Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

To moj pierwszy post na forum dlatego prosze o wyrozumialosc. Przymierzam sie do zakupu bawarki. Zwracam sie do Was wlasciciele i znawcy marki BMW o okreslenie kosztow naprawy tego egzemplarza, oryginaly bez zamiennikow ale moga byc uzywane nie wiem czy warto ja kupowac i robic czy nie. Oto zdjecia:

 

1. http://zapodaj.net/3ef1e251074d7.jpg.html

2. http://zapodaj.net/bbcae231e8262.jpg.html

3. http://zapodaj.net/68a3b050b0120.jpg.html

4. http://zapodaj.net/cc32b1f7d7abb.jpg.html

5. http://zapodaj.net/dce440d4bf009.jpg.html

6. http://zapodaj.net/252026f610daf.jpg.html

7. http://zapodaj.net/e0a4baf51a57e.jpg.html

8. http://zapodaj.net/309f5b935578b.jpg.html

9. http://zapodaj.net/3895ea05de82c.jpg.html

10. http://zapodaj.net/14a5109a8b39c.jpg.html

11. http://zapodaj.net/6b37b290e80df.jpg.html

12. http://zapodaj.net/c2dfd4c5a3cb7.jpg.html

13. http://zapodaj.net/86cb08f8abb18.jpg.html

 

Dzieki z gory za kazda pomoc czy podpowiedz :)

Opublikowano

Przecież ten samochód już jest mocno podpicowany. Ciekawe jak wyglądał po strzale. Podłużnica widać, że dostała dość mocno, na pierwszym zdjęciu widać porwane elementy.

Ja bym na pewno nie chciał tym jeździć, pół zawieszenia pourywane, nie wiadomo czy może oś przesunięta czy co.

Na kosztach się za bardzo nie znam ale przód (maska, lampy zderzak, błotniki) kosztują z 5-6 tys, więc wszystko z robocizną stawiam, że z 15?

 

A skąd my to mamy wiedzieć czy wart kupienia skoro nie napisałeś jaka jest cena zakupu

 

Nie pytał czy warto czy nie tylko pytał jak oceniamy koszty naprawy bo sam chce ocenić czy warto kupić samochód czy nie :cool2:

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Auto dość mocno strzelone (ponaciągane do sprzedaży zobacz gdzie kończy się uszkodzenie maski po dzwonie) koszt naprawy może nie zamknąć się w 20tyś , zawieszenie, chłodnice, wzmocnienie , lampy, poduszki(kurtyna też wystrzelona? jak tak to jeszcze podsufitka), elementy blacharskie nadwozia, nadkola, plastiki , do tego podłużnica zmasakrowana. Nie będę się rozwodził na uszkodzeniami ale ja bym tego nie kupił :D

Nie ma w tym aucie ani wyposażenia ani silnika żeby warto było z nim walczyć . Ja jestem na nie :cry2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=237303

 

miałem podobny dylemat.

Zrobiłem i jeżdżę. ogolnie jeśli miałbym pewność że kupie auto bezwypadkowe to bym je brał i nawet zapłacił więcej.

Ale tej pewnosci mało kiedy sie ma więc czasami lepiej kupić uszkodzony o zrobić i wiadomo co sie ma. bo moża sie nadziać na składaki czasami :)

 

poczytaj mój temat :) :cool2:

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano

u mnie zawieszenie było nie ruszone. U Ciebie widze dostało... ;/

Części szukałem dwa miesiące zeby jak najtaniej dostać. wszstko kupiłem praktycznie na giełdzie w poznaniu. Możesz sie duzo targować. np komplet chłodnic dałem chyba 700 zł gdzie na allegro chodzą po ponad tys.

Także warto spokojnie pozbierać części.

Jeśli chodzi o platiki typu osłony na silnik owiewki, to najlepiej kupować oryginalne w ASO bo ceny są mniejsze jak za używane :)

Dużo nazbiera ci sie tych osłonek itp.

ja za złożenie mojego bez malowania bo maske zostawiłem taką jak jest a zderzak i błotnik kupiłem pod kolor, i z wymianą oleju i filtrów i kaswanie błędów i diagnostyką dałem około 5 tyś. więc tragedi nie było. nadroższe były lampa dynamix xenon, chłodnice i pas przedni. podłużnice kupiłem z ćwiartki wyciętą i nie bawiłem się w prostowanie.

 

Jak coś to pisz na priv bo mam chba numery kolesi od których sie zaopatrwałem z poznania. Ale najlepiej tam pojechać a napewno nie wrócisz z pustymi rekami i dużo zaoszedzić. ja jestem z pomorza a itak opłacało sie jechać :) luknij na mój temat wyżej to dowiesz się wiecej. :cool2:

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano (edytowane)
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=237303

 

miałem podobny dylemat.

Zrobiłem i jeżdżę. ogolnie jeśli miałbym pewność że kupie auto bezwypadkowe to bym je brał i nawet zapłacił więcej.

Ale tej pewnosci mało kiedy sie ma więc czasami lepiej kupić uszkodzony o zrobić i wiadomo co sie ma. bo moża sie nadziać na składaki czasami :)

 

poczytaj mój temat :) :cool2:

Ja nie mówie że uszkodzone jest bee!!! :o

Sam też wolę kupić uszkodzone i naprawić wtedy wiem co mam :cool2: , ale zabawa w naprawianie musi mieć sens: (auto ma mały przebieg , jest mega dopasione lub jest to jakaś limitowana wersja) , szukałem 4miesiące 335i ale większość to padaki z USA lub już kręcone przez nie wiadomo kogo :idea: i trafiłem e91 335i z przebiegiem 120tyś uszkodzoną z boku

http://imageshack.com/a/img910/7315/bpdoUX.jpg

Nie odradzam uszkodzonego tylko namawiam do przemyślanego zakupu , wstępnego przeliczenia kosztów + 2000,-zł na nieprzewidziane wydatki i może naprawa w tym się zamknie.

Edytowane przez lts77

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Strzał był dość brzydki- auto już podciągnięte.

Poduszka pasażera odpalona? Jaki to rok? Jaki przebieg?

 

Wszystko jest kwestią ceny, ale to gołe e90 z francji pewnie bez serwisu, do tego po niezłym dzwonie - będzie mega kłopot z odsprzedażą, a dla siebie na dłużej razcej kiepski temat

Opublikowano

Wrzucam link do ogloszenia, pewnie bym sie pohandlowal i od razu zachaczyl o rozne miescinki azeby skompletowac czesci , wiem juz ze byla robiona ale sporo jest jeszcze do zrobienia, silnik fajna wersja przebieg nie duzy wyposazenie calkiem niezle, przede wszystkim polift z ladniejszym tylem i lepszym, ekonimiczniejszym i mniej awaryjnym silnikiem (n zamiast m). Pytanie czy warto sie bawic w pare miesi napraw szukania czesci i klepania bo jesli mam wyjsc do przodu tysiaka czy dwa to bez sensu ;) podobne do tej nie schodza raczej ponizej 35 (bezwypadki) co daje mi max zapas 15 tysiecy na naprawe. http://otomoto.pl/bmw-320-e90-po-lifcie-C35167799.html

Pozdrawiam i dziekuje wszystkim ktorzy chca pomoc

Opublikowano
Poszukaj może czegoś mniej uszkodzonego , w tym wypadku koszty naprawde mogą być nie małe :(

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba z tym silnikiem to kolego nie jestes w temacie, n47 to totalny knot. Wszystko sie tam sypie, od wtryskow po rozrzad. Poczytaj troche o tym silniku a zmienisz zdanie.
Krzysztof
Opublikowano
Za to jak widze ty się doskonale orientujesz. Nie dość że Wtryski w N47 występują w kilku rodzajach i wersjach, to jeszcze są dokładnie takie same jak innych silnikach. Tyle że w R6 jest ich 6 sztuk a nie 4.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Chyba z tym silnikiem to kolego nie jestes w temacie, n47 to totalny knot. Wszystko sie tam sypie, od wtryskow po rozrzad. Poczytaj troche o tym silniku a zmienisz zdanie.

 

Nie wiem czy Twoje zdanie to przeczytane artykuły , czy wiesz to z doświadczenia??? Ja mam 120d z N47 dość mocno podkręconego i zasada 1-wsza !!!!! Olej silnikowy wymiana max co 10tyś (ja wymieniam co 8tys) rozrząd cierpi przy oleju z brakiem właściwości smarnych , a jakie właściwości ma olej po 30tyś??????? :mad2:

Wtryski , ja mam założone od 335dLCI ale ori dawały spoko rade do 220KM i wszystko zależy od paliwa( shell vpower + dodatki do czyszczenia wtrysków wg instrukcji) :idea:

Wiem , że może to nie wystarczyć i zdarzają się przypadki uszkodzenia rozrządu ot tak ,ale dbanie o olej i dobre paliwo to podstawa nie tylko w N47 :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Dla mnie kupno tego auta w tej cenie jest nieuzasadnione ekonomicznie . Rok temu kupiłem w podobnej kwocie 330 xd z 2007r . A uszkodzona była mniej niż ta (błotnik ,ksenon , zderzak , halogen ,zakole , amortyzator , łożysko , dwa wahacze , lusterko ,łącznik stabilizatora , poduszki i pasy , parę drobnych plastikowych elementów , i spryskiwacz ksenona . Do lakierowania 4 elementy zderzak , maska , błotnik . drzwi )
Opublikowano
Wrzucam link do ogloszenia, pewnie bym sie pohandlowal i od razu zachaczyl o rozne miescinki azeby skompletowac czesci , wiem juz ze byla robiona ale sporo jest jeszcze do zrobienia, silnik fajna wersja przebieg nie duzy wyposazenie calkiem niezle, przede wszystkim polift z ladniejszym tylem i lepszym, ekonimiczniejszym i mniej awaryjnym silnikiem (n zamiast m). Pytanie czy warto sie bawic w pare miesi napraw szukania czesci i klepania bo jesli mam wyjsc do przodu tysiaka czy dwa to bez sensu ;) podobne do tej nie schodza raczej ponizej 35 (bezwypadki) co daje mi max zapas 15 tysiecy na naprawe. http://otomoto.pl/bmw-320-e90-po-lifcie-C35167799.html

Pozdrawiam i dziekuje wszystkim ktorzy chca pomoc

 

Ale tego auta nie ma przecież w PL - jak zadzwonisz to sie dowiesz, że jest do sprowadzenia albo że sie właśnie sprzedałao ale możesz mieć inne podobne.

 

BTW za 5tys euro impreza raczej opłacalna - ale prawda jest taka, że za taka cenę nikt w Pl Ci takiego auta nie odda

Opublikowano

Autko stoi juz w polsce, tyle co rejestracja i podatek bo reszta oplacona (pisalem do sprzedawcy)

Kurcze korci mnie zeby ja lyknac ale nie chce sie nadziac nie ma moze nikogo z okolic co by chcial sprawdzic ta bunie? jakos sie dogadamy :)

Opublikowano
Jak byś kupił to mam zderzak przód kompletny LCI tylko czarny i intercooler ori + wentylator od 120d silnik N47 :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Autko stoi juz w polsce, tyle co rejestracja i podatek bo reszta oplacona (pisalem do sprzedawcy)

Kurcze korci mnie zeby ja lyknac ale nie chce sie nadziac nie ma moze nikogo z okolic co by chcial sprawdzic ta bunie? jakos sie dogadamy :)

 

Jaki podatek??? :duh:

To ile ma finalnie kosztować?

Opublikowano

W temacie rejestracji akurat mogę coś powiedzieć bo jeszcze 3lata temu tym się zajmowałem i teraz sporadycznie pomagam kolegom co przywożą auta na sprzedaż :D 1.Umowa zakupu od niemca czy francuza

akcyza ok 1000,-zł)

Vat 24 stałe 160,-zł

tłumacznia ok 50,-zł

badanie techniczne 100,-zł

recykling stałe 500,-zł

opłaty rejestracyjne ok 260,-zł

razem koszt zarejestrowania ok 2100,-zł (nie wiem jak podchodzą w waszym urzędzie celnym do aut uszkodzonych jeżeli odliczają coś od ceny katalogowej to akcyza może być mniejsza!!!)

2.Zakup od firmy zajmującej się handlem samochodami ( tu może tak być bo we francji handlarze nie chcą sprzedawać prywatnym)

akcyza po stronie sprzedającego

tłumaczenia , badanie techniczne do ustalenia

recykling (mało kto z handlarzy opłaca sam recykling bo podnosi to cenę sprzedaży) czyli 500,-zł

opłaty rejestracyjne ok 260,-zł

Czyli przy zakupie na fakturę z firmy sprowadzającej auta koszty powinny wynieść 760,-zł

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
W temacie rejestracji akurat mogę coś powiedzieć bo jeszcze 3lata temu tym się zajmowałem i teraz sporadycznie pomagam kolegom co przywożą auta na sprzedaż :D 1.Umowa zakupu od niemca czy francuza

akcyza ok 1000,-zł)

Vat 24 stałe 160,-zł

tłumacznia ok 50,-zł

badanie techniczne 100,-zł

recykling stałe 500,-zł

opłaty rejestracyjne ok 260,-zł

razem koszt zarejestrowania ok 2100,-zł (nie wiem jak podchodzą w waszym urzędzie celnym do aut uszkodzonych jeżeli odliczają coś od ceny katalogowej to akcyza może być mniejsza!!!)

2.Zakup od firmy zajmującej się handlem samochodami ( tu może tak być bo we francji handlarze nie chcą sprzedawać prywatnym)

akcyza po stronie sprzedającego

tłumaczenia , badanie techniczne do ustalenia

recykling (mało kto z handlarzy opłaca sam recykling bo podnosi to cenę sprzedaży) czyli 500,-zł

opłaty rejestracyjne ok 260,-zł

Czyli przy zakupie na fakturę z firmy sprowadzającej auta koszty powinny wynieść 760,-zł

 

Od 01.01.2015 nasze kochane Państwo poszło nam na rękę i zlikwidowana została konieczność opłaty VAT :) w planach na ten rok jest jeszcze likwidacja opłaty recyklingowej.

Opublikowano
Strzal w podluznice plus zawieszenie. Zrob to na ramie w dobrym warsztacie, tak zeby z zbieznoscia jaj nie bylo. Tragedii nie ma ale naprawa moze byc ekonomicznie nieoplacalna. Tym bardziej ze to francuz.
Opublikowano

Czytałem niedawno, że opłata recyklingowa miała zniknąć od 01.01.2015, ale nie wiem jak jest w rzeczywistości - pewnie jest nadal:

http://regiomoto.pl/portal/aktualno%C5%9Bci/oplata-recyklingowa-ma-zniknac-w-2015-r-sprowadzasz-auto-zaoszczedzisz

 

Ma zniknąć od lipca 2015:

http://www.polskieradio.pl/42/3168/Artykul/1313040,Oplata-recyklingowa-do-likwidacji-Polske-zaleje-fala-uzywanych-samochodow

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Czytałem niedawno, że opłata recyklingowa miała zniknąć od 01.01.2015, ale nie wiem jak jest w rzeczywistości - pewnie jest nadal:

http://regiomoto.pl/portal/aktualno%C5%9Bci/oplata-recyklingowa-ma-zniknac-w-2015-r-sprowadzasz-auto-zaoszczedzisz

 

Ma zniknąć od lipca 2015:

http://www.polskieradio.pl/42/3168/Artykul/1313040,Oplata-recyklingowa-do-likwidacji-Polske-zaleje-fala-uzywanych-samochodow

Dokładnie, wiec opłaty maleją o ok. 660zl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.