Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Prosiłbym o prawdziwe odpowiedzi na pytania:

1.Ile maxymalnie w mieście spali GAZU?

2.Ile DOPALI benzyny przy jezdzie w mieście,częste gaszenie zapalanie na 100km?

3.Ile MINIMALNIE spali GAZU w trasie?(100-130km/h)

 

Oczywiście zakładamy że instalacja jest dobrej firmy i tu też pytanie która firma najlepsza?

Opublikowano

Moja 330xi na lpg pali

- w w trasie przy 120-130 km/h - 12,5lpg /i jest to minimalne spalanie i moja mniej nie spali!!!!/

- w trasie v>=160km/h - 15-16lpg

- warunki miejskie, przy domu do sklepu małe odcinki normalna jazda 13,5-15lpg

Paliwa leje raz w miesiącu za 100 zł przy ok. 1800 km/miesiąc \większość to jazda przy domu\

Opublikowano
Moja 330xi na lpg pali

- w w trasie przy 120-130 km/h - 12,5lpg /i jest to minimalne spalanie i moja mniej nie spali!!!!/

- w trasie v>=160km/h - 15-16lpg

- warunki miejskie, przy domu do sklepu małe odcinki normalna jazda 13,5-15lpg

Paliwa leje raz w miesiącu za 100 zł przy ok. 1800 km/miesiąc \większość to jazda przy domu\

 

Dziękuję bardzo za odpowiedz,zamierzam zagazować swoją bunię i dlatego pytam jak to się opłaca.

Opublikowano
Hmm z tego co pamiętam jak masz ciepły silnik to na rozruch idzie coś około szklanki benzyny a potem gaz. Mam samochód 330CI czyli bez 4x4. Gaz średnio po trasie itp wychodzi mi około 2l więcej w stosunku do benzyny. Jak zagazyjesz to nie zapomnij zmienić świec z 4 elektord na wersję z jedną elektrodą irydową ,3/4mm produkcji boscha.
Opublikowano
kolego samael16 wytłumacz mi dlaczego ma niby zmieniać świece z czteroelektrodowych na jednoelektrodową, jakie to ma znaczenie bo szczerze to nie rozumiem. Jestem również posiadaczem E46 330xi tyle że w wersji touring i od czterech lat jak ją kupiłem jeżdżę na na świecach czteroelektrodowych NGK i jak dotąd żadnych problemów z zapłonem oraz pracą silnika w trakcie jazdy, choć raz wsadziłem z ciekawości jednoelektrodowe to silnik strasznie nierówno pracował. A co do waszego spalania koledzy to nie wiem jaką macie nogę ciężką ale spalanie u mnie w wersji touring na LPG miasto 12,7-13,5,trasa 120-130 10,5-11, a PB miasto 11,5-12,5 ,trasa 10,5-11,5 w większym przedziale 150-160 nie będę sie wypowiadał ponieważ rzadko mam okazję jeżdzić z taką predkościa więc nie wiem ile pali.
Opublikowano

Też tego nie rozumiałem i olewałem temat miałem do tej pory NGK na 4 elektordach ale z nudów poczytałem ten temat http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=83317&start=260 złożyłem zamówienie u pawelos666 i róznica jest niewielka ale jest.

Sprowadza się to wszystko do innej oporności benzyny kontra lpg.

Opublikowano
kolego samael16 wytłumacz mi dlaczego ma niby zmieniać świece z czteroelektrodowych na jednoelektrodową, jakie to ma znaczenie bo szczerze to nie rozumiem. Jestem również posiadaczem E46 330xi tyle że w wersji touring i od czterech lat jak ją kupiłem jeżdżę na na świecach czteroelektrodowych NGK i jak dotąd żadnych problemów z zapłonem oraz pracą silnika w trakcie jazdy, choć raz wsadziłem z ciekawości jednoelektrodowe to silnik strasznie nierówno pracował. A co do waszego spalania koledzy to nie wiem jaką macie nogę ciężką ale spalanie u mnie w wersji touring na LPG miasto 12,7-13,5,trasa 120-130 10,5-11, a PB miasto 11,5-12,5 ,trasa 10,5-11,5 w większym przedziale 150-160 nie będę sie wypowiadał ponieważ rzadko mam okazję jeżdzić z taką predkościa więc nie wiem ile pali.

 

Naprawdę tak mało pali LPG?

Ja nie mam gazu, spalanie benzyny podobne myślałem, że gazu dużo więcej pochłania....

Opublikowano
kolego jakub tak jak mój przedmówca sie wypowiedział, dobra instalacja gazowa plus prawidłowy montaż oraz regulacja i spalanie LPG nie będzie dużo wyższe od PB a i osiągi będą w miarę zbliżone do siebie. Ja kupiłem auto z zainstalowaną już instalacją Stag i jedyną rzeczą poza filtrami i regulacją, którą wymieniłem to wtryski bo zakończyły swój żywot po około 40 tyś.km.
Opublikowano
Wiesz nie pamiętam teraz jakiej marki były wtryski ale instalator który je wymieniał odrazu stwierdził że dla nich i tak to był przebieg wiekszy o 10 tyś. km. W sumie nie wiem na jakie wymienił ale po jego zapewnieniach że nowe wytrzymają dłużej mam tylko taką nadzieję.
Opublikowano
samael16 odpowiedz mi proszę na pytanie jaką różnice zauważyłeś w pracy silnika na biegu jałowym lub jazdy na świecach czteroelektrodowych a na jednoelektrodowych
Opublikowano
Na biegu jałowym nic, jak trzymał 700 obr/min tak trzymał, silnik nie gubi zapłonu ani nie telepie nim bardziej niż nim telepało. Wydaje mi się, że delikatnie lepiej się zbiera ale to może już efekt placebo. Na pewno nie stracił na mocy to pewne, hmm paweloss ma wykres z hamowni M54B30 na tych świecach jednoelektordowcyh. Pojeżdzę dłużej to coś napiszę, czy zauważyłem jakieś wady, błędy itp bo jak narazie to live data z inpy jest ok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chodzi o to że gaz gorzej trybi i do zapłonu mieszanki potrzebna jest lepsza iskra.

cztery elektrody nie dają takiej dobrej jak jedna i dlatego się zmienia.

i niekoniecznie na szrota boscha.

ale jak ktoś ma ok to po co zmieniać.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.