Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie korzystałem ani nie próbowałem :shock:

I pierwszy raz o nich czytam. Z reszta i tak jestem po gwarancji, wiec pewnie w ASO by sie na mnie wypięli...

Opublikowano
Z reszta i tak jestem po gwarancji, wiec pewnie w ASO by sie na mnie wypięli...

 

Ale w wypadku tej najnowszej jest:

"Even if your car is out of warranty (ie, 5 years old and has 200k miles)"

 

Nie mówię już o takim tekście jak: "Also associated with this campaign is the “N63 Customer Appreciation Program”. The dealerships are authorized to provide the customer with a gift of $50 value."

Co prawda USA leży za wielką wodą :cry2:

Opublikowano (edytowane)

No wlasnie sednem sprawy jest ta geograficzna roznica :norty:

Ale na poważnie, to często bywa ze te akcje serwisowe przybywają potem do nas z czasem, wiec sprobuje sie czegoś dowiedzieć. Pol roku opoźnienia na bank :D

Ostatecznie same te informacje sa same w sobie wartościowe, bo wiadomo przynajmniej na co zwrócić uwagę, i akcje serwisowa zrobic we własnym zakresie :D

Edytowane przez Pemek
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak ktoś chce ustalić czy jest dla niego akcja serwisowa to proszę przesłać mi vin, sprawdzę.
Opublikowano

Może informacyjnie dla kogoś kto przy tym silniku (zdaje się produkcja przed styczniem 2011) ma duży ubytek oleju.

Warto sprawdzić zgodnie z akcją serwisową (info z USA :duh: ): http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=712555

 

U mnie ubywało oleju (w zależności od jazdy czy też bardziej temperatury na zewnątrz) tak do 1 litra na 3000km. Przy bardzo dokładnym spojrzeniu od dołu silnika (podnośnik) były nieznaczne ślady ewentualnego oleju - podejrzenie.

Po sprawdzeniu i dostaniu się od góry okazało się, że do kosza są przewody odprowadzające opary oleju (crankcase ventilation: https://www.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesc/11157646086) - BMW zastosowało materiał, który pod wpływem ciepła silnika zaczął się po prostu rozsypywać :mad2:

Jak to zobaczyłem jak te przewody się rozsypują w palcach przy byle naciśnięciu to szok :duh:

Wymieniłem na razie po lewej stronie, ale pozostaje jeszcze druga strona, która na razie nie cieknie, ale to jak widać kwestia czasu i trzeba wymienić :!:

Oczywiście taka naprawa trochę kosztuje, a BMW nie przewiduje w ramach akcji serwisowej dla mojego VINa naprawy :evil:

Opublikowano
U mnie ubywa oleju ok. 0,75 l / 10 tys.km czyli raczej normalne, ale obadam w weekend numery tych części u mnie.
Opublikowano
VIN został sprawdzony, i nie jestem objęty żadną akcją serwisową.

 

Akurat tym to bym się nie sugerował :(

U mnie też dla mojego VIN nie przewiduje BMW tej naprawy na swój koszt - sprawdzałem VIN u kolegi Kruka. A połączenia były do wyrzucenia :(

Bardziej może dla Ciebie być wskaźnikiem data produkcji (chyba Ciebie nie dotyczy) - wg opisu akcji dotyczy to silników do stycznia 2011.

Opublikowano

No sprawdziłem te przewody od odmy i są ok.

Bardziej mnie interesuje ta najnowsza akcja - z tego co pamiętam to wymienione tam było sprawdzenie napięcia łańcucha rozrządu, przepływomierz powietrza, czujnik ciśnienia oleju, jakaś pompa i aku .... :?: :?: :?: :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=817400

 

BMW nazywa te akcje N63 Customer Care Package - haha

 

This is a 2-part campaign by BMW for cars with the N63 engine. It was announced on 12/29/2014 and called "N63 Customer Care Package", bulletin B001314. The highlights are:

 

- check the timing chain for stretch; replace if necessary

- check the following items and replace if necessary: fuel injectors, mass air flow sensors, crankcase vent lines, battery, engine vacuum pump, low pressure fuel sensor

- change the oil service interval to 12 months/10,000 miles

 

Even if your car is out of warranty (ie, 5 years old and has 200k miles), it is covered by this campaign and costs the owner nothing. The dealers are instructed to call all N63 owners in their area and schedule the cars to come in for this service, pending the dealership's availability. The dealership is instructed to provide a loaner car of equal or higher class to the customer (per N63 Customer Care Package Outbound Service Script document).

 

BMW is also offering extra incentives for owners affected by this campaign to trade in their N63 vehicle and purchase a new car (called the N63 Customer Loyalty Offer, details in a separate sales bulletin).

 

Also associated with this campaign is the "N63 Customer Appreciation Program". The dealerships are authorized to provide the customer with a gift of $50 value. This could be a gas card, gift bag containing BMW Lifestyle products, vehicle detailing,etc.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pewnie z czasem ta akcja bedzie i w Europie.

Pamietam, jak akcja z walkami rozrządu w silniku N20 tez zaczęła sie za oceanem a potem dopiero pokazała sie u nas.

Trzeba poczekac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na Twoim miejscu sam bym sie zwrocil do BMW PL, najlepiej w formie listu poleconego, aby miec podkladke w papierach. Oczywiscie moga powiedziec, ze w PL akcji nie ma, ale jesli cos sie zepsuje w przyszlosci i bedzie to mialo zwiazek z czesciami objetymi "Customer Care Package", mysle, ze bedziesz w lepszej sytuacji. Twoj wybor. Z pewnoscia nie wszystko gra z tymi silnikami.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Siedze nad morzem :) sąsiedzi proszą o podniesienie maski celem oglądnięcia silnika :wink:

Zdjąłem tez plastikowa pokrywę silnika. I co widzę: po lewej stronie wyraźnie poci się a moze nawet bardziej przewód odprowadzający odmy. Oczywiscie zamierzam go wymienić, niemniej troche jeszcze tu pojezdze. Pytanie brzmi, czy oprócz ubytku oleju, którego nota bene nie zaobserwowałem na elektronicznym bagnecie, grozi to jakimiś innymi konsekwencjami? Do czasu wymiany przewodu oczywiscie.... :?:

Opublikowano

U mnie oprócz ubytku oleju i nieznacznego zapachu przypalonego oleju (oczywiście dla wprawnego nosa) nie było jakichś problemów.

Oczywiście jak olej kapie na nagrzane elementy to zawsze może być niebezpieczeństwo zapalenia, ale tego musiałoby być chyba trochę.

Nie wiem czy przy wszystkich tych przewodach, ale zauważyłem nierównomierną pracę zimnego silnika po zapaleniu, takie małe falowanie - dostawał po prostu lewe powietrze, ale to musi już być znaczniejsze pęknięcia - tak naprawdę zauważyłem to dopiero przy górnym przewodzie od strony kierowcy - nie wszystkie wymieniłem jednocześnie.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Może komuś się przyda garść informacji o N63:

Krótko o silniku i jego problemach (!): http://www.unixnerd.demon.co.uk/n63.html

O akcji serwisowej na forum za oceanem: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1074012&highlight=n63

Jest i Wiki z informacją o akcji serwisowej: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N63

Moje porównania odnośnie części zmienionych w LCI, a zausterkowanych w akcji serwisowej: viewtopic.php?f=153&t=216384&start=450#p2164383

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja próbowałem, na Czerniakowskiej w Warszawie. Firma BMW potraktowała mnie nieprzyjaźnie. W żony 550xi zapaliła się kontrolka silnika /silnik N63/. Zadzwoniłem do serwisu, Warszawa, ul. Czerniakowska 47, tam mi powiedziano że to znana usterka wynikająca z fabrycznego błędu konstrukcyjnego tego silnika i wady te są usuwane 'akcją serwisową' ale ponieważ żony auto zostało sprowadzone z USA to mogą to tylko zrobić z pełną odpłatnością. Lub, autentyczna wypowiedź szefa przekazana przez "opiekuna klienta" - "Mogę to auto zabrać z powrotem do USA to zrobią za darmo". Przecież żony BMW zostało zrobione w Niemczech, w tych samych zakładach co inne, sprzedane do Europy 500xi. Sam jeżdżę mercem, też z USA, jak była akcja serwisowa to: 1. zadzwoniono do mnie z tą informacją, 2. wszystko wykonano gratis.

Ostatecznie wymieniono wszystkie wtryskiwacze i przewód paliwa - razem z robocizną zapłaciłem 11.600 zł i czuję się jak osioł. No more any BMW in my family.

Nie kupujcie BMW sprowadzonych z USA tylko Merce.

 

http://www.autoevolution.com/news/bmw-offers-customer-care-package-for-n63-engines-confirms-report-about-reliability-issues-90678.html

 

pozdrawiam, Jurek

===============================================================================

Po moich e-mailach do BMW otrzymałem dziś, 19.05.16 odpowiedź:

".... Dodam tylko, że pakiet “N63 Customer Care Package” jest wykonywany jedynie w USA. Samochody importowane do Europy nie podlegają tu wykonaniu tego pakietu. Wynika on z warunków lokalnych homologacyjnych.

Z poważaniem

Marek Kaniewski

[email protected]"

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.