Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam koledzy.mam pewien problem ktory mnie martwi.4 miesiace temu kupilem swoje bmw wymienilem olej z filtrem i wczoraj tknelo mnie zeby zobaczyc stan oleju i co zobaczylem. stan oleju ponizdej min!! auto w kopci rano.wiadomo.przy przyspieszaniu tez ale w dieslu to chyba norma.czy moze byc jakas inna przyczyna.prosze o pomoc
Opublikowano

Pierwsze pytanie to ile kilometrów w tym czasie przejechałeś ?

Po drugie zobacz czy nie masz jakiegoś wycieku

A jeżeli chodzi o kopcenie w dieslu to nie do końca to jest norma jeżeli dymi na czarno to mogą być wtryski a jak na niebiesko to już olej dostaje się do silnika .

Ponad to silniki BMW znane są z tego że normą jest nie duże zużycie oleju dlatego moje pierwsze pytanie , no i jaki przebieg ma auto zweryfikowany czy nie ?

Opublikowano

To wychodzi 200g na 1000 tys km. minus lekki wyciek to moim zdaniem jest O.K.

Każdy silnik z przebiegiem 200km chyba bierze trochę oleju .

Opublikowano

1)na jaki kolor rano dymi po odpaleniu - nierówno pracuje??

2) na rozgrzanym podczas przyśpieszania na czarno czy niebiesko??

3)odma wymieniona??

Opublikowano
To wychodzi 200g na 1000 tys km. minus lekki wyciek to moim zdaniem jest O.K.

Każdy silnik z przebiegiem 200km chyba bierze trochę oleju .

 

Moja X3 z 2005 r 2.0D ma najechane juz 320 tys.km .jestem drugim włascicielem ,mam ją od 2010r.

Używam pełnych syntetykow ,wymieniam co 15 tys.km lub co rok ,do silnika wchodzi 5 litrów (wychodzi na miarce max.poziom)i nie dolewam nic ,i poziom na miarce jak zejdzie to najwyzej do połowy ,nie doszedł nigdy do minimalnego poziomu.

Wcześniej mialem inne auta ,przed zakupem z dobrze sprawdzona historia ,przy zakupie z prawdziwym przebiegiem ~~ 180-200tys.km i tak samo nigdy nie musialem dolewac oleju .

Jak auto ma naprawde 200 tys.km i nie jest to coś typu FIAT 125 i jest sprawne ,uwazam ,ze nie powinno brac w ogóle oleju lub bardzo minimalna,niezauwazalna ilośc.

Jak bierze 2 litry/10tys.km to albo jest jakies powazne uszkodzenie lub(najbardziej prawdopodobne) to ma najechane min z pól miliona km..

Opublikowano

rano na bialo

jak jest cieply i dam mu troche w pedal to na niebiesko

a odma jeszcze nie wzmieniana

np dzisiaj jak byl w pelni nagrzany to dodalem gazu na postoju i nawet troche dymka nie puscil.co to moze byc.odma

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie objawi identyczne. Silnik ten sam, najechane 215tyś km potwierdzone w ASO. Szykuję się do wymiany odmy jak będzie trochę lepsza pogoda.

Po trasie 1000km ubyło może 200ml oleju przy czym na trasie nie kopcił nic a nic.

 

W trybie miejskim przejechane może 200km i ubyło też jakieś 200ml.

 

Walnięte turbo?

civic VI 1.4+>clk200k>a4b6 1.8t>x3 3.0d>e46 2.0d touring>e46 2.2 touring
Opublikowano

Bo koledzy....olej każdy wie ze trzeba wymieniać a odmę czyścic /wymienić już nie.Robi się to tpo trzecią wymianę oleju :cool2: :cool2:

Polecam od tego zacząć dywagację co jest przyczyną :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pewnie po wymianie oleju nie robiO adaptacji i dlatego odma sie zapycha ;)

A na powaznie, poci sie pod kolektorem - sprawdzic klapki i uszczelki. od dolnej kreski na bagnecie do gornej jest okolo 1l do uzupelnienia. Zatem jak kolega zalal 2l to juz by dawno zatarl silnik a kontrolka oleju z czerwonosci wypalilaby mu dziure na zegaracch :D

 

Aha. jestem dyslektykiem .. samozwanczym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.