Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dostałem e34 m20b20 z sekwencja, ktora nie jezdzila. Dałem jej nową pompę wody- bo stara pociekla. Dostała nowy termostat, tak profilaktycznie, slepy strzal, ale okazalo sie po wyjeciu ze byl padniety. Nowy filtr paliwa, oj ten co byl widac po nim bylo ze ma dobre pare lat.

niestety ktos kto oddal mi te auto wyjezdzil cala benzyne i caly gaz. Teraz aby odpqlic auto musze ze 20 razy zakrecic rozrusznikiem- najpierw wogole nic, potem stopniowo po trochu ozywa, zapali na kilku garach, gasnie, az do momentu zalozmy za 20 razem juz odpala i chodzi normalnie. I od tej pory juz normalnie odpala, bez problemow zadnych, a jak postoi powyzej 4 godzin to znow ta sama historia.

Stawiam na pompe paliwa, ale ze z m20 do czynienia nigdy nie mialem to nie znam tego "pacjenta" i co mu przewaznie dolega.

A co Wy uwazacie?

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuje zmierzyć ciśnienie paliwa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Dokładnie jak wyżej, może padł zawór na listwie wtryskowej. Ew z racji że dostęp jest dobry możesz wyciągnąć listwę paliwa odpiąć cewkę i zobaczyć jak wtryski podają paliwo czy jest mgielka ładna ale obstawiałbym brak ciśnienia na listwie

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.