Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W obecnych czasach wszystkie auta sa prawie takie same,niemniej jednaj prestiz 7ki jest wyzszy niz Superb choc ta ostatnia szybko nadrabia.Poza tym prestiz konkretnych marek jest zmienny w zaleznosci od szerokosci geograficznej,gdzie np w UK auto z prestizem to Bentley,Rolls czy nawet Range Rover a Mercedesy czy BMW sa markami przecietnymi.Producenci probuja nas nadal nabierac na niepotrzebne gadzety typu parkowanie za pomoca pilota itd ale skupiajac sie na prowadzeniu czy wygodzie w srodku w codziennym uzytkowaniu placenie za S klase czy 7ke nie ma sensu... Chyba ze ktos potrzebuje/lubi prestiz.Skody nie kupilem bo potrzebowalem auta z prestizem,a od BMW nie moge uciec choc sie mocno staram z racji upustow jakie mi daja.Poki co modele tej samej klasy innych marek jak S klasa XJ czy A8 sa dla mnie za drogie.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Zastanawiam się nad używana g11. W związku z tym ze samochodem będę jeździł głównie wokół komina i kilka/kilkanaście razy w roku w trasy po około 400km w jedna stronę plus jakieś narty Włochy, chodzi mi po głowie wersja hybryda ale jest z silnikiem 2.0 benzyna. W sumie ma ponad 300KM. Wiem ze nie jest to. Magla moc ale nie jeżdżę rajdowo a jak trzeba nagle wyprzedzić to sadze ze ta hybryda da radę. Mam już i3 i jest świetna. Teraz przy zmianie drugiego samochodu tez chciałbym aby był trochę elektryczny. Koszty jazdy są zerowe jeszcze przy foowoltaice. Co sądzicie o tej hybrydzie. Obecnie mam A8. D4 po FL i jest super ale już czas na zmianę. Zastanawiam się tez na Mercem S 400h ma już silnik 3,5 benzyna i hybryda tylko nie wiem czy ona jest tez pług-in tak jak G11, może wiecie ? Z góry dziękuje za pomoc.
Opublikowano
Nie rób wiochy i weź 745e jeśli już ma być hybryda. 2.0 w 7er to pasuje jak pięść do nosa. Pamiętaj, że silnik elektryczny nie działa cały czas i często będziesz jeździć na samej benzynie, a wtedy będziesz się przy masie G11 raczej denerwować.
Opublikowano

No właśnie tak mi się też wydaje ale jak czytałem na temat ludzi z serii 5 i serii 3 którzy jeżdżą z 2.0 to piszą że to nie jest tak do końca że nie jest dostępny elektryk po wyczerpaniu, system zostawia ponoć zapas aby dać mu na chwilę w pędzel, tak aby miał zapas mocy. Ludzie z 3 i 5 są mega zadowoleni i to tacy którzy jeździli z większym silnikiem.


A czy wie ktoś może czy ta S klasa 400H jest pług in czy nie ? Ona ma silnik 3,5 benzyna i to z elektrykiem już na 100% daje radę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hybryda z silnikiem 2.0 to jest dramat według mnie. Spodzieałbyś się, że PHEV to najlepsze z dwóch światów: elektryków i spalniowych silników, ale realnie w użytkowaniu szybko odczujesz, że to auto ma przede wszystkim największe wady obu. Duża waga baterii, mniejsza pakowność bagażnika (jeśli ma dla Ciebie znaczenie) nie rekompensują słabe osiągni elektryka, a silnik 2.0 to jest dramat w tej budzie. Moim zdaniem to najgorszy możliwy wybór w 7mce. Już lepiej weź diesla (serio ;) ).
Opublikowano
Ok, dzięki. Tak też obawiam się tej 7 w hybrydzie. Teraz mam A8 D4 w dieslu i zero problemów, aż szkoda sprzedawać tym bardziej że w takim wyposażeniu to jeszcze na rynku nie widziałem. No ale cóż zobaczymy. Niestety leasing się kończy i szkoda mi ja trzymać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.