Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukam i szukam ale ogólnie moło informacji jest na temat dogrzewania silnika w bmw e60 chodzi mi o te części http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NR71&mospid=48802&btnr=64_1333&hg=64&fg=18&lang=pl nr. 3 i 6 nr widziałem i jest to u mnie w aucie a nr 6 nie wiem bo nie szukałem tego natomiast w poprzednim bmw e46 które miałem wcześniej miało własnie taka cześć http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=64_1084&hg=64&fg=18&lang=pl nr 7 która działała tak że np. po przejechaniu jakies 500m z nawiewu leciało cieple powietrze i mało tego po trasie jak się zgasiło auto to po przekręceniu stacyjki na zapłon ta cześć nr 7 podgrzewała płyn i wymuszała przepływ płynu na małym obiegu dlatego podczas postoju mogłem sobie się ogrzewać w aucie bez jego uruchamiania moje pytanie

1. Czy w e60 działa tak jak w e46 czy nie?

2. Czy ktoś kto posiada e60 możne sprawdzić mi to?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano

U mnie wystarczy ze przejade kawalek i leci cieple z nawiewow i nie wazne jak zimno jest na zewnatrz. Zreszta ostatnio razno jak byl mroz zapalilem autko, wydrapalem szyby (szyba przednia i boczne) i jak wsiadlem do autka to juz cieplym dmuchalo. Niewiem jak to sie dzieje ale w moim poprzenim autku tak nie bylo

 

Co do grzania na postoju to nie wiem ale sprawdze jutro jak podjade pod dom

Opublikowano
U mnie wystarczy ze przejade kawalek i leci cieple z nawiewow i nie wazne jak zimno jest na zewnatrz. Zreszta ostatnio razno jak byl mroz zapalilem autko, wydrapalem szyby (szyba przednia i boczne) i jak wsiadlem do autka to juz cieplym dmuchalo. Niewiem jak to sie dzieje ale w moim poprzenim autku tak nie bylo

 

Co do grzania na postoju to nie wiem ale sprawdzę jutro jak podjadę pod dom

Super kolego jeśli możesz to zobacz jak podjedziesz pod dom zgaś auto i przekręć kluczyk na zapłon i zobacz czy będzie dmuchać ciepłym czy po jakimś czasie będzie zimne leciało a jeśli by leciało cieple cały czas to otwoż maskę i zobacz czy ta cześć nr 3 burczy jak dotkniesz ręka uwaga bo ciepłe

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
chodzi mi o te części http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 18&lang=pl nr. 3 i 6 nr widziałem i jest to u mnie w aucie a nr 6 nie wiem bo nie szukałem

 

Przecież wszystko masz opisane w wykazie części poniżej schematów, do których linki dałeś. Część nr. 3 to zawór wodny z tego co się orientuje to steruje on przepływem płynu przez nagrzewnicę jak sobie ustawisz że ma lecieć ciepłe powietrze z nawiewów to się otwiera i puszcze więcej gorącego płynu do nagrzewnicy.

Nr 6 to zawór przełączający u mnie w aucie go nie ma, on występuje chyba tylko wtedy jak auto ma niezależne ogrzewanie (webasto).

 

e46 które miałem wcześniej miało własnie taka cześć http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 18&lang=pl nr 7 która działała tak że np. po przejechaniu jakies 500m z nawiewu leciało cieple powietrze i mało tego po trasie jak się zgasiło auto to po przekręceniu stacyjki na zapłon ta cześć nr 7 podgrzewała płyn i wymuszała przepływ płynu na małym obiegu dlatego podczas postoju mogłem sobie się ogrzewać w aucie bez jego uruchamiania moje pytanie

 

Część nr 7 na schemacie który linkujesz to elektryczna dodatkowa pompa wody ona ci płynu nie podgrzewała tylko wymuszała/wspomagała jego obieg. Nie ma w niej elementów, które mogły by podgrzewać płyn no chyba że się strasznie grzała podczas pracy (np z powodu zużycia) ale myślę, że to nie wpływało na temperaturę ogólną płynu w obiegu. W E60 wygląda ona tak http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NR71&mospid=48802&btnr=64_1337&hg=64&fg=18&lang=pl i jest zamontowana na lewej podłużnicy jeśli dobrze pamiętam to jest połączona wężami z zaworem nagrzewnicy część nr. 3

Opublikowano
Tak nr 7 to jest pompka która wymusza obieg ale w e46 był jeszcze el. podgrzewacz który grzał płyn i po przekręceniu kluczyka w stacyjce na zapłon można było się grzać chodzi mi o to czy iw e60 tak jest?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.