Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
daj relacje z jazdy jak najszybciej a szczególnie porównanie z twoją F07:)
  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

 

widziałem, siedziałem macałem nową 7er. Wygląda jak troszkę większa piatka - gdzie ten ostentacyjny wygląd klasy luxusowej??? Wystarczy popatrzeć na S MB - potęga!!! Nowa 7er to takie plastikowe pudełeczko - szkoda że BMW upada coraz niżej z jakością, wyglądem, trwałością, niezawodnością... i tak dalej...

Opublikowano
jeździłem 730d i jest mega fajnie. 3 litrowy diesel już bardzo dobrze się zbiera, aż byłem zaskoczony.. Komfort - czuć było nierówności kolega mówił że S klasa bardziej wygodna, ale 7 się lepiej prowadzi. Jest lżejszy i zwinniejszy od F01 ( jeździłem 740d). Ogólnie bardzo dobre auto.
Opublikowano

pewnie i jedno i drugie :>

napewno BMW ma najmocniejszego dizla z pojemnosci 3 litrow - ktory ma juz ponad 400 koni chociaz jak juz wczesniej pisalem malutki przyrost mocy daje ta 4 turbina bo chyba 26 koni . ciekawe za 5 lat co wymysla 5 sprezarke ktora podniesie moc o 14 koni

 

jest jeszce 6.0 tdi czyli najmocniejszy dizel na swiecie w osobowkach ..swoja droga ciekawe czy tez w aferze spalinowej bylo cos w nim robione bo to musi dobrze dymic ":>

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ktokolwiek slyszal ktokolwiek wie.... bo wujek Google nic nie mowi. A ciekaw jestem czy planuja nowa V12 i jaka bedzie miala moc. Coprawda conajmniej 5 lat od wyprodukowania do przeze mnie zakupienia minie bo obecnie z E65 na F01 planuje sie przesiasc jak tylko G11 V12 wyjdzie (wtedy cena poprzednika padnie) ALE bardzo jestem ciekaw ile wiecej mocy i bedzie i jakie przyspieszenie.
Opublikowano

Co za dyrdymały...

 

Też dzisiaj oglądałem kolejny raz G11 i w niczym nie przypomina F01. Chyba oglądałeś nie ten model co trzeba ... :shock:

"Albo GRUBO albo WCALE"
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przednie lampy dla mnie słabe rozwiązanie, tył też taki nijaki, F01 dużo ładniejsza. Nie do przyjęcia jest dla mnie kierownica, plastik fantastic. Najlepiej siedzieć tyłu, pełen luksus.

Dokładnie gdzie ten plastik? Bo jeździłem tym samochodem i na kierownicy nie ma żadnego plastiku. Jeżeli odnosisz się do srebrnych przycisków, to wszystkie są wykonane z ALUMINIUM.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pobawiłem się tym autem 2 dni i jestem urzeczony do F10 jest przepaść. Zobaczymy jak nowa 5tka ale na chwilę obecną zaczęłem rozmawiać z dealerem jaki upust na G11 dostanę :) ZA tydzień jeszcze Skę wezmę to porównam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
możesz rozwinąć na czym polega ta przepaść ?
Opublikowano
możesz rozwinąć na czym polega ta przepaść ?

 

Środek jest o wiele lepiej zrobiony, fotele komfortowe są szersze z tyłu spokojnie za mną mógł usiąść dorosły facet co w F nie było realne jeśli siedziałem optymalnie dla mnie. Jest dużo fajnych detali np po włączeniu samochodu w momencie naciśnięcia na gaz ręczny wyłącza się sam i uaktywnia autohold. Miałem wątpliwości co do kierownicy ale jest bardzo fajna czy lepsza od M poliftowej z F to kwestia gustu myślę że za 2 lata nikt nie będzie rozpaczał po starej wersji. Zakładam że nowa 5er będzie miała taką samą kierownicę. W komforcie i ilości miejsca jest bardzo duża różnica względem F10 myślałem że jako że samochody są na tej samej płycie nie ma wielkich różnic cóż są. Co do prowadzenia jeździłem autem z aktywnym układem kierowniczym i skręca naprawdę rewelacyjnie zwłaszcza jak na te gabaryty które co tu dużo mówić czuć.

 

Hamulce mogłyby być lepsze według mnie samochód słabo trochę hamuje zwłaszcza jak na ten segment w salonie mówili że to takie wrażenia ze względu na Executive Drive Pro które zresztą odradzają 0 dealer mówił że wd niego samochód za bardzo pływa a jest za mało BMW w nim, no zobaczymy w przyszłym tygodniu wezmę na 2 dni 740D bez tej opcji na próby.

 

Każdy tryb jazdy masz w ustawieniach standardowych i indyvidual które możesz sobie poustawiać jak chcesz nie trzeba grzebać w menu, samochód pamięta też np jeśli w `Sport` używałeś indyvidual po wciśnięciu Sport domyślnie masz je włączone na standard zmieniasz sobie z pokrętła IDrive.

 

Z dzięgielu mój syn bawił się tabletem z tyłu, otworzył szyberdach który nie chciał się zamknąć dopiero z kluczyka go zmusiłem do zamknięcia po 10 próbach chyba i naciśnięciu plastiku ręką w salonie jak im zgłosiłem już go wogule nie mogli zamknąć i auto pojechało na warsztat.

 

Ja obejżę sobie jeszcze Skę w sumie planowałem zostać w segmencie 5er/Eklass/A6 ale tym samochodem mi się naprawdę super jeździło no i nie zachęcał mnie do agresywnej jazdy co rpzy aktualnych przepisach jest na + :D . F10 się fajniej prowadzi jest po prostu zdecydowanie mniejsze różnica jest z grubsza jak pomiędzy seria 5 a 3.

Opublikowano

http://i.imgur.com/cQ1ohNT.jpg

 

No to pojeździłem nowym 730d xDrive z m-pakietem.

 

Komfort. Jak to mój sprzedawca powiedział, jest nierozważne chociaż nie przejechać się nową 7, rozważając zakup S-klasy. Jest naprawdę baaaaaaardzo dobrze. Mam wrażenie, że dużą robotę robią siedzenia - są jakby miększe niż u mnie w F06, zawieszenie tez lekko bardziej wybiera nierówności, przy czym nie wpływa to jakoś źle na prowadzenie. Auto idzie dość lekko - w końcy 730d wg dowodu waży jakieś ponad 1800kg (bmw.pl podaje 1900, dziwne). Jeszcze co do foteli - masaże są superowe, 10 różnych opcji, masują i plecy i boczki i tyłek - tych masaży w mojej 6er nawet nie da się do tego porównać. Jechałem tez z tyłu - o ile z przodu w porównaniu z 6er jest lekko wygodniej ale gorzej trzyma fotel, to z tyłu jest przepaść na korzyść 7er.

 

Osiągi. Fajnie się zrywa, ścigałem się kilka razy z 330i e46 i niezależnie, czy ruszyłem pierwszy czy musiałem doganiać, zawsze wygrywałem i do 100kmh i ponad 100kmh - także dane nie kłamią. Gorzej z tym, że ten cały mityczny moment obrotowy (620Nm) jak zwykle i wbrew powszechnym opiniom, jest nic nie warty. Skuteczny zakres obrotów to między 3 a 4tys rpm! Także jak się przyśpiesza, auto zmienia biegi jak wariat, do tego wciśniecie gazu w trakcie jazdy nie kopie w plecy, a przy 5.8s do setki bym się tego jednak spodziewał.

 

Dźwięk. Jak to dyzel - koszmarnie. Nie jest może to taka padaka jak 2.0d, ale jak się go przegazuje, to silnik zagłusza wydech. Sam wydech fajnie porobiony, gdyby nie zagłuszający silnik to całkiem spoko. Jak ktoś kupuje, żeby spokojnie na trasy pojeździć, to ujdzie. No i spalanie 11-13 zależnie jak się ciśnie.

 

Wrażenia. W aucie jest 1000 drobnych ulepszeń, które robią wrażenie klasy premium. Drzwi zamykają się i otwierają prawie bezgłośnie, nawet pomimo dociągania. Gong mniej irytujący, różne animacje dodają smaczków. Kluczyk bajerancki, korzysta się z niego idiotycznie, ja bym go nie chciał. Auto miało aktywny tempomat z utrzymywaniem pasa ruchu (samo skręca) - ale działa to słabo, tylko przy lekkich łukach, co najwyżej na autostrady się nadaje, albo szybkie napisanie smsa, bo docelowo i tak pojedzie tylko 10s bez trzymania kierownicy. Tablet z tyłu na filmikach wydawał mi się kiczowaty, ale jest całkiem spoko. Ustawianie oświetlenia ambientnego, jak w pozostałych BMW - wieś tańczy i spiewa.

 

Podsumowując. Wg mnie auto jest genialne, robi dużo lepsze wrażenie niż F01, przynajmniej na mnie. Gdybym dziś stał przed wyborem 750ix a 650ix miałbym duży dylemat. Jako auto rodzinne na pewno 7er.

 

 

 

http://i.imgur.com/Qebnqxk.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano
Siódemkę brał bym bez żadnych oznaczeń poza v12 na słupkach :8)
Opublikowano

11-13 litrów 730d to ile będzie palić 750d z czterema turbami--- 15 - 18 litrów ?

Tu już dizel jest bez sensu jak spalanie takie jak w Benz

Opublikowano
Weź poprawkę że to są wyniki z jazd próbnych w dużym mieście gdzie sporo ludzi daje czadu, ja śmigałem taką 2 dni i miałem średnie 10l (a z całej historii było 10,5 samochód miał wtedy 10k więc trochę jeździł). Nie sądzę żeby wyniki realne spalania było inne od 530d F10 pewnie promil.
Opublikowano
11-13 litrów 730d to ile będzie palić 750d z czterema turbami--- 15 - 18 litrów ?

Tu już dizel jest bez sensu jak spalanie takie jak w Benz

 

Skąd informacja, że ma być 750d i to z czterema turbinami ?

G11 750i w mieście pali ok. 20l/100 ale to nie ma znaczenia.

Ważniejsze to jaki jest zasięg na jednym baku.

Wybór jak zawsze jest zależny od tego kto do czego potrzebuje auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.