Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ciekawe czy będzie tak koszmarnie głośne jak poprzednia wersja czy nie. Swoją drogą, niewielki skok mocy, jeśli tylko 381KM->408KM. Więcej osiągali z samej ewolucji silnika, np. 50i miało 407KM->450KM.
  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

bardzo niewielki jak dolozyli do 313 konnego trzecie turbo to skok byl o prawie 70 a tu tylko niecale 30 jesli dobrze na szybko licze

 

 

swoja droga ciekaw jestem jaki zapas bedzie drzemal w tym motorze bo jak z obecnego trzyturbowego motoru tunerzy dochodza czy nawet przechodza 450 koni

http://www.tc-performance.eu/chiptuning-bmw-f10-m550D-381KM-740Nm.html

to czy 4 turbowy bedzie sie bezpiecznie dalo zrobic na +500

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Po 2 tygodniach spędzonych na konfiguratorze i studiowaniu danych technicznych opcji zamówiłem wczoraj 730d xdrive. Mogę jeszcze zmienić konfigurację - zastanawiam się na 4 kołami skrętnymi - jakie macie doświadczenia w tej materii ?
Opublikowano

Ciekawe info o kluczyku BMW 7:

http://www.bmwblog.com/2015/09/01/for-250-you-can-have-the-high-tech-bmw-keyfob/

 

1. Jest tani - 250$ - czyli w sumie tyle ile zwykły.

2. Bateria starczyć ma na tydzień.

3. Nawet wyczerpanym będzie można normalnie otworzyć auto - po prostu przestanie działać touchscreen.

4. Ładowanie będzie bezprzewodowe poprzez kieszeń w schowku.

5. Na kluczu będą informacje typu czy auto jest zamknięte, zasięg, ustawienie i planowanie przewietrzania oraz w Europie na razie tylko - parkowanie bez kierowcy.

 

Powiem szczerze z tym tygodniem na baterii i w sumie bezinwazyjnym ładowaniem - po prostu kładziemy klucz w aucie - brzmi to całkiem nieźle. Tylko do rozmiaru trzeba będzie się przyzwyczaić - kobiety z torebką będą mieć prościej :)

Opublikowano
Do wszystkich przedmowcow ktorym sie nie podoba nowa 7. Nie widzieliscie w realu to nie biadolcie. Ja widzialem juz dawno to auto. Bylem poltora miesiaca temu na zamknietym pokazie w Warszawie. Wersja Long z jasna tapicerka. Ogladalem, macalem i wiem ze auto to wysoki poziom. Srodek BAJKA. Do przodu trzeba sie przyzwyczaic.
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Jeszcze nie ma Remote Control Parking. Przesuwa się w czasie homologacja. Niby już można zamawiać ale nie można. Poza tym to osobna opcja za 3000 zł, wymuszająca dodatkowo park assist za 1770 zł, surround view za 3750 zł oraz display key za 1280 zł. Razem 9'800 zł - trochę dużo.
Opublikowano
Polska premiera 24 października. Mi już wysłali zaproszenie na jazdy testowe w Zakopanem, na przełomie jesieni/zimy.
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... miki nie jedziłęm ale widziałem - środek jest super dopracowany - jaki kolor i jakie wyposażenie zamówiłeś?
Opublikowano

Już widze te reklamy Seri I lub J BMW 2030

 

Ekonomiczny 1 cylindrowy diesel 280 KM z 8 turbosprezakami w ukladzie double quad turbo za jedyne XXXXX

Sportowy 2 cylindorwy diesel o mocy 480KM z super ukladem triple quad z 12 turbosprezarkami w cenie gwarancja az na 50000 KM :mrgreen:

 

 

Pobawiłem sie troche konfiguratorem w prawie pełnej opcji ok 700k (pominełem komforty i masaze na tył) więc jakiegoś dramatu nie ma w tej klasie

 

www.bmw.pl/myconfig/b1t4u9q1

Opublikowano

Byłem na salonie we Frankfurcie - jestem pod wrażeniem. Sprzedawcy z salonu byli na szkoleniu w Monachium i wrócili z wypiekami na twarzy po jazdach testowych. Komfort na poziomie Ski a prowadzenia prawie jak sportowy samochód. Wyciszenie powala (lepiej niż S).

 

Zamówiłem 730d, xdrive, kolor jatoba, biała skóra nappa z wentylacją, komfortowe siedzenia z masażem, Harmann-Kardon, szyberdach, felgi 19" 620, adaptacyjny LED, surround view, display key, gesty, domykanie drzwi, skrzynia i kierownica sportowa, Connected Drive plus, klima 4x, wireless charging.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
....obejrzałem autko i środek bomba trochę kierownica taka sobie. Natomiast zewnątrz auto wygląda jak plastikowy model z Chin szczególnie w jasnym kolorze i z boku. .Tył wygląda fajnie......... jeszcze czekam na jazdę to wtedy może zmienię zdanie mimo brzydkiego wyglądu z zewnątrz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też dzisiaj siedziałem w nowej G11 i niestety jestem rozczarowany. Pierwsze wrażenie kiepskie, fotele jakieś twarde i niezbyt szerokie. Miejsca na szerokość więcej niż w F10, ale ogólnie przestrzenie nie za dużo, w X5 wydaje się zdecydowanie lepiej. Z tyłu ciasno ! W ogóle mnie nie zachwycił. Zobaczymy jak będzie jakaś jazda, może zmienię zdanie. Sprawia wrażenie mniejszego niż jest.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W kluczyku mogli jeszcze zamontować telefon, rzutnik i mikrofalówkę.

 

Ogólnie bardzo mi się podoba.

Dzisiaj przedstawiali ją w bmw welt ale nie miałem czasu wpaść :(

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Taki internet w '7' ;)

 

http://baxwrzuta.neostrada.pl/20151024_104547.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja już siedziałem w nowej 7, miała popsutą roletę w miejscu na kubki :D Ale wrażenie robi pozytywne, chociaż wygląda, jakby z góry zaprojektowane, aby po 5 latach było widać zużycie :P Część elementów na pewno nie zniesie dobrze użytkowania dłuższego.
Opublikowano
Przednie lampy dla mnie słabe rozwiązanie...

Które lampy? Xenony,LED, czy laserowe? Słabsze rozwiązanie w jakim sensie?

Nie do przyjęcia jest dla mnie kierownica, plastik fantastic.

Przecież są różne kierownice, możesz mieć obitą skórą, ale chyba żadna nie jest plastikowa, bo w standardzie jest aluminium. Czy ty mówisz o tym samym samochodzie?

Opublikowano
Pierwsze wrażenie kiepskie, fotele jakieś twarde i niezbyt szerokie. Miejsca na szerokość więcej niż w F10, ale ogólnie przestrzenie nie za dużo, w X5 wydaje się zdecydowanie lepiej.

Wydaje mi się, że ty musiałeś w jakiejś trójce siedzieć tylko ktoś kartkę ze specyfikacją pomylił.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kształt lamp mi się nie podoba. Kierownica ma za dużo alu jak dla mnie, w serii 7 to nie przystoi. Na żywo nie zrobił na mnie wrażenia ten model, nie było efektu wow. To tyle.
Opublikowano

Byłem jakiś czas temu na premierze siódemki i jako posiadacz 5GT, o którym mówi się, że to jest siódemka dla osób z mniejszym budżetem, mogę powiedzieć, że nowe G11 absolutnie wymiata. Ogromną różnicę robi zastąpienie tworzywa we wszystkich przyciskach anodyzowanym aluminium. Niesamowite wrażenie zrobiły na mnie sensory dotykowe w konsoli do sterowania nawiewem. Jak się dotknie sensora to wokół palca pojawia się pomarańczowa aureolka. Wygląda to prześlicznie. Nowy HUD jest duży i przejrzysty, podaje więcej informacji niż dotychczas i różnicę robi większa liczba kolorów. Ogólnie wnętrze ocieka wręcz luksusem. Sterowanie gestami jest naprawdę fajne, ale na obecnym etapie rozwoju nie za bardzo postrzegam to jako przełom, bo przecież odbierać połączenia i sterować głośnością można przyciskami na kierownicy, co jest już bardzo wygodne. Może jak rozwiną oprogramowanie i będzie można gestem włączyć kamery surround view, albo sterować innymi funkcjami, do których trzeba się dokopać przez iDrive, to może będzie bardziej przydatne. To są dopiero pierwsze kroki. Ekran dotykowy też fajny bajer, tylko, że ja nie lubię pomazanej i potłuszczonej nawigacji, więc raczej nie będę tego używać.

Wkrótce będę miał okazję trochę pojeździć G11, więc napiszę, jak wrażenia z jazdy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.