Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok, a mógłbyś powiedzieć cos więcej ? chodzi o temp plynu chlodzacego (termostaty byly wymieniane 1,5 roku temu )? tzn jak to zrobić i jakie powinno byc wskazanie temp ?

(czujnik temp zewnetrzenej zostal niestety urwany kilka dni temu, wskazuje -40, ale problem z odpalaniem mial miejsce zanim go uszkodzilem)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dla swiec jest obojwtna temp. zewnetrzna, odczyt jest z temp. plynu chlodniczego.

Drugim waznym parametrem jest temp. zasysanego powietrzab(chyba w tym samym ptk. w menu co temo. cieczy) dla dobrej mieszanki powietrza.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

sprobuje sprawdzic temp w ukrytym menu w tym tygodniu

nie wiem jakie sa wskazania ale auto na mrozie po przekreceniu kluczykow pokazuje ikonke podgrzewania swiec wiec raczej jest wykrywana niska temp

to wyglada na jakis problem z paliwem, silnik kreci ale nie ma zadnych objawow proby odpalenia, nie kopci podczas tej czynnosci, nie szarpie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprobuje sprawdzic temp w ukrytym menu w tym tygodniu

nie wiem jakie sa wskazania ale auto na mrozie po przekreceniu kluczykow pokazuje ikonke podgrzewania swiec wiec raczej jest wykrywana niska temp

to wyglada na jakis problem z paliwem, silnik kreci ale nie ma zadnych objawow proby odpalenia, nie kopci podczas tej czynnosci, nie szarpie...

 

Nie wiem kolego czemu szukasz tam gdzie nie masz problemu.. Przecież komputer jasno Ci powiedział gdzie jest problem, za niskie ciśnienie paliwa przy odpalaniu, nie temperatura czegokolwiek... Najczęściej przy tym silniku winowajcą jest przelewający wtrysk, czasem zawór ciśnienia paliwa. Sporadycznie pompka paliwowa lub zapchany filtr paliwa. Na tym się skup. Zacznij od testu przelewowego, bo to sprawa najtańsza.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Aha bo ja sie martwiłem tym ze u mnie przy temp ok -10", -15" silnik pali praktycznie od kopa ale przez ok 5s falują troszkę obroty jest to moj 1 diesel tak wiec nie wiem czy tak powinno byc ale z tego co znalazłem na YT:

 

https://www.youtube.com/watch?v=wusaWA2xyYs

 

to dokładnie tak samo wygląda to u mnie takie zachowanie jak na filmiku jest normalne? i nie ma powodów do zmartwien?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Jesli problem polega tylko na tym ze sa minimalne wahania obrotow przez kilka sekund to raczej byl z tym nic nie robil

podepnij auto pod kompa i sprawdz czy pokazuje jakies bledy

Opublikowano
U mnie tak zapalal jak byl popsuty sterownik swiec.PO sprawdzeniu wszystkich swiec i naprawie przez rogera sterownika,pali od strzala i chodzi odrazu stabilnie na dosyc wysokich obrtach
Opublikowano
To ze w kompie jest ok nie oznacza ze modul od swiec jest sprawny.Rozne sa przypadki.Ja bym sprawdzil miernikiem wszystkie swiece.Nastepnie podmienil modul.
Opublikowano
Jak juz zabierasz się do sprawdzenie to najpierw sprawdź świece, a później czy napięcie zasilania na grzaniu do nich dochodzi (5V). Będziesz miał pewność czy grzeją bez podmianki sterownika. Jeśli tu jest usterka to bingo, a jeżeli wszystko gra to problem (niestety) lezy gdzie indziej.
Opublikowano
upieram się jednak przy fakcie, że mogą mieć coś wspólnego (choć nie muszą). U mnie falowanie było identyczne na uwalonym sterowniku. Sprawdzić nic nie zaszkodzi. Na pewno będzie to tańsze na początek niż sprawdzanie wtrysków np. w zakładzie i mniej upierdliwe niż sprawdzenie poprawności kompresji. :cool2:
Opublikowano
Jezeli nie bedą podgrzewac w moim przypadku 6 szt.To jakies 5 s po zaplonie w -10 nie chodził zbyt rowno...
Opublikowano
W moim wypadku wymieniłem świece i sterownik po tym dalej wywalało błędy coś było nie tak okazało się ze był walnięty jakiś kabel wiec teraz już na pewno te 2 sprawy mam załatwione i jest ok. A niestety aktualnie nie ma mrozów wiec nie mam jak tego sprawdzić :/ wiec musze chyba poczekac :P

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.