Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie dam się podpuścić :duh:

rozumiem że każdy chwali to co ma ale nie przesadzajmy!!!

oferty 330d są ale co z tego jak zajedziesz i okażą się kiblami przy oględzinach!!!

według ciebie jaka jest rożnica w identycznej 320 do 330 mówię o e90?

 

tak jak pisałem mój kolega kupił za prawie 30tyś.zł tą 320 a żeby chciał 330 to napewno ponad 40 za taką by zapłacił...

jestem ciekawy ile znajdziesz ofert na fulu 330 poniżej 40tu... z 2006 roku (ładnych a nie śmietników)

 

A odnośnie mojej narazie nikt jej nie oglądał a jestem pewien że pierwszy klient ją kupi bo jest ładna!!!

Sprzedawałem już kilka aut i nigdy nie było tak żeby pierwszy klient nie odjechał nim do domu!!!

Zawsze staram się opisać tak auto żeby się nie zawiódł na miejscu!!!

 

AHA żadna 320 po chipie nie dorówna sprawnej dziewicy 330d!

  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

 

tak jak pisałem mój kolega kupił za prawie 30tyś.zł tą 320 a żeby chciał 330 to napewno ponad 40 za taką by zapłacił...

jestem ciekawy ile znajdziesz ofert na fulu 330 poniżej 40tu... z 2006 roku (ładnych a nie śmietników)

 

AHA żadna 320 po chipie nie dorówna sprawnej dziewicy 330d!

- błąd... 320d 200km/410nm 7 sekund do setki 330d 234km\500nm 6,7 sekund... Jak dla ciebie porównanie 7 sekund do 6,7 (0,3 sekundy) jest warte 10 tyś zł to powodzenia...

 

Za 30 tyś to chyba szrota, golasa albo z przebiegiem powyżej 300 tyś km e90 320d 2006 rok... Sam szukałem ostatnio i poniżej 34 tyś nie było szans na jakiś sensowny egzemplarz...

Opublikowano
nie dam się podpuścić :duh:

rozumiem że każdy chwali to co ma ale nie przesadzajmy!!!

oferty 330d są ale co z tego jak zajedziesz i okażą się kiblami przy oględzinach!!!

według ciebie jaka jest rożnica w identycznej 320 do 330 mówię o e90?

 

tak jak pisałem mój kolega kupił za prawie 30tyś.zł tą 320 a żeby chciał 330 to napewno ponad 40 za taką by zapłacił...

jestem ciekawy ile znajdziesz ofert na fulu 330 poniżej 40tu... z 2006 roku (ładnych a nie śmietników)

 

A odnośnie mojej narazie nikt jej nie oglądał a jestem pewien że pierwszy klient ją kupi bo jest ładna!!!

Sprzedawałem już kilka aut i nigdy nie było tak żeby pierwszy klient nie odjechał nim do domu!!!

Zawsze staram się opisać tak auto żeby się nie zawiódł na miejscu!!!

 

AHA żadna 320 po chipie nie dorówna sprawnej dziewicy 330d!

 

Twoja e91 to full wersja? Bo to poniżej 40 tys to taka subtelna aluzja do twojej:p Chciałbym mieć taka ułańska fantazje jak ty :p

Opublikowano

E91 to bardzo mały samochód, zdecydowanie nie rodzinny. szukaj E61 predzej i w 3.0D.

E91 w 2.0d 184km, automat robi jedynie wrazenie przy dystrybutorze, przy masie własnej 1600kg, najwiecej jak do tej pory pokazało 6,3L przy butowaniu na autostradzie 160-180km/h, autostrada/miasto 80/20 spalanie 5,6L.

standardowe fotele w E91 sa bardzo niewygodne, sportowe jeszcze gorsze, już w E46 były lepsze.

w E61 fotele sportowe są idealne, nawet przy przebiegu 400 tys km te z materiału czy z skóry nie przecieraja sie, w E91 sportowe potrafią przetrzeć sie już przy 200 tys km.

Bagażnik w E61 jest subiektywnie 2x wiekszy niż w E91. tak samo jeśli chodzi o materiały i wykonczenie środka w tym bagażnika.

Opublikowano

Blade1984 i luki19921

szkoda czasu pisać bo i tak jesteście najmądrzejsi!!!

żadne argumenty do was nie trafiają!

skąd ty wziołeś te 7 sekund?a nawet jeśli to będzie cie wynosić z zakrętów i nie będziesz miał czym hamować :duh:

 

 

Temat nie jest o tym!!!!!!!

jak chcecie to załóżcie temat 320d czy 330d, co lepiej kupić i za ile,czy warto,itd...-coś z tym stylu!!!

chętnie z wami się poprzekomarzam :)

 

Dla mnie koniec w tym temacie!!!

Opublikowano
Oczywiście cena zależy głównie od silnika ale w życiu nie 10 tys zł różnicy między 2,0 a 3,0d. Sam chciałem e90 330d ale stan oglądanych egzemplarzy do 45 tyś 2006 rok był tragiczny, więc kupiłęm e90 320d na wiosne chip na 200km i osiągi będe miał jak seryjne 330d i utrzymanie tańsze :D

Blade1984 to ile zapłaciłeś za swoje 320d? odejmij tą kwotę od 45tys zł i wyjdzie poglądowa różnica w cenie między 320d a 330d, wynikiem matematycznym podziel się z Luki19921 informując go jakie to ''rodzynki'' oglądałeś 330d do 45tys zł z 2006r.

 

Zresztą jak wspomniał już mój przedmówca temat nie jest o tym więc go już nie zaśmiecajmy !

 

PS. chciałbym zobaczyć Twoją minę jak po samym chipie staniesz na rolce ze zdrowym 330d :D

chyba że mierzysz w e46 330d :D

Opublikowano

Dla mnie 320 a 330 to dwa rożne światy - ale nie o tym temat.

 

Jeśli znajdziesz w sensownym stanie i cenie z silnikiem 3.0d, to będziesz zadowolony. Ja jeżdżę z tym silnikiem ponad 4,5 roku i jestem szczerze zadowolony. Silnik bezproblemowy. Stosunek mocy do spalania rewelacyjny.

 

Myślę że E91 dla rodziny 2+1 jest w zupełności wystarczające. Przerabiałem to w E46 kombi i później w E91.

Oczywiście że E61 jest większe i wygodniejsze, ale w mojej ocenie zakup tego auta ma sens gdy robi się w szczególności długie trasy, a nie krótki dojazd do miasta i jazda po nim.

Ktoś wcześniej pisał o niewygodnych fotelach sportowych w E9x - dla mnie są super i wolę je zdecydowanie bardziej niż zwykłe.

Sportowe fotele w E61 są rewelacyjne ale zwykłe też oczywiście są wystarczające do codziennej jazdy.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
luki nie przesadzaj znowu aż tak, rynkowo każde e90,e91,e92 jest o conajmniej 6-7tys drozsze w wersji 330d niż 320d. Nie wyrwiesz sensownego 330d poniżej 40tys a 320d sensowne znajdzie się juz za 32-33tys.

Miałem wczesniej 320d i nie kupie wiecej 320d bo w dynamice,elastyczności silnika jest przepaść ,nie wspominając nawet o samym jego dźwięku ,320d brzmi przy 330d jak kosiarka, kultura pracy jest nieporównywalna :nienie:

320d jest bardziej umęczone bo ta sama masa a muszą 4 gary pracować zamiast 6 przez co 330d jest żywotniejsze

 

bardziej chodzilo mi o to że z tym samym silnikiem najdroższe jest cabrio,potem coupe, dalej sedan a touring zdecydowanie najtańszy

Człowieku masz świadomość, że przez większość swojego życia (95 procent minimum) podczas normalnej jazdy takie 320d pracuje z 20-30 procentowym wykorzystaniem swojej maksymalnej mocy? Z pewnością nie masz o tym pojęcia bo nie pisał byś takich bzdur. 330d ma sens jeśli ktoś bardzo często jeździ niemieckimi autostradami z prędkościami ok 200kmh. Tu faktycznie silnik pracuje na serio i można mówić o jego trwałości. E90 czy E91 to nie ciężarówka a nawet podstawowe silniki mają ogromny zapas mocy i wytrzymałości względem normalnej jazdy.

Rozmawianie o kulturze pracy diesla jest żałosne. Każdy diesel ma tragiczną kulturę pracy w porównaniu z silnikiem benzynowym i położenie 2 cylindrow wiele tu nie zmienia.

Niewątpliwie jednak kombi wazy trochę więcej od sedana i z tym samym silnikiem jest mniej dynamiczne. Jednak żeby to zrekompensować wystarczy zmiana silnika że 177KM na 184KM. Całkiem niedawno 184KM miały diesle 3,0 i budziły wtedy zachwyt swoja mocą i osiągami. Dziś te same 184KM i nawet ciut lepsza dynamika to za mało. Żenada.

Owszem 3,0 zapewnia lepsza dynamikę, ale 2,0 w najnowszych wersjach jest aż nadto wystarczające (7,5s do setki w sedanie), a jak ktoś szuka kultury pracy silnika, to nie niech się rozgląda za benzyną.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
skrzynia to już co innego- każdy bierze to co lubi...

w sumie ja bym zrobił odwrotnie 320 tylko manual a 330 tylko automat

 

ja kupując swoją (nie jestem jakimś tam demonem prędkości-mam do tego coś innego) patrzyłem na to żebym nie musiał wymieniać silnik bo pęknie wał lub wymieniać rozrządu (2.0d-177KM i powyżej) dla mnie BMW w którym trzeba wymieniać rozrząd to nie BMW!!!!

w Bmw silnik 2.0 daje rade bo auto jest stosunkowo małe ale jego awaryjność/koszty utrzymania mnie odrzucają, wiadomo jeden nic nie robi ale za to drugi wymienia silnik :mad2: moją podstawową zasadą jest R6 w BMW!!!

a z tą mocą wiecie jak jest lepiej mieć więcej niż mniej :D

 

po drugie nikt mi nie wmówi że sprzeda 320d z 2007 roku bez M-pakietu powyżej 40tyś.zł...

 

 

pozdrawiam-koniec wywodów :)

W 3,0 N47 jak i w M57N także trzeba wymieniać rozrządu, są tak samo nietrwałe jak w N47. Malo Ci zostaje tych prawdziwych bmw.

Ja sprzedałem nie tylko bez M pakietu ale i 318d za kwotę powyżej 40 tysięcy i to sporo powyżej. Tyle, że auto sprzedawalem ponad dwa lata. Nie widze sensu sprzedawać dobrego auta w cenie złomu. Jeśli nie ma kupca to po prostu jeżdżę - w końcu mam dobre auto.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
nie dam się podpuścić :duh:

rozumiem że każdy chwali to co ma ale nie przesadzajmy!!!

 

AHA żadna 320 po chipie nie dorówna sprawnej dziewicy 330d!

Pomiary mówią co innego.

http://www.zeperfs.com/duel2825-1430.htm

Dobry chip 320d 184KM daje jeszcze o 10KM więcej niż ma ta alpina w zestawieniu powyżej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
W 3,0 N47 jak i w M57N także trzeba wymieniać rozrządu, są tak samo nietrwałe jak w N47.

:wink: :wink: :wink:

 

Skąd ty bierzesz te statystyki o trwałości rozrządu M57N vs N47-N57 ???

W M57N jest praktycznie taki sam rozrząd jak w innych silnikach z serii M47-M57, a tych praktycznie nikt nie wymienia. Porównanie trwałości i częstotliwości wymiany rozrządu w M47-M57 do N47,N57 jest po prostu niepoważne.

 

Zerwania zdarzają się w różnych silnikach z łańcuchami w M, ale nieporównywalnie rzadziej niż w silnikach N. Prawie wcale nie słyszy się o szuraniach w porównaniu do silników N.

Nie wprowadzaj innych w błąd. Nie znam nikogo wśród znajomych którzy wymieniali rozrząd w M (nie wspominając o zerwaniu), natomiast w N - tak...chociaż tych którzy posiadali silniki M jest znacznie więcej. Ja częstotliwość zerwań ocenił bym na jakieś 1:10 na korzyść silników M.

 

To jeden z łańcuchów rozrządu z M57N i pasuje od różnych silników z serii M:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/8506869-lancuch-rozdzadu

Trwałość we wszystkich silnikach M jest raczej zbliżona.

 

O ile wymiana rozrządu w silnikach N przy przebiegu 150-200tyś to już konieczność, o tyle w M robi się to zazwyczaj w okolicach 500tyś lub wcale.

 

Nie mam tu zamiaru nikogo przekonywać na siłę o nieporównywalnej trwałości rozrządów w silnikach M, ale tak właśnie jest...

 

Znów zboczyliśmy z tematu...

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
W 3,0 N47 jak i w M57N także trzeba wymieniać rozrządu, są tak samo nietrwałe jak w N47.

:wink: :wink: :wink:

 

Skąd ty bierzesz te statystyki o trwałości rozrządu M57N vs N47-N57 ???

W M57N jest praktycznie taki sam rozrząd jak w innych silnikach z serii M47-M57, a tych praktycznie nikt nie wymienia. Porównanie trwałości i częstotliwości wymiany rozrządu w M47-M57 do N47,N57 jest po prostu niepoważne.

 

Zerwania zdarzają się w różnych silnikach z łańcuchami w M, ale nieporównywalnie rzadziej niż w silnikach N. Prawie wcale nie słyszy się o szuraniach w porównaniu do silników N.

Nie wprowadzaj innych w błąd. Nie znam nikogo wśród znajomych którzy wymieniali rozrząd w M (nie wspominając o zerwaniu), natomiast w N - tak...chociaż tych którzy posiadali silniki M jest znacznie więcej. Ja częstotliwość zerwań ocenił bym na jakieś 1:10 na korzyść silników M.

 

To jeden z łańcuchów rozrządu z M57N i pasuje od różnych silników z serii M:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/8506869-lancuch-rozdzadu

Trwałość we wszystkich silnikach M jest raczej zbliżona.

 

O ile wymiana rozrządu w silnikach N przy przebiegu 150-200tyś to już konieczność, o tyle w M robi się to zazwyczaj w okolicach 500tyś lub wcale.

 

Nie mam tu zamiaru nikogo przekonywać na siłę o nieporównywalnej trwałości rozrządów w silnikach M, ale tak właśnie jest...

 

Znów zboczyliśmy z tematu...

Ja bym jednak ludzi w błąd nie wprowadzał, bo brak wymiany łańcucha prowadzi do tragicznych skutków. Owszem w M57 łańcuch nie szura, ale to jeszcze gorzej bo zrywa się bez żadnych oznak. Polecam lekturę wątku viewtopic.php?f=70&t=252899

Moim zdaniem wymiana łańcucha w tych silnikach to taka sama konieczność jak w silnikach N. Ilość przypadków jego zerwania jest na to wystarczającym argumentem. Być może problemem nie jest sam łańcuch, lecz zebatka, nie zmienia to faktu że rozrząd się zrywa i zużywa .

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przestan kolego pisac takie rzeczy mialem 3 auta z silnikiem M i w zadnym niebylo problemow z lancuchem,Teraz mam silnik N i od razy po kupnie rozrzad poszedl do wymiany :( Nie ma nie bylo i nie bedzie problemow z rozrzadem w silnikach M. Po drugie temat posta jest inny.
Opublikowano

Jeśli silnik ma ok 200kkm to rozrząd powinien być wymieniony. Ja mam czwarte auto z silnikiem N i też nigdy problemów z łańcuchem nie miałem, ale nie sciemniam, że problem nie istnieje.

Moim zdaniem to się wiąże bezpośrednio z tematem. Zmiana auta to zawsze zmiana w nieznane, rozmawiamy o autach używanych.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

spinka sie zrobila na forum, o coś co jest oczywiste. Każdy zachwala swoja auto ale bez przesady, 320d nigdy nie dorówna zdrowemu 330d

 

poza tym jaki sens jest sie podniecać ze 320d po chipie na 200KM ma podobno 7sec do setki wiec prawie tyle co seryjne 330d 6,7sec :duh:

to tak jakbym o moim 281KM 643Nm który ma 5,5sec do setki mówił że jest równie dobry jak auto które przyspiesza seryjnie w 5,2sec i ma do tego o 2cylindry wiecej czyli 8 :duh:

takie głupie porównania się. Jak ktoś chce ekonomii to bierze 320d i jest zadowolony a jak chce dynamiczniejszej jazdy to 330d proste. I ta różnica kosztuje na starcie okolo 7-8tys ,nie mówiąc o spalaniu ktore jest o okolo 1,5litra wieksze (w przypadku braku napedu 4x4 i skrzynia manual)

Jezdzilem 1,5roku 320d ( 90% trasy) a od paru miesiecy 330d i wrażenia z jazdy nim, codziennego uzytkowania tego auta są duzo lepsze.

 

A kierowcy benzyniaków dość czesto zapominają o czyms takim jak Moment Obrotowy który robi konkretną robotę i potem jest zdziwienie czemu wąhają dymek mimo że mają kilkanaście KM więcej :mrgreen:

Opublikowano

Wąchają dymek bo nie wiedza do czego służy skrzynia biegow. Auto przyspiesza najlepiej tam gdzie jest najwyższa moc czyli spadający moment obrotowy nie licząc rzecz jasna pierwszego biegu. Rzecz w tym, że 320d w e90 oznacza trzy różne silniki z bardzo odmienna dynamika. Ktoś kto jeździł tylko najgorsza wersja niech się nie wypowiada o wszystkich. Jasne że żadne 320d nie ma startu do silnika o mocy blisko 300KM, ale najnowsza wersja 320d po chipie ze starszym 330d 231KM poradzi sobie bez problemu.

Moim zdaniem lepiej mieć auto nowsze nawet kosztem wyposażenia czy mocy silnika, która jest aż nadto wystarczająca.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
(...) najnowsza wersja 320d po chipie ze starszym 330d 231KM poradzi sobie bez problemu. (...)

 

Kończ waść, wstydu oszczędź! Jak już robić porównanie to seria-seria albo chip-chip.

 

Nie znam osoby, która po przesiadce z 320D na 330D żałowała decyzji. Również nie znam nikogo, kto mając 330D żałuje, że nie kupił 320D. Pomijając cyferki, to subiektywne odczucia z jazdy z tymi 2 dodatkowymi cylindrami są po prostu lepsze. Dla tych, którzy nade wszystko cenią sobie spalanie jest wcale nie taka wolna wersja ED.

 

Dlaczego jeżdżę 320D? Powód jest tylko jeden - cena. Wybrałem naprawdę dobre wyposażenie vs średnie wyposażenie. Gdybym mógł sobie pozwolić na tak samo wyposażone 330D w momencie zakupu, decyzja była by oczywista. Gdybym dzisiaj dokonywał wyboru, to wybrałbym 335i. To już jednak zupełnie inna para kaloszy i kwestia moich własnych przemyśleń.

Opublikowano
Gdybym ja chciał mocniejsze auto tez bym wybrał 335i a nie namiastkę w postaci 3.0d, bo 300 KM można mieć i z 2.0 biturbo. Silnik 3.0 d jest imho do E90 za ciężki. A to ze każdy chwali to co ma to inna para kaloszy.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

miałem już tu nie pisać ale krew mnie zalewa jak widzę że ktoś opowiada takie pierdoły!!! :duh: :duh: :duh:

320d (177KM) waży 1510kg

330d(231KM) czy przytoczona 335i ważą 1610kg czyli są o 100KG cięższe od 320!!!!

pamiętajmy że mamy inne hamulca,zawieszenie, koła, wiekszy akumulator itd...

licząc koń na kilogram to 330 wypada dużo lepiej.

dalej się będziesz upierał że ten silnik waży za dużo???

jakiś jeden mądrala napisze głupotę a drugi popiera!!!!

radził bym przejechać się oboma samochodami i wtedy porównywać!!!

moja żona to może i różnicy nie widzi ale dla mnie są to dwa inne światy!!!!

 

aha zapomiał bym o szybkiej 335i :D

oryginalna 330d idzie prawie łep w łep z 335i przy tym pali połowę!

mysle że 330d po chipie bez problemu położy 335i na kolana!!!!

Opublikowano

Wreszcie jakis sensowny post :cool2: pod ktorym tez sie podpisze, a nie udawadnianie na sile ze 320D jest lepsze.

Swoja droga to mam podobny dylemat jak autor tematu. Czy zamienic 320D na 330D a moze 335i?

Acha i moja sztuka to raczej caly czas pracuje wszystkimi swoimi koniami mechanicznymi bo lubie startowac ze swiatel jako pierwszy aby na nastepnych stac.

Lubie ten uslizg kol tylnych, kreci mnie slizg bokiem ale niestety ten wystepuje w 320D tylkno na mokrym lub sliskim - stad pomysl na zmiane :twisted:

I dla amatorow jazdy na kropelce napisze, ze zupelnie mnie nie interesuje ile auto pali. Zawsze spali ile wleje :mrgreen:

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

mysle że 330d po chipie bez problemu położy 335i na kolana!!!!

Ale co to za argument... Przecież 335i też można zawirusowac i będzie miała lekko ze 360 Km:twisted:

Opublikowano

mysle że 330d po chipie bez problemu położy 335i na kolana!!!!

 

To źle myślisz. 330d z mocą 300+KM będzie dopiero jechać na poziomie zbliżonym do seryjnej 335i. Raz może być trochę szybsze a raz trochę wolniejsze, w zależności od egzemplarza. 335i po programie robi już z takiej 330d 300+ wiatrak. Kolegi 335i po samym programie miała 350+ KM i osiągi zbliżone do M3 e92 w manualu. Robiła niskie 11s w przedziale 100-200. 330d z mocą 305KM i podobnej masie w tym samym przedziale prędkości jest o ok 3s wolniejsze, więc z czym do ludzi.

Ponadto na seryjnych gratach ciężko jest uzyskać 300 koni w 330d M57TU2. Po samym programie zdrowe 330d będzie miało około 280koni i będzie wolniejsze do seryjnej 335i.

 

Nie wątpliwą zaletą 330d jest spalanie. Na zbiorniku można zrobić od 600 do 1000km w zależności od okoliczności i stylu jazdy.

U mnie średnie spalanie oscyluje w przedziale 8-8,5l. Jako ciekawostkę mogę napisać, że kolegi e91 320d N47 177ps w automacie paliła podobnie.

Kultura pracy R6 w dizlu może i bez szału ale jest zauważalnie lepsza niż R4. Jest też cichsza.

 

Zakup e9x 330d w cenie poniżej 40k przemilczę. Mogę jedynie napisać, że po zakupie takich okazów pojawiają się ciekawe tematy na forum.

Opublikowano

jak kupowałem swojego parcha to różnica w cenie za tak samo wyposażony egzemplarz z tego samego rocznika z podobnym przebiegiem pomiedzy 320d a 330d była co najmniej 16 tys zł plus akcyza wieksza o jakies 9 tys zł czyli na wejsciu różnica w cenie 25 tys zł. czyli o 50% ceny 320d.

duzo parchow widziałem zanim wybrałem rodzyna dla siebie - szukalem aut 3 letnich. niektore byly tak zniszczone jakby miały z 13 lat :mrgreen:

porownywanie 320d do 330d jesli chodzi o osiagi i odczucia z pałowania auta nie ma sensu. 184km vs 245km do tego wiekszy moment. dla mnie nie mialo sensu wydawanie 50% wartosci 320d, zeby jezdzic 330d, gdyby to bylo jakies 15% to bym sie niie wahał.

wszystko przez ta akcyze.

Opublikowano

przyznam się że nie wiedziałem że można zachipować 335i by najmniej na tyle :cool2:

ale jakby nie liczyć 335i jest też droższe od 330d nie mówiąc o 320d i trochę wybiegła z naszego tematu...

nie mówiąc już o tym że trzeba mieć złotą kartę w orlenie :D

mowa była o 320 na 330- czy warto, co i za ile...oraz jaka będzie różnica w cenie e90 vs e91

 

WEDŁUG MNIE!!!!:

e90-320d z 2007 roku(takie ma autor) jest warte zależnie od wersji od-30 do-35, taka sama e90 z 07 roku zaczyna się od 40 do powiedzmy do 45tyś.

ale autor mysli o zamianie na e91 które jest trochę tańsze od e90 czyli powiedzmy niecałe 40 w góre...

takie jest moje zdanie...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.