - wynik +/-400km

 

Druga JB4+czyszczenie kanałów ssących dało 350+

 

wykresy załączę w wolnym czasie po ostatnich hamowaniach..

 

Wykres przed coolerem, czyszczeniem zaworów i wymiana filtra paliwa.

1.- chip

2. - program 5 jb4

3. - program 7 jb4

 

 

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/95174361f7c4.jpg

 

Ładny moment na tej 7 mapie wychodzi .

Opublikowano

obecnie moment jest jeszcze fajniejszy :)

 

Za 1600-1800 zł (po tyle można kupić używane JB4) chyba nie ma nic lepszego. Zawsze też przed ewentualna sprzedażą można wyciągnąć z samochodu go i sprzedać osobno:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.