Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Znalazłeś kogoś z okolic Gliwic do zarejestrowania akumulatora bo jestem po wymienie i też kogoś szukam :D
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie musiałem w końcu wymieniać tego akumulatora bo jednak stary okazał się dobry, ale jeśli chodzi o tą adaptacje to na pewno robi to firma Vector na Jagiellońskiej tylko nie wiem jaki koszt, w ASO jak pytałem to mówili 150zł więc tam powinno być to w granicach 50-100zł max.
http://i.imgur.com/tGODlbr.jpg
Opublikowano
Zamiast jechac z tym do "specjalisty" kup sobie interfejs na alledrogo (50zl) i czteropak piwa, rzuc okiem na forum i zrob to samodzielnie.
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano

Trochę się podlacze pod temat.

Mianowicie mój kolega kupił wczoraj identyczne bmw jak kolegi ktory założył ten temat.

Zauważyłem u niego ze podczas odpalania rozrusznik ciężko się obraca i odpala gdzies po 2-3 obrotach.

Co może być przyczyną? Też szczotki?

Opublikowano
Wydaje się to najbardziej prawdopodobne, teraz jak tak pomyśle i sięgne pamięcią wstecz to u mnie jakiś miesiąc, dwa przed tym jak mi sie to stało to czasem (nie za każdym razem) miałem podobne objawy, auto odpalało za 1-2 razem ale było słychać że rozrusznik miał jakieś większe opory jakby się dusił, no i oczywiście jak było zimno to obrócił 2-3 razy i odpalał ale tłumaczyłem to sobie niską temperaturą. Nie było to dla mnie wtedy na tyle niepokojące żeby coś z tym robić i to olałem aż do tego feralnego dnia kiedy zakręcił tylko pół obrotu i umarł całkowicie. W zasadzie chyba ciężko przy takich objawach jak piszesz wskazać coś innego poza rozrusznikiem lub słabym akumulatorem.
http://i.imgur.com/tGODlbr.jpg
Opublikowano

A widzisz. To zadzwonie do kolezki i niech lepiej przy wolnej chwili wymieni szczotki żeby potem nie milej niespodzianki nie miał. Dzięki za info

 

PS.ile taki zabieg kosztował szczotki plus robocizna?

Opublikowano
Pozwólcie ,że się wtrącę z małym pytaniem. Czy rozrusznik kręcił ciężko tylko z rana jak był zimny ,czy jak juz silnik i rozrusznik oczywiście, był już też ciepły to czy wtedy też kręcił cięzko czy już mu to szło lekko?
images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

Następnym razem stan akumulatora da się łatwo zdiagnozować. Wystarczy kupić najprostszy miernik za 10zł i można zmierzyć na nim napięcie. Druga opcja nie wymaga kosztów, wziąć dwa grube kable, jeden na plus, drugi na minus i uderzyć ich końce o siebie. Dobry akumulator widowiskowo strzeli, rozwalony da słabe iskry lub iskry jak z baterii :) Oczywiście przy drugiej opcji wyjąć aku z auta i nie robic tego podczas ładowania lub zaraz po, bo będzie spore bum. W ostateczności druga opcja sprawdza się bardzo dobrze ;)

@ Akumulatorowi to praktycznie nie szkodzi także proszę nie pisać co ja za głupoty wygaduję, jest to sposób na "warunki polowe".

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Pozwólcie ,że się wtrącę z małym pytaniem. Czy rozrusznik kręcił ciężko tylko z rana jak był zimny ,czy jak juz silnik i rozrusznik oczywiście, był już też ciepły to czy wtedy też kręcił cięzko czy już mu to szło lekko?

Panowie Napiszcie jak to wyglądało.

Mariusz głupoty piszesz. To grozi wybuchem aku ale ty czegoś takiego chyba jeszcze nie widziałeś bo w życiu byś tego nie zrobił :mad2:

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
Pozwólcie ,że się wtrącę z małym pytaniem. Czy rozrusznik kręcił ciężko tylko z rana jak był zimny ,czy jak juz silnik i rozrusznik oczywiście, był już też ciepły to czy wtedy też kręcił cięzko czy już mu to szło lekko?

Na ciepłym też ciężko ale naprawde baardzo rzadko mi sie to działo dosłownie może max 5 razy przed całkowitą śmiercią rozrusznika i dlatego nie zwracałem nawet na to uwagi

http://i.imgur.com/tGODlbr.jpg
Opublikowano
Mi np rozrusznik kręci cięzko tylko przy wyższych mrozach, nawet bardzo, np jak odpale przy -8 zrobie 7km zgasze auto i odpale zaraz to kręci szybciej ale dłużej... w pon wymieniam rozrusznik.
Opublikowano

Jestem po weryfikacji rozrusznika ktory mialem zmienic i tak: okazuje sie ze rozrusznik jest w bardzo dobrym stanie elektryk posprawdzal i wszystko jest ok.Sprawdzil napiecie na nim podczas odpalania i na 4 proby 3 mialy po 9 vol a jedna 8.6. Sprawa wyglada tak ze bardzo wolno kreci jak jest temp od 0 w dół.Moje pytanie czy mimo wszystko dac go do regeneracji?Sprawa wyglada tak ze:

- zmienione sa swieczki

- sterownik

- i nowy aku bosch s4 ale...nie wiem czy nie jest zbyt maly bo sprzedali mi 80ah..a z tego co sie zorientowalem w zamienniku powinien byc do mojej min. 95ah i 800 rozruchu a mam 80ah i 720 rozruchu..i moje pytanie brzmi czy brakuje mu poprostu sily na rozruch?i trzeba zmienic na wiekszy?Aku byl zakodowany przez kolege z forum.

Czy druga sprawa mimo wszystko moE byc cos nie tak z rozrusznikiem i dac go do regeneracji.

Kolejna rzecz auto cieple po jakiejs prEjazdze powiedzmy 10km i wiecej pali elegancko od strzala...

Sam juz nie wiem co dalej...

Ktos pomoze??

Opublikowano
Na mój rozum, jeżeli rozrusznik ok, aku ok, a mimo tego kręci woniej poniżej 0stC, to oznacza, że są w tych temperaturach jakieś większe opory podczas rozruchu w silniku. Olej za gęsty? Szlam w silniku?

-------------------

Artur

Opublikowano

Dzisiaj postaram sie wrzucić filmik jak mi auto odpala.

Wtryski raczej wykluczam bo były regenerowane ok rok temu...

A jak sie ma mniejsza pojemność aku do mojego przypadku? Czy mniejsza moc rozruchowa i mniejszy aku może być za to winny..? Przypominam jak jest cieplej odpala normalnie..

Opublikowano
Na pewno też. Szkoda ze nie umiesz rano podpiąć kablami dodatkowo z innego auta aku. Widziałbyś jak odpala> To by było tak samo jak byś miał duży akumulator :wink:
images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
Hmmm nie mam drugiego aku, a jak podlacze prostownik na noc i odpale nie odlaczajac go bedzie zblizony efekt?Czy musi byc drugi aku?
Opublikowano

Podsylam link jak auto odpala po 2 dniach postoju w tem ok +5 stopni....

Po podlaczeniu prostownika po calej nocy odpalaenie w granicy + 1,5stopnia jest bez zmian...

 

 

Ktos ma jakis pomysl...?

Swieczki, sterownik zmieniony aku tez tylko 80aH a powinien byc w zamienniku min 95ah.

Czy jednak moze to byc rozrusznik - byl sprawdzany i wg kolegi jest ok....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.