Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11-13 litrów 730d to ile będzie palić 750d z czterema turbami--- 15 - 18 litrów ?

Tu już dizel jest bez sensu jak spalanie takie jak w Benz

 

Skąd informacja, że ma być 750d i to z czterema turbinami ?

G11 750i w mieście pali ok. 20l/100 ale to nie ma znaczenia.

Ważniejsze to jaki jest zasięg na jednym baku.

Wybór jak zawsze jest zależny od tego kto do czego potrzebuje auto.

 

Między innymi z tad

http://gtspirit.com/2015/07/30/bmw-working-on-quad-turbo-diesel-7-series/

 

http://m.autocentrum.pl/newsy/z-kraju-i-ze-swiata/seria-7-bmw-750d-xdrive-cztery-turbosprezarki-i-408-km/

  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przeoczyłem te newsy.... Wygląda na to, że szykuje się niezły potwór :D

Raczej głośny klekot. F01 750d nie było fajne, a przy nowym 750i, ten 750d nie będzie robić wrażenia... No i do 760il nawet sie nie zbliży ;]

Opublikowano

Z tym klekotem przesadzasz. Długo testowałem 750 i 730 a jak wspomniałem wybór zależy od tego kto czego potrzebuje.

Tu nie ma praktycznie co porównywać a wszystkie dyskusje co lepsze diesel czy benzyna to dyskusje prowadzące do niczego.

Ja po latach wyłącznie benzyny teraz świadomie wybrałem diesla bo to ma być wygodne auto w długie trasy.

Do miasta i zabawy na pewno dokupię coś w benzynie bo wtedy mogę się ekscytować dźwiękiem silnika czy wydechu.

Opublikowano
Z tym klekotem przesadzasz. Długo testowałem 750 i 730 a jak wspomniałem wybór zależy od tego kto czego potrzebuje.

Tu nie ma praktycznie co porównywać a wszystkie dyskusje co lepsze diesel czy benzyna to dyskusje prowadzące do niczego.

Ja po latach wyłącznie benzyny teraz świadomie wybrałem diesla bo to ma być wygodne auto w długie trasy.

Do miasta i zabawy na pewno dokupię coś w benzynie bo wtedy mogę się ekscytować dźwiękiem silnika czy wydechu.

30d, 35d, 40d to fajne diesle. 50d to głośny klekot, podobnie jak 20d. Sprawdzone doświadczalnie. O ile jeszcze rozumiem zakup 20d - głośny, ale oszczędny, to zakup 50d już nie - benzyna jest tutaj wyraźnie lepsza.

Opublikowano

Sławomir jezdziles pewnie s klasa albo źle wyczytalem

Moglbys pokusić się o porównanie nowej j 7 do nowej eski ?

Opublikowano

30d, 35d, 40d to fajne diesle. 50d to głośny klekot, podobnie jak 20d. Sprawdzone doświadczalnie. O ile jeszcze rozumiem zakup 20d - głośny, ale oszczędny, to zakup 50d już nie - benzyna jest tutaj wyraźnie lepsza.

 

To fakt, 40d fajnie chodzi w X6 i 6 ale jak testowałem X6M50 do tego z sztucznym dźwiękiem :duh: to była totalna porażka - po co udawać coś czym się nigdy nie będzie

 

Ja jeździłem też dużo nową S350 zanim dokonałem wyboru. Nie ukrywam, że S nawet bardziej mi się podobała na zewnątrz.

Jednak S jest dla mnie zbyt oderwana od drogi i czuje się w niej 15 lat starzej...a wrażenia z jazdy były podobne jak do poprzedniego modelu.

Po jeździe nową 7 wysiadłem uśmiechnięty jak nigdy. Jest to duży skok w porównaniu z poprzednim modelem i czuć w niej najnowszą generację. Spełniła moje oczekiwania w 100%

Jedyna uwaga to 750 miała Executive Drive Pro, które powodowało dziwne stuki z zawieszenia. W 730 bez tego dodatku było wszystko ok.

Opublikowano
Mam podobne odczucia jeździłem X6M50d i ten dźwięk mnie raził. A co do 7er jest duża różnica w mocy pomiędzy 730 a 740d? Na razie jeździłem 730xd było fajnie ale mógłby być troszkę mocniejszy dla formy sprawdzę Skę ale po próbnych w 7er byłem zachwycony zwłaszcza porównując do mojej aktualnej F10 530d. No jeszcze na placu boju jest X5 ale te wnętrze w G11 mnie kusi.
Opublikowano
11-13 litrów 730d to ile będzie palić 750d z czterema turbami--- 15 - 18 litrów ?

Tu już dizel jest bez sensu jak spalanie takie jak w Benz

 

nie osiągnąłem spalania 11l - ani w mieście ani przy 200 km/h na autostradzie.

Opublikowano
Mam podobne odczucia jeździłem X6M50d i ten dźwięk mnie raził. A co do 7er jest duża różnica w mocy pomiędzy 730 a 740d? Na razie jeździłem 730xd było fajnie ale mógłby być troszkę mocniejszy dla formy sprawdzę Skę ale po próbnych w 7er byłem zachwycony zwłaszcza porównując do mojej aktualnej F10 530d. No jeszcze na placu boju jest X5 ale te wnętrze w G11 mnie kusi.

 

Nie wiem na jakim placu boju. Do X5 to mi się już nawet nie chce wsiadać. Jak nie MUSISZ mieć SUVa (z jakichś względów) to się nie zastanawiaj. G11 to kosmiczne auto.

 

Jeśli jeździsz F10 to S-klasy nie kupisz choćby ci dawali za darmo. Prowadzenie S-ki to porażka (nie dotyczy AMG).

Opublikowano (edytowane)

Obiecałem kiedyś, że podzielę się wrażeniami z jazdy G11.

Spędziłem dwa weekendy z G11 najpierw 730d, a potem 740d i mam odczucie że w 730d przyspieszenie jest wystarczające, natomiast dopiero 740d daje frajdę z jazdy.

Stwierdzam, że w kwestii niektórych opcji, dopiero po ich wypróbowaniu można sobie wyrobić zdanie. Jest parę rzeczy, które uważałem za zbędne gadżety i wodotryski, a tu okazało się, że np masaż jest fantastyczny na długą jazdę, nigdy bym nie przypuszczał. Gdybym zamawiał to na 100% biorę.

Światła laserowe, działają dopiero od mniej więcej 55km/h, ale jak się włączą to jest jazda jak w dzień. Jestem pod wielki wrażeniem. Przy prędkości 130km/h dojechanie do miejsca, które się dobrze widziało z daleka zabiera ze 30 sekund. To ogromnie poprawia bezpieczeństwo. Tylko ludzie na poboczu się trochę krzywili :-) Ale moim zdaniem lepiej po oczach dać niż rozjechać jakiegoś pijaka.

Ładowanie bezprzewodowe działa, ale mam wrażenie, że moja Lumia 1520 dość wolno się ładowała (w porównaniu z ładowarką na 220V). Telefon bardzo dobrze odbiera sygnał po włożeniu do schowka, więc zewnętrzna antena działa bardzo dobrze.

Kluczyk z wyświetlaczem to porażka -- nie polecam. Wyświetla informacje mało przydatne, bo to samo ma się w samochodzie na desce, a kluczyk jest wielki, jak żółw i trzeba go bez przerwy ładować. Prawdziwą rewolucją byłoby opracowanie aplikacji na smartfony, która kontaktowałaby się z samochodem zdalnie po sieci komórkowej (nie z 3m, jak kluczyk), ale przypuszczam, że takie rozwiązanie nieprędko ze względu na problemy z bezpieczeństwem (na ten temat można by napisać całą książkę). Podobno Volvo będzie miało taką aplikację, ale już widzę jak domorośli hakerzy robią dekompilację, by sąsiadowi zrobić kawał, albo bandyci po prostu w celu kradzieży.

Automatyczne parkowanie, nawet fajna rzecz, choć oczywiście można bez tego żyć. Wyobraźcie sobie, że chciałem skorzystać nie tylko dla zabawy, ale na serio zaparkować w miejscu, gdzie trudno było otworzyć drzwi. Wysadziłem rodzinę i parkuję. Samochód zaczyna parkować i … kluczyk zdechł. WTF? Musiałem zaparkować sam i wysiadać przez szczelinę :-) Jak się ma taki kluczyk to trzeba wybierać telefon, albo kluczyk. Pozytywną sprawą jest to że kluczyk, jak skończy mu się bateria i przestanie działać wyświetlacz to nadal działa jak normalny kluczyk.

HUD jest bardzo dobry (podobno ten z S-klasy mu nie dorasta do pięt), piękna przejrzysta kolorowa grafika, znacznie lepszy niż poprzednia generacja.

Sterowanie głosowe jest genialne (nie wiem czy działa po polsku, bo zapomniałem wypróbować) -- bardzo przydatne do sterowania nawigacją, telefonem i jest super do wybierania muzyki. Wystarczy powiedzieć „Play Tears for Fears” i iDrive wyszuka wszystkie nagrania z tym artystą i rozpocznie odtwarzanie. Bardzo mi się to podoba.

Kamera surround i czujniki odległości -- tu jest przepaść w porównaniu z poprzednią generacją. Obrazy z kamery są bardzo wyraźne, linie prowadzenia kół precyzyjne, a widok z góry niezwykle pomocny i realistyczny. Genialnym rozwiązaniem jest to, że ultradźwiękowe czujnik są wokół samochodu, a nie tylko z przodu i z tyłu, więc pokazywana jest odległość do boku samochodu! Widok z góry pokazuje, czy jest miejsce na otworzenie drzwi.

Radio DAB+ warto wziąć, bo kwestią czasu jest zanim wszystkie polskie stacje będą tak nadawać. Na razie są pakiety chyba z 10 stacji polskiego radia.

Touch Command, czyli tablet Samsunga z tyłu. Po pierwszym efekcie WOW okazało się, że oprócz zmiany koloru światełek i ustawienia foteli i klimatyzacji do niczego innego się to nie nadaje. Przecież pasażer nie będzie bez przerwy kręcić przy tych ustawieniach (może dzieci, aż się tata wkurzy). Internetu w tablecie nie ma, bo do tego jest potrzebny Hotspot WiFi dla pasażerów, a ten w Polsce jeszcze nie działa, bo się podobno BMW z jakimiś operatorami nie może dogadać. Z resztą Hotspot WiFi jest niezależny od tabletu i jak usługę udostępnią w Polsce to Touch Command nie będzie mieć nic do tego. Ogólnie jest to tablet na bazie OS Android, ale jest to tzw. wersja fortified, czyli nie można na nim instalować żadnych swoich aplikacji. Moim zdaniem zbędny gadżet, lepiej mieć zamiast niego porządny schowek na chusteczki do nosa dla dzieci :-)

To chyba tyle, co mi przychodzi do głowy. Jak ktoś ma konkretne pytania to chętnie odpowiem, jak będę wiedzieć.

Pozdrawiam!

Edytowane przez wookiee.chewbacca
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

gratuluje zakupu- 740d bardzo fajny wybór - a czy nie brałeś pod uwagę benzyny?. Super będzie jak takie auto będzie na forum w galerii.

 

A czy porównywałeś inne marki ? Szerokości

Opublikowano

Również gratuluję, bardzo fajny konfig :) Jedyne co bym dodał to M-pakiet i Shadow Line, wtedy wszystkie te srebrne wstawki wraz z końcówkami wydechu stają się czarne, dużo lepiej to wygląda... W innym wypadku trochę taka choinka :D

 

Jeżeli auto ma służyć w długie trasy do czego jest stworzone to też bym wybrał diesla ze względu na większy zasięg i lepsze osiągi do porównywanego 740i :)

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
gratuluje zakupu- 740d bardzo fajny wybór - a czy nie brałeś pod uwagę benzyny?. Super będzie jak takie auto będzie na forum w galerii.

 

A czy porównywałeś inne marki ? Szerokości

Brałem pod uwagę benzynę, ale wszyscy zgodnie odradzali twierdząc, że nikt tego nie kupuje (jeżeli już to 50i, ale podobno wcale nie jeździ dramatycznie lepiej) i nikt nie jest zainteresowany odkupieniem używanego samochodu na benzynę. Mam z 40d dobre doświadczenia, przez kilka lat używałem w 5GT i świetnie się tym jeździło.

Myślałem o też Mercedesie, ale ostatecznie nie spodobało mi się przesadnie barokowe wnętrze, biegi przy kierownicy, analogowy zegarek i wielkie okrągłe dziury nawiewów powietrza. Ogólnie Mercedes jest zachowawczy w stosunku do BMW a na dodatek droższy. Przecież nie będę płacić więcej za coś co mi się mniej podoba. Poza tym jestem klientem BMW od jakiegoś czasu i mam u nich warunki finansowe nie do pobicia.

Opublikowano
Również gratuluję, bardzo fajny konfig :) Jedyne co bym dodał to M-pakiet i Shadow Line, wtedy wszystkie te srebrne wstawki wraz z końcówkami wydechu stają się czarne, dużo lepiej to wygląda... W innym wypadku trochę taka choinka :D

 

Jeżeli auto ma służyć w długie trasy do czego jest stworzone to też bym wybrał diesla ze względu na większy zasięg i lepsze osiągi do porównywanego 740i :)

Niestety nie jestem fanem M-pakietu (małżonka też nie) i czarny tyłek i kij hokejowy nam nie przypadł do gustu.

Opublikowano
Rozumiem, mi się podoba "zwykła" jak i M-pakiet. Tylko w "zwykłej" nie leżą mi te sreberka/świecidełka dookoła auta, zalatuje autem dla wschodnich klientów.
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gratuluje, kawał auta :D czekamy na galerie i wrażenia
Opublikowano

Chromy fajnie wyglądają z ciemnymi kolorami i przeciwnie M Pakiet+Shadow line z jasnymi. Inaczej to wszystko się nieco zlewa ale kwestia gustu mnie się średnio te chromy podobały teraz w sumie myślę nad Pure Excelence zewnętrznym + ciemny lakier typu Azurite Black lub Cesarski Błękit

 

Dziś jeździłem S Klasą, cóż jako auto dla właściciela którego się wozi jest ok jest nieco bardziej komfortowa niż 7er wykończenie kwestia gustu sprawia wrażenie bogatszego mnie bardziej leży wykończenie 7er. Mercedes ma wd mnie lepsze skóry porównując Nappe. No i MB nie ma nic Extra skóra Designo to ta sama skóra co Nappa jedynie lepiej obszyta/wykończona coś ala Bentley

 

Na - generalnie czepiam się masy detali które w tej klasie aut decydują o wyborze:

Słabe sterowanie Commanda, żeby pod pompować boczki w fotelach trzeba tam grzebać nie wszystko jest przy sterowaniu fotela w drzwiach, naprawdę mogliby to zrobić bardziej intyicyjnie

AutoHold działa dopiero jak wciśniemy hamulec naprawdę mocno dla mnie porażka względem tego co jest w BMW nie mogłem się do tego przyzwyczaić i trzymałem hamulec po prostu

Wybierak zmiany biegów za dźwignią od wycieraczek idzie się przyzwyczaić ale jakoś mało solidnie ta dźwigienka wygląda

Diesel w MB sobie nie radzi auto wydaje się o wiele cięższe niż BMW, 730xd jeździło ok w MB było po prostu słabo pozostaje S400 lub S500 w benzynie (dźwięk S500 jest piękny :)

No cóż cena, fajnie skonfigurowana S400 wyszła mi prawie 600k, za nieco ponad 600k wyszła mi porównywalna 740xd z indyvidual collection (łączone z M Pakietem) bądz 750xi z Nappą (porównuję tu ceny katalogowe bo jako klient BMW mam zupełnie inny rabat niż w MB w sumie oferta mojego dealera bije na głowę to co usłyszałem od innych salonów i brokera)

 

BTW Wookie gratulacje auta!

  • Moderatorzy
Opublikowano
Benzyna niby mało popularna a dziś do mojego dealera w Rzeszowie przywieźli dwie siódemki i obydwie 750i :)
Opublikowano
A testowaliscie wersje ze standardowym zawieszeniem czy executive drive ? Macie jakieś porównanie ?

 

Ja jeździłem z Executive Drive teraz dostanę samochód bez mój dealer mi mówił że nie brałby tej opcji np podczas hamowania na światłach miałem wrażenie że mam słabe hamulce mówił że właśnie Executive Drive może dawać takie wrażenie

Opublikowano

a ten masaż foteli przednich to plecy tylko czy pupa też ? i jak długo trwa jedna sesja ? porównywałeś masaże w MB i BMW ?

lasery to są tylko światła długie czy mijania też?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.