Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy filtr powietrza może być przyczyną spadku mocy ???? Byłem dzisiaj na kompie . cały czas moja bmka nie ma mocy tyle ile powinna. Podczas jazdy wyszło też że nie ma wystarczająco przepływości powietrza . Czy jest możliwe, ze turbo nie dostaje wystarczająco powietrza i muli go ?
Opublikowano

Wymiana nie zaszkodzi, ale to nie on jest problemem-nawet jakby był brudny to spadek mocy jest nieodczuwalny!

Pewnie przeplywka działa tylko zle mierzy i to problem...odlacz ja wcale, przejedź się i zobacz co się będzie działo...

Opublikowano
wymienie ten filtr powietrza. Nie wiem . Pokazuje błod ciśnienia spalin filtra cząsteczek stałych . z 2 miesiące wymieniłam czujnik EGR , potem Filtr cząsteczek stałych, wczoraj zaś wymienilem EGR i nic, Na kokpicie mi się nic nie zapala, tylko jak jest podłączony do kompa to wychodzi ten błąd. Prędzej jak był DPF zapchany to wyświetlało mi się na kokpicie , czyli filtr cząsteczek stałych jest dobry . Może tłumik zapchany ? ale tam jest też chyba jakaś sąda lambda ? nie wiem nie mam pojęcia . Jedni mówią, że jak filtr jest zapchany to możliwe, że turbo nie dostaje wystarczająco powiettrza . Robiłem test przepływu powietrza podczas jazdy , to podczas jazdy było 650 czegoś tam , a powinno być 800 , tak samo moc turbo , powinno być 2400 a było 1600 . Nie pamiętam tych oznaczeń dokładnie
Opublikowano
zamiennik, 1400 zł dałem . No ale jakby dpf było zapchane, to by pokazywało na kompie w kokpicie . Po wymianie miał normalny ciąg , dopiero jak skasowałem bład na kompie zamuliło go
Opublikowano
Mi w aucie nie pokazywalo ze jest zapchany.....poprostu stracil 30% mocy. Jak podlaczylem kompa to dopiero sie wszystko wyjasnilo- ze padl na amen
Opublikowano
a ta przepływka gdzie się znajduje mniej więcej ? koło filtra gdzieś czy dalej w strone chłodnicy ? No ale po 2 miesięcach niecałych by się zapchał ? Wtedy jak miałem zapchane ten stary filtr cząsteczek stałych to nie stracił mocy . Najgorsze moje myśli są , że może turbo , ale dopiero mam przejechane 161 tyś km i nie był kręcony licznik napewno, bo kupiłem auto za granicą i cały czas tam jeżdże, teraz jestem na święta w polsce i nie wiem, co jest grane, z tym spadkiem mocy. Prędzej miałem takie coś, że przy przełanczaniu biegu zamuliło do na 1-2 sekund i dalej ciągnął, ale to było tylko czasem .
Opublikowano

A czy wyszkoczyla Ci kontrolka w ksztalcie silnika?

Mialem podobny przypadek. W serwisach za granica juz chciali wymieniac polowe silnika. Lecz kiedy zjechalem do polski do znajmoego mechanika, ktory podpial pod kompa. Okazalo sie ze to tylko Czujnik cisnienia doladowania ktory kosztuje 200 zl.

Opublikowano
czujnik ciśnienia doładowania, masz na myśli EGR ? ten co jest koło turbo, od co odpowiada za DPF ? masz fotkie ?
Opublikowano
nie nie wyskoczyła mi żadna kontrolka właśnie . masz na myśli czujnik prędkości obrotowej - sterowanie silnikiem ? . A tobie swieciła się kontrolka jakaś ? U mnie moc spadła z 197 KM na jakieś 130 KM . najbardziej odczuwam do przy wkiększych prędkościach . Wymieniłem przepływomierz, EGR już 2 razy , nie wiem co jest grane, jedni piszą, że termostat itd. Ale termostat dobrze chodzi. jakieś 2 miesiące temu wymieniałem DPF , kupilem zamiennik, ale zaraz po wymianie było dobrze, nie wiem czy to moglo by być przyczyną ? Jestem za granicą, mam dobrego mechanika BMW , ale czekam na spotkanie , w sobote jade na kompa. Mam nadzieje, żę to nie Filtr cząsteczek stałych.
Opublikowano

U mnie swiecila sie kontrolka taka w ksztalcie silnika w kolorze pomaranczowym. Po pierwszej wizycie na kompie w serwisie bmw dali mi liste prawdopodbnych czesci do wymiany.

Zaczalem od wymiany przeplywomierza, lecz to nic nie dalo. Wiec dalem sobie z tym spokoj poki nie zjechalem do Polski.

Znajomy mechanik po wykluczeniu inncyh bledow obstawil na ten czujnik.

Wszedl w jakies menu gdzie mial linie diagramowa przypominjaca EKG serca :) Byly to trzy rozne linie gdzie jedna z nich calkowicie zostawala w poziomie po dodawaniu gazu. Doslownie 2 sekundy pozniej pokazal ten czujnik. Powiedzial mi takze ze znajduja sie 3 rozne czujki ,fotki niestety nie mam wiec zdjal mi obudowe od silnika i pokazal gdzie sie znajduje a bylo to z tylu silnika praktycznie pod przednia szyba, jest ona widoczna o wielkosci mniej wiecej 5 cm. Teraz sie ciesze ze nie postawilem samochodu do serwisu gdyz z tego ich wycinku bym byl szczuplejszy o jakies 1200e

Opublikowano
no ja w sobote jade na kompa, nie do serwisu , tylko do mechanika w belgi . W polsce byłem no to ciężki temat, pół samochodu bym wymienił i nic. Podejrzewam ,że może to być filtr cząsteczek stałych, ponieważ kupiłem nowy, ale nie oryginał, lub moduł turbo lub może ten sam czujnik co ty wymieniłeś . Mam nadzieje, ze to tylko jakiś pierdół, mam najechane tylko 160 tyś km, i licznik nie był kręcony napewno , bo kupiłem bmke w belgii i tutaj cały czas mam zarejstrowane . Jak dojde do przyczeny dam znać. Powiem tak , na początku zdaje się że ciągnie dobrze,do 60 km/h ale potem powoli się zbiera , idzie jakoś tam,ale nie jak 197KM , idzie jak 130 KM .no i jakbym spalanie maiał troche większe . a skad jesteś z polski ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.