Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich miłośników marki BMW, jestem tu nowy i odrazu chciałbym życzyć wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku.

Wracajac do tematu, mam taki problem z zamulaniem tzn auto jedzie jakby miało 150km a nie 231, ciężko się zbiera.

Opowiem co się dzieje: Gdy rano odpalam auto jest pięknie, ładnie wchodzi na obroty itp, jade do pracy około 20min tam stoi 8h na parkingu,gdy wracam do domu też auto się ładnie zachowuje ale gdy postoi pod blokiem z 30min-1h przy rozgrzanym silniku gdy trochę ostygnie i chcę gdzieś pojechać, wtedy pojawia sie ten problem, mianowicie dodaje gazu obroty wysoko a auto ledwo sie toczy poczym gaśnie.Jazda jest troche nie bezpieczna moim zdaniem ponieważ jak skrecałęm na osiedle samochód mi zgasł i nie dało sie nawet krecic kierownica a nie chciał bym kiedyś w kogos/coś wjechać.Dzieje sie tak na 1,2 i wstecznym biegu tak jakby za malo obrotów mu daje żeby zareagował.Byłem na warsztacie u znajomego podpiąć sie pod komputer wyskoczył błąd czujnik położenia wałka rozrządu lecz do końca nie jestem pewien czy to jest wina tego a nie chciałbym wydawać kasy w błoto, wymieniałem też ostatnio sondy lambda ponieważ też miałem własnie taki błąd.Nie wiem czy nie mam czasem problemu z elektryką ponieważ raz działa radio,drugi raz tylko świeci ale nie ma głosu, a trzeci raz coś strzela w tylnym słupku(tak mi sie wydaje) czy to nie jest jakieś zwarcie i powoduje takie problemy.

Czytałem tez tematy że komuś też wyskoczył błąd czujnika położenia wałka rozrządu a wcale temu nie był winny.

Mam nadzieję że ktoś sie wypowie, z góry Dziekuję :)

Opublikowano

Jakim programem była robiona ta diagnoza ? Niby objawy by pasowały do tej diagnozy ale jak masz jeszcze inne anomalie elektryczne to wszystkiego się można spodziewać.

Wyjąć ten czujnik i go dobrze wyczyścić sprawdzić wtyczki i je też potraktować odpowiednim preparatem

Podmienić z innego auta ten czujnik , lub jak jeszcze auto jest dobrze rozgrzane to schłodzić sam czujnik i w drogę na test.

Albo po prostu kupić nowy czujnik .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Odepnij czujnik i w drogę zrób z kilka km następnie wykasuj błędy podepnij czujnik w znowu zrób kilka km. podepnij kompa i będziesz miał odpowiedź.
E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.