Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam taki problem!!W mojej betce jak odpale i jest zimna to pracuje ok i jak jade tez jest ok ale jak juz sie nagrzeje na full to przy chamowaniu i wcisnieciu sprzęgła zaczynaja spadac obroty(falują) i czesto spdaja do zera i gasnie. Kolega mi podpiął pod kompa ale wielkim znawcą nie jest tylko wiem ze były błedy cos z mieszanką Bank 1 i 2 cos z przepływka(choc była wymieniona na nową) tylko jeżdze na wypietej przepływce bo jak jest wpięta to juz wogóle ruszyć autem nie idzie bo zaraz gasnie,no i chyba coś o sondach wyskoczyło.W aucie nie dawno wymineiłem olej ,filtr oleju i paliwa, czujnik wałka rozrzadu( bo trzesło na zimnym ) a teraz jest ok tylko ze sytuacja sie zmieniła i teraz na zimnym jest super a na rozgrzanym przygasa ale tylko w czasie jazdy bo jak stoi to jałowym to chodzi równiutko. Wiec prosze o jakies wskazówki.W najbliszym czasie bede podpinał jeszcze raz pod kompa u kogoś bardziej ogarnietego.Ale jak by ktoś wiedział jak to przyczyna albo miał tez kiedys cos takiego i rozwiązał problem to prosze o mała porade i kierunek co to moze byc.Pozdrawiam i czekam na jakiej info.
Opublikowano
mowisz przepływka nowa jakiej firmy jak zamiennik to wiesz juz czemu pracuje lepiej bez niej tak samo czujnik wałka oryginal czy jakis tani zamiennik bmw nie lubi jak sie tego typu rzeczy z zaminnika podpina juz przez to przechodzilem. a bank 1 i 2 tyczy sie mieszanki paliwowej nie wiem jak brzmial blad ale byla z byt uboga lub bogata przy odpietej przepływce w sumie to nic dziwnego... przepływka przy obciazeniu powinna pokazac nawet do ok. 1000 kg/h
Opublikowano
mowisz przepływka nowa jakiej firmy jak zamiennik to wiesz juz czemu pracuje lepiej bez niej tak samo czujnik wałka oryginal czy jakis tani zamiennik bmw nie lubi jak sie tego typu rzeczy z zaminnika podpina juz przez to przechodzilem. a bank 1 i 2 tyczy sie mieszanki paliwowej nie wiem jak brzmial blad ale byla z byt uboga lub bogata przy odpietej przepływce w sumie to nic dziwnego... przepływka przy obciazeniu powinna pokazac nawet do ok. 1000 kg/h

 

Nie używam zamienników wole juz czesc oryginalna przechodzona niz tani nowy zamiennik,tak wiec czujnik wałka rozrządu jest oryginal ale mam wątpliwości co do przepływki czy oryginał bo kupywał mi ja kumpel i moze byc to tani zamiennik wiec to moze byc kierunek którym sie zajmnie.Co do bank 1 i 2 to masz racje było cos ze mieszanka jest uboga ale moze byc tak jak piszesz ze przepływka była odpięta ale tez sprawdzane było na podpiętej i chyba te same błedy były ale nie jestem pewny. Ale dzieki za jakis kierunek.Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam.Dziś przełożyłem przepływke z innej bety i efekt jest ten sam co był czyli jak sie rozgrzeje to obroty falują jak przygazuje i przy jezdzie jak wcisnę sprzęgło i hamuje to efekt jest taki ze nawet mi gaśnie.

 

 

tu na filmiku na postoju gdy lekko przy gazuję to sie tak robi nawet świtło przygasa.Moze ktos doradzic co sie dzieje???

Opublikowano
Witam.Dziś przełożyłem przepływke z innej bety i efekt jest ten sam co był czyli jak sie rozgrzeje to obroty falują jak przygazuje i przy jezdzie jak wcisnę sprzęgło i hamuje to efekt jest taki ze nawet mi gaśnie.

 

 

tu na filmiku na postoju gdy lekko przy gazuję to sie tak robi nawet świtło przygasa.Moze ktos doradzic co sie dzieje???

 

Jeszcze jak idzie usłyszec cos rzęzi jak spadaja obroty.

Opublikowano
W piątek jade na kompa to jak cos bede miał to wrzucę,ale cos mi sie zdaje ze jest cos z elektryka i robi gdzies zware bo poprzednio jak podłączałem to było ze jest jakies z zwarcie na wiązce no i te błedy co opisałem wyżej.
Opublikowano
To zalezy jak brzmi ten blad i czego dotyczy bo np jezeli bylby blad przeplywomierza i pisalo ze zwarcie do masy to prawdopodobnie bylby uszkodzony sam przeplywomierz dlatego do zdiagnozowania problemu przydalby sie princript tych bledow...
Opublikowano
Byłem na kompie i było ze mieszanka uboga ale to chyba ze wzgledu ze mam odpiety przepływomierz i pokazało ze czujnik wału.Czujnik juz zamówiłem i zobaczymy jak zmienie czy bedzie ok.
Opublikowano
Witam.Mam takie szybkie pytanie.Dostałem dzis czujnik wału od e46 2.2 benz,czujnik oryginalny Simensa wyjęty z BMW i chce zapytac czy bedzie ok do mojej e39 520i?
Opublikowano
Witam.No i lipa :( Czujnik wału wymieniony(bo tak komp wykazywał) i problem jest ten sam,auto jak sie rozgrzeje to nie raz traci moc,przygasa a nawet gasnie jak zatrzymuje sie np na skrzyżowaniu,obroty faluja i smierdzie spalinami(to właśnie niedawna zauważyłem) MASAKRA!!!! :mad2: a raz jest ok i wszystko chodzi inie śmierdzi.Poratuje ktoś? bo ja juz nie mam siły :cry: Pozdr.
Opublikowano
To może byc wiele rzeczy...czujnik wału raczej bym w to nie wliczał. Sondy lambda najprędzej, może silnik krokowy... Napisz czy dzieje się tak na benzynie też czy tylko na gazie ??
Opublikowano
To może byc wiele rzeczy...czujnik wału raczej bym w to nie wliczał. Sondy lambda najprędzej, może silnik krokowy... Napisz czy dzieje się tak na benzynie też czy tylko na gazie ??

 

Na benzynie tez,chociaż może troche mniej mozna powiedziec ze szybciej wchodzi na obroty jak faluja.Ale tak prawde mówiąc to napisze ze w ogóle to na benzie od kiedy ja mam to chodziła gorzej chodzi o to ze jak dałem w pedał to tak jak by ja przycinało i zamulało lekko a na gazie nic takiego sie nie działo w pedał i szła :) ale to co sie dzieje teraz to masakra! jedną sonde wymieniałem ta 1 czyż by druga padła? i dlaczego na kompie to nie pokazuje?tylko wykryło czujnik wału i te mieszanki ubogie,ale to mogło byc przyczyną ze przepływka była wypięta bo bez nie troche lepiej chodziła przynajmniej nie gasła.

Opublikowano
Jeśli na benzynie też tak się dzieje to masz nieszczelność w układzie dolotowym powietrza. Zobacz czy od filtra powietrza nie masz gdzieś pęknięcia na rurach gumowych, to grube kolano lubi sobie pęknąć. Nie masz może wycieków oleju z pod pokrywy klawiatury?
Opublikowano
Jeśli na benzynie też tak się dzieje to masz nieszczelność w układzie dolotowym powietrza. Zobacz czy od filtra powietrza nie masz gdzieś pęknięcia na rurach gumowych, to grube kolano lubi sobie pęknąć. Nie masz może wycieków oleju z pod pokrywy klawiatury?

 

Wiesz co patrzac na silnik z góry i z pod to nic nie zauważyłem zeby były jakies wycieki,silnik suchutki jest.Ale nie wiem czy czytałes cały temat ale na zimnym silniku jezdzi sie idealni nic sie nie dzieje tylko dopiero jak sie rozgrzeje i złapie temperature to zaczyna sie szopka która opisałem wyzej.

Opublikowano
To według mnie sonda. Ale nie jestem mechanikiem specjalistą. :)

 

Hmm no nie wiem,jutro pojade na kompa i zobaczymy co sie dzieje no i skasowac błedy po wymianie tego czujnika wału bo na pewno sa heh ale juz byłem na kompie wczesniej i nic oprócz tych co zawsze nic nowego nie pokazuje.Dzieki,moze ktoś inny podpowie coś.Pozdr.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
No i po wymianach czujników problem pozostał,tylko zmieniło sie to ze na paliwie chodzi ok a jak sie przełancza na gaz to momentalnie zaczyna wariowac i jak sie doda gazu to gasnie i na kompie pojawia sie bład czujnika wału i bogata mieszank.I o co w tym wszystkim chodzi!??
Opublikowano
Jaka instalacja LPG? Jaki reduktor? Jakie wtryskiwacze? Kiedy było coś serwisowane przy gazie?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przyprowadziłem auto od mechaniora i lipa nie wie o co chodzi a ja jestem załamany.Mechanior wymienił mi czujnik wału(nie wiem jaki ale juz drugi bo wczesniej kupiłem i wymieniłem oryginalny uzywany) bo tak komp pokazuje i po skasowaniu błedów auto jak zostaje odpalone po chodzi jakiś czas i zaraz pojawia sie z powrotem błąd czujnika i ze mieszanka za bogata.Auto nie ma mocy na gazie jak i na benzie, cieżko odpala i jak jade i depne to słysze tak jak by szczelało głucho z pod silnika. Jak auto stoi odpalone na jałowym to pracuje równo i jest ok ale jak wrzucę bieg i ruszę to auto jest bez mocy jak by miało 50KM i jak depne gazu to sie jak by dławi i muli i nie raz zgaśnie,musze lekko dodawac gazu to jakoś da sie jechać.Za jakiś czas jade do gazownika zeby wyregulował gaz i dla czego daje mieszanke za bogata ale nie wiem czy to rozwiąże problem obawiam sie ze nie i moze ktoś poratuje poradą bo juz mi sił brakuje.Pozdrawiam i czekam na jakąkolwiek pomoc.
Opublikowano
Jaka instalacja LPG? Jaki reduktor? Jakie wtryskiwacze? Kiedy było coś serwisowane przy gazie?

 

i to jest pytanie na które powinieneś odpowiedzieć w pierwszej kolejności.Jak padł mi mapsensor to auto nie miało mocy wywalało błędy mieszanki.Być może borykasz się z dwoma awariami jedna związana z lpg a druga nie koniecznie i stąd problem z lokalizacją usterki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.