Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dawno nic nie pisałem. Auto od ostatniego razu dostało:

 

- wahacze od m3 przód i tył

- swaybar (stabilizatory) od m3 e93 przod i tyl

- gumy ramy tylnej whiteline o twardości zblizonej do m3

- nowe lampy na przód

- nowe składane elektrycznie i przyciemniające się lusterka

 

Serwisy zrobiłem itp, miałem parę błędów sond lambda ale narazie nie wracają, auto przy pełnym obciążaniu na wysokich obrotach czasami wybijało na mapę 4 na JB4 czyli wywalało w tryb bezpieczeństwa i standardowa moc.

Wysłałem logi do chłopaków z USA i muszę wedle ich sugestii spróbować znaleźć przyczynę.

 

 

Aktualnie zostało mi jeszcze z tego co mam już w planach lub w trakcie roboty:

 

- komfortowe zamykanie drzwi (soft close)

- podłączyć funkcje adaptacyjna do lamp (narazie nie są skrętne)

- zamontować ta nieszczęsna szpere od m3 która leży już kilka miesięcy w garażu....

 

wyglądem niewiele się zmieniło

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/12/29582c4f08dc40bf84577daba76494fb.jpg

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czas zabrać bestię na tor Silverstone.

 

 

Jeszcze nie. Jak pokoncze wszystkie modyfikcaje wtedy uderzymy. I napewno nie na Silverstone ;) Najnudniejszy tor jaki znam, sa duzo lepsze w UK

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

No i szpera siedzi. Zespawalem wal napewody z oryginalnego m3 i z jakiejs 320d zeby nie ciac swojego oryginalnego, mialem jeszcze jakis z 318d ale nie podeszlo mocowanie.

 

http://mierzwin.com/bmw/135i/diff/photo1.jpg

http://mierzwin.com/bmw/135i/diff/photo2.jpg

 

Na forum UK pisalem ze bede wyliczal dlugosc walu na zamowinie na papierze i jakims cudem sie mi udalo wiec sluze pomoca jakby ktso cos robil podobnego.

Po zespawaniu wszytko weszlo jak nalezy:

 

http://mierzwin.com/bmw/135i/diff/photo3.jpg

http://mierzwin.com/bmw/135i/diff/photo4.jpg

http://mierzwin.com/bmw/135i/diff/photo5.jpg

http://mierzwin.com/bmw/135i/diff/photo6.jpg

http://mierzwin.com/bmw/135i/diff/photo7.jpg

 

 

 

A i domykacze dzialaja w drzwiach juz tez :) Przepraszam za ekscytajce, ale jak udalo mi sie to podlaczyc i zobaczyc jak to dziala w jedynce to orgazm prawie :oops:

 

https://youtu.be/UMchxFxzvvU

Opublikowano
Jak wrażenia z jazdy ze szperą jest trochę bardziej przewidywalny ? Już wyobrażam sobie co można robić w takim 135i który jest idealnie wyważony 50/50 :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Wrazenia bardzo dobre jak narazie;) co prawda nie ma skilla a ronda juz bokiem potrafie jezdzic bardzo plynnie;)

 

Ja u siebie wrzucilem tylko szpere z oskami, hamukce itp zostawilem oryginalne z 135i bo do codziennej jazdy nic im nie brakuje.

 

Co najbardziej sie zmienilo to przyspieszanie z 1,2 biegu, jedyneczka wcina sie w asfalt jak nalezy teraz.

 

 

Robie sobie powoli liste czesci na 1m konwersje ale zobaczyny czy do tego dojdzie....

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Z braku funduszy na bardziej powazne mody to doposazylem w 100% elektryczne siedznia swoja jedynke. Wczesniej mialem manualne podgrzewane, teraz jest z full opcja z pamiecia, no i przy okazji zalozylem te z M3 e92. Troszke ladniejsze od oryginalnych, fotka na szybko tylko telefonem

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/08/b94b2fc516136d35b971680f16e37d11.jpg

Opublikowano
Przy montażu foteli trzeba było coś ingerować w wiązkę?

 

tak musialem dodac po dwa kable do kazdego siedzenia do JunctionBox za schowiekiem pasazera

 

czasami trzeba tylko dodac do kierowcy, ale ja mialem inna wersje siedzen od m3.

trzeba zerknac w kostke nowych siedzen, jak sa piny 2 i 3 wtedy ciagniemy kabel do Junction Box, jak sa piny 1 i 5 wtedy juz nie.

 

Ja oryginalnie mialem podgrzewanie, wiec tego juz nie musialem dokladac.

 

Po dordzuceniu kabli, pamiec dziala odrazu, tylko trzeba auto zaprogramwoac zeby miec opjce na idrive i smiga jak z fabryki ;)

 

jak cos sluze pomoca jakby ktos robil

Opublikowano
softclose mozna tak poprostu do kazdego BMW dolozyc? jedynki nie mialy przeciez tego nawet w opcji, trójki chyba tez
Opublikowano
softclose mozna tak poprostu do kazdego BMW dolozyc? jedynki nie mialy przeciez tego nawet w opcji, trójki chyba tez

 

 

a mozna ;) wiem ze nie bylo opcji ale ten soft close ktory dolozylem potrzebuje tylko stale zasilanie 12v i nic wiecej. zamek fizycznie w drzwiach jest taki sam w wielu BMW. jedyne co musisz zrobic to znalezc miejsce na motor elektryczny do dociagania.

 

jakbys szukal zamkow to nie kupuj takich z krotkim kable jak ten:

 

http://www.bmw-sg.com/forums/attachments/elebest-pte-ltd/40527d1346026882-soft-close-locks-soft-closing-suction-doors-f10-520i-523i-etc-579844_520107141337768_710602091_n-jpg

 

ja kupilem cos takiego:

 

http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/e63-bmw-m6-forum-bmw-m6-convertible-m6board-com/439474d1404495977t-softclose-installation-door-locks-soft-close.jpg

 

wtedy moglem umiescic mechanizm gdzie znalazlem miejsce i tyle

 

tak wygladalo po zamontowaniu od srodka, zasilanie wzialem z lusterek zeby juz nie ciagnac drugiego kabla do bezpiecznikow, mozna tez wziac z szyb, kostki zakupisz w ASO do podalczenia zamkow, a w wiazke sie wlutowalem

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/01/c32576f0cb2985817d3de58cbc3ebed0.jpg

Opublikowano
Fajna sprawa, bo podczas zamykania drzwi w jedynkach jest dosyć głośno. Mógłbyś nagrać jakiś filmik jak to działa? Z jakiego samochodu jest mechanizm?
Opublikowano
Fajna sprawa, bo podczas zamykania drzwi w jedynkach jest dosyć głośno. Mógłbyś nagrać jakiś filmik jak to działa? Z jakiego samochodu jest mechanizm?

 

 

Mam tylko slaby filmik na szybko i dodatkowo z VVS ale zerknij

 

http://youtu.be/UMchxFxzvvU

 

Naprawd bo w e82 drzwi sa duze to teraz nikt nie musi na******* zeby zamknac;)

Opublikowano
Naprawdę jestem pod wrażeniem, że udało ci się to zrobić bezproblemowo :) Ja u siebie do auta na TrackDay raczej tego pakować nie będę, ale dobrze wiedziec, że łatwo można dołożyć.
Opublikowano

A zamki sa z 6tki takiej jak twoja;) oczywiwcie tylko 2 trzeba;)

 

Nom do trackday car raczej nie bo one wiecej waza niz zwykle z powodu dodatkowego motoru

 

A sie uparlem to i zrobilem, troche na forach poczytalem, troche schematow z WDS i doszedlem do w wniosku ze musi sie dac;

 

Ale tak samo mailem z PDC, tempomatem, swiatlami dynamic, elektrycznymi siedzeniami, dyfrem itp

Jak sie uprzec to wszystko sie da;)

 

Mysle nad CIC jeszcze ale robiac 5000 km rocznie nie wiem czy zauwaze na tyle roznice oby to bylo warte zachodu, aczkolwiek jak mi sie bedzie nudzilo to pewnie bede znowu cos kombinowal.

Opublikowano
Jak tam u Cb z trakcją teraz na tym dyfrze, masz problem na 2-biegu opanować auto ?

 

na mokrym nadal na 3 zrywa czasami, ale jest przewidywalna i nawet jak pali gume to w lini prostej a nie rzuca na boki jak poprzednio

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Auto zostalo wystawione na sprzedaz i to sa ostanie zdjecia jakie mu zrobilem :( :(

 

 

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0094.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0098.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0099.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0100.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0101.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0102.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0103.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0104.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0105.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0106.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0107.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0108.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0109.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0110.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0111.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0112.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0114.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0115.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0116.jpg

http://www.mierzwin.com/bmw/135i/final_pics/IMG_0117.jpg

Opublikowano
Wystawiony czy sprzedany, skoro piszesz o ostatnich zdjeciach :roll: ? Ile chcesz £ ?

 

EDIT

Juz znalazlem cene, nawet atrakcyjna :) , ciapaty i tak da 'half price' :D

 

Ostatnie bo juz nie bede pewnie mial okazji walnac nastepnych ;) Byc moze juz klucze od nowego domu beda w tym tygodniu i remont sie zacznie. Nie bedzie czasu na auto.

 

Cena miala byc zaporowa bo tak naprawde nie chce sprzedawac ale musze sprobowac zeby zona nie mowiala nic ;)

 

Mialem juz paru gosci w ciagu 24h wiec zianteresowanie jest. Dla dwoch ciapatych po minucie rozmowy podziekowalem ze juz "no longer for sale" nawet nie czekalem na oferte po glosie czujesz odrazu takiego idiote :D :D

 

Toche pracy w nia wlozylem i szkoda ale coz. W gloszeniu napisalem konserwatywne 425 bhp, cale 5 wiecej niz m3 ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.