Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za 15tys????? Pozostawie to bez komentarza a jezeli ktos mysli, ze ja naprawi za 15tys polata i sprzeda to prosze lektora o innej sztuce.

 

http://mforum.com.pl/viewtopic.php?f=32&t=7424&p=76846&hilit=lech%C3%B3w#p76846

 

Ceny za czesci do M-ki sa inne niz do zwyklych trojek a jak ktos mowi, ze wszystko jest na allegro to zycze mu powodzenia. I tak na marginesie stwierdzam, ze nigdy nic w takim duzym zakresie nie kupowal na allegro.

Wiekszosc tanich rzeczy na allegro to smiecie a jak cos jest dobre to kosztuje swoja cene, ot taka prawda.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

A wiec tak, rzuciłem kwotę teraz muszę ją obronić. Zastanawiają mnie niektórych komentarze, widocznie nie mieli nigdy do czynienia z taką naprawą .

Większość części do M3 pasuje od E90, E92 etc.

Części :

- zderzak przedni kompletny 1300zł

http://allegro.pl/6bmw-e92-m3-zderzak-parktroniki-i4881266307.html

- wzmocniene czołowę z bęlką zderzaka, styropianem(kompletne) 1000zł ( pasuje od e90, e92 etc więc można znaleźć taniej)

http://allegro.pl/belka-pas-wzmocnienie-czolowe-bmw-m3-e90-e92-e93-i4900552751.html

- maska 2500zł

http://allegro.pl/bmw-e90-m3-maska-limuzyna-i4871862742.html

- błotniki 2x 800zł

http://allegro.pl/bmw-m3-e90-e92-e93-wzmocnienie-czolowe-blotnik-i4934328232.html

- zakładam że reflektor lewy jest cały, nie ma pękniętych uchwytów, prawy kompletny ze ślizgiem 1350zł

http://allegro.pl/lampa-prawa-bmw-e92-e93-prawy-xenon-skretny-komple-i4902593029.html

- nadkole prawe kompletne 150zł

- komplet chłodnica 1500zł

http://allegro.pl/komplet-chlodnic-chlodnice-bmw-e90-e92-e93-m3-4-0-i4854316583.html

- poduszka kierowcy 500zł

http://allegro.pl/airbag-poduszka-kierowcy-bmw-e90-iii-3-leker-i4862943071.html

- kurtyna prawa 200zł

http://allegro.pl/bmw-e92-kurtyna-lewa-prawa-coupe-i4882638769.html

- podsufitka 500zł

http://allegro.pl/podsufitka-bmw-e92-czarna-i4914396041.html

- klema pirotechniczna nowa 300zł

- napinacz pasa nowy 250zł

- osłona pod silnik 260 zł

http://allegro.pl/oryginalna-oslona-silnika-bmw-3-e90-e91-e92-xi-xd-i4882743629.html

- wlot/dolot powietrza 300zł

http://allegro.pl/wlot-dolot-powietrza-bmw-m3-e90-e92-3-i4937245186.html

 

+ 1000zł inne niespodzianki

 

-> 12700zł

 

Z części to by było tyle. Układ kierowniczy, zawieszenia są ok, nie widać aby coś sie z nimi stało - opieram to na własnym doświadczeniu

Widać, że samochód wpadł do rowu, bardziej bym się zastanowił nad wymianą felg bo moga być krzywe.

 

Robocizna : blacharz 40h ( 5 dni pracy) x30zł = 1200zł

lakiernik 4 elementy do lakierowania x400zł = 1600zł

kaowanie błędu i crash data - 200zł

 

->3000zł

 

Suma 15700zł

 

Mój brat aktualnie naprawia F20 i ceny części są znacznie wyższe.

 

Więc gdzie tu Wasze 30 tys zł na naprawę ?

Edytowane przez Danny87
Opublikowano
Nie opieraj się na tym co myślisz, tylko na tym co pisze, bo w końcu zostało to stwierdzone :) Wyraźnie pisze o uszkodzeniu układu kierowniczego i przedniej osi. Części które pokazujesz to naciągasz na siłę, osłona pod silnik połamana, regenerowana poduszka powietrzna, zapomniałeś o progu, a nie o to chodzi żeby zrobić coś na skróty, tylko żeby zrobić to dobrze. Nie bez przyczyny samochód dostał szkodę całkowitą, a Polak "naprawi" za 15 tyś, hehehe dobre..
Opublikowano
Policzyłeś same grube rzeczy które widać , a przeważnie to drobne pierdoły sa najdroższe . Zapomniałeś o uszkodzonym zawieszeniu z prawej strony . Piasta , amor , wahacze , koncówki magla ( na 80 % do wymiany magiel + aluminiowe sanki pod silnik ) lampa druga bedzie miała na 100% uwalone zaczepy , chlodnica oleju + przewody i masa innych plastików zaczepów z pod maski które bedziesz musiał w ASo zakupić . Zawsze jest tak ze najtańsze czesci z Allegro to słabe używki podszykowne lub gdzieś uszkodzone . Widząc na twojej liście airbag po regeneracji oraz najtańsze używane czesci z Allegro Które juz na zdjęciach sa USZKODZONE wnioskuje ze ten samochod byłby naprawiony u Mietka w garażu i wyglądałby normalnie tylko z daleka , po głębszych oględzinach dopiero by człowiek zobaczyl ze gro rzeczy plastikowych jest spawanych oraz duzo plastików/mocowań by brakowalo bo po co one komuś sa potrzebne . W każdym samochodzie które miałem uszkodzone przodem w serwisie zostawiałem Minimum 4000-5000 na same pierdoły takie jak spinki przewody , uszczelki , śrubki , węże , wloty itp .
Opublikowano

+ 1000zł inne niespodzianki

 

-> 12700zł

 

Robocizna : blacharz 40h ( 5 dni pracy) x30zł = 1200zł

 

Suma 15700zł

Więc gdzie tu Wasze 30 tys zł na naprawę ?

 

same spryski i oslona pod silnik to 1000zl a pelno kasy zabieraja spinki wezyki mocowania chlodnicy zaslepki spryskow wtyczki zbuorniczki i inne badziewie . pozatym nikt tego za 1200 nie zrobi tylko ze 3000 chyba ze szwagier w szopie. ja to oceniam na jakies 25 tyś przy zalozeniu ze silnik nie jest uszkodzony ale widac tam plame pod silnikiem wiec jest duza szansa ze z niego cos moze cieknac. moze ktos by sie zmiescil w 20 jakby sie staral mocno i troche drutowal

Opublikowano
Nie masz pojęcia o czym piszesz . Najpierw wrzucasz najtańsze uszkodzone graty z Allegro , jak ktoś zwrócił ci uwagę edytujesz temat i wrzucasz czesci które nie bede pasowały do m3 aby na sile kogoś uświadomić ze mając np. 60.000 na samochod + 15.000 na naprawę zrobi to m3 stan bardzo dobry jakie było przed wypadkiem . Oprócz tego widać ze samochod przeleciał po jakimś polu spodem i do tego moze dojść masa kosztów za uszkodzą misę , skrzynie lub tylne zawieszenia itp.
Opublikowano

To auto pewnie można naprawić za 15tys - i będzie pewnie jeździć i w miarę wyglądać (z daleka) - ale sposobem tak jak ktoś pisał: zakładając starą podsufitkę, klejąc plastiki i lakierując 4 elementy (bo kto by tam cieniował drzwi) - ale takie auto będzie niesprzedawalne w przyszłości.

 

Jak w ogóle liczyć tu części skoro nawet nie ma zdjęcia z otwartą maską :duh:

 

Najbardziej rozbawił mnie tekst "1000zł na nieplanowane wydatki" - tyle to się zostawia jak się klepie starą corsę w stodole a nie M3 :mrgreen:

 

 

Wszystko jest kwestią za ile kupi się ten samochód - ale wierz mi jakby to była okazja to już by jechał do Polski, Rumunii albo na Litwę, a nie trafił na Polski portal (wiem coś o tym)

Opublikowano

Jakby te autko było do zamknięcia w 80k - 85k zł , było by już sprzedane.

 

Handlarze te autko pozostawili w spokoju - nie ma na nim żadnego zarobku !

Teraz pozostaje dylemat dla prywatnego nabywcy , brać to i reperować do całkowitej kwoty 95k zł , czy kupić całe sprawne za 120k zł .

 

Oczywiście można je zrobić za grosze , części można wszystkie ściągnąć z UK , dają duże rabaty przy sporych zamówieniach .

Z tym że to pochłonie następny czas ( czas to pieniądz ) . Podliczając później cały biznes wychodzi na to, że ma się fajne autko za 85k zł , ale straciło się na to 6 miesięcy życia na doprowadzenie tego do stanu używalności :mad2: .

 

No chyba, że ktoś to nazywa hobby :mrgreen:

Opublikowano
Jakby te autko było do zamknięcia w 80k - 85k zł , było by już sprzedane.

 

Handlarze te autko pozostawili w spokoju - nie ma na nim żadnego zarobku !

 

Dokładnie tak :cool2: :cool2: :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Szwajcar już tego auta nie chciał i tak powinno być w każdym cywilizowanym kraju niestety jeszcze długo nie u nas o czym na własnej skórze się przekonuje .... Edytowane przez gorik79
Opublikowano

A czy ktokolwiek sprawdził, czy samochód posiada prawo do rejestracji? Jeżeli była to szkoda całkowita, to samochód został wyrejestrowany i z formalnego punktu widzenia nadaje się wyłącznie na części. Podobnie jest z samochodami z USA.

 

Sporo samochodów które jeździ po naszych drogach w oryginalnych papierach ma "junk title/certificate issued". Tylko dziwnym trafem tłumacze przysięgli masowo robią błąd i myli im się "zezłomowany" z "uszkodzony" a w wydziale komunikacji nikt nie pokwapi się aby nawet zaglądnąć do oryginalnych dokumentów. Ponieważ CarFax umożliwia sprawdzenie takich rzeczy i ludzie już są na to wyczuleni, handlarze przerzucili się na Szwajcarię która kojarzy się z uczciwością usypiając czujność. Tak więc podchodziłbym do takich okazji bardzo ostrożnie.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

(odpowiedź gościa na e-maila)

 

Witam,

Działa to tak, że albo Pan przyjezdza do Nas do firmy na czas zakończenia przetargu i oferuje kwotę którą wbijamy, albo oferuje Pan ją telefonicznie ( tylko wówczas musimy mieć jakieś wadium ).

Szansa jest, aczkolwiek zależy czy z kosztami opłat celnych czy 50tys ze wszystkim. Raczej ze wszystkim, małe szanse. Uszkodzenie do silnika raczej nie doszło, ale jeśli Pan sobie życzy może Pan zerknąć w opis ubezpieczalni.

Auto to znajdzie Pan na naszej stronie www.autolicytacje.pl

Opublikowano

50tys z opłatami???? :duh: :duh: - gość który odpisywał na maila musiał mieć niezły ubaw :mrgreen:

To się nazywa optymizm :cool2:

 

 

Za taka kwotę już dawno byłaby w warsztacie

Szczerze mówiąc to widać, że nie robisz tego na codzień więc szczerze radzę nie bierz się na początku za naprawę emki, bo wykończy Cię to finansowo i psychicznie

 

Zrozumcie wreszcie, że uszkodzonych aut nie rozdają za półdarmo - nawet w Szwajcarii, ba -tam nawet tak uszkodzone auta są znacznie droższe niż we Francji czy Włoszech

Opublikowano
50tys z opłatami???? :duh: :duh: - gość który odpisywał na maila musiał mieć niezły ubaw :mrgreen:

To się nazywa optymizm :cool2:

 

 

Za taka kwotę już dawno byłaby w warsztacie

Szczerze mówiąc to widać, że nie robisz tego na codzień więc szczerze radzę nie bierz się na początku za naprawę emki, bo wykończy Cię to finansowo i psychicznie

 

Zrozumcie wreszcie, że uszkodzonych aut nie rozdają za półdarmo - nawet w Szwajcarii, ba -tam nawet tak uszkodzone auta są znacznie droższe niż we Francji czy Włoszech

 

 

No bo już chciałem tyle dać i leciałem po nią wiesz pędziłem od razu naprawiać nawet mam cześć kupione!!! :duh:

 

W mejlu napisałem jak wygląda sprwa z kupne u nich samochodów jak to się odbywa a kwota była przykładowa.

 

 

A jeśli miał bym faktycznie coś takiego kupować to nawet nie miał bym zamiaru tam grzebać tylko komuś to zlecić. Temat założyłem bardziej z ciekawości.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
skur*** fachowycy:D ale mimo wszystko nie opłaca się ona za te 70 tyś? czy ten samochód już nigdy nie będzie sprawiał frajdy z jazdy?
Opublikowano
według mnie jesli jezdzi to i tak jest dobra cena . ciekawe ile kosztował:)

 

Dodaj jeszcze jakies 10tys akcyzy.

Opublikowano

Cena chyba dobra..przeczylalem wczesniejsze komentarze i wydaje mi sie, a nawet jestem pewny ze >20k zł to mocno przesadzona cena za naprawę. Częsci do E9x czy to M czy M-pakiet czy zwykłe są bardzo tanie i jest im mnostwo na allegro. Znajomy naprawiał podobnie uderzony samochód (bez wystrzelonych poduszek) czyli zderzak, reflektory (bixenon) , plastiki i poprosiłem go o wycene ( ma wszystko w excelu) oto ona. (Byl to M-pakiet )Calosc wyniosła go ok 9500zł. Tutaj trzeba policzyc droższy zderzak + poduszki + inne plastiki myśle ze 12000-15000zł naprawa

zderzak przód 200,00 zł

maska 2 500,00 zł

blotnik lewy przod

drzwi kierowca

pas z wzmocnieniem

transport blotnika 100,00 zł

xenony 2 100,00 zł

nerki nowe BMW Perf 386,00 zł

PDCx2 114,00 zł

przednia plyta 55,00 zł

naprawa lamp i zderzaka 50,00 zł

halogen 50,00 zł

plasticzki 350,00 zł

dysze spryskiwaczy 214,00 zł

zbiorniczek wyrównawczy 75,00 zł

nadkola 210,00 zł

mocowanie maski 70,00 zł

mocowanie maski wysylka 20,00 zł

blachach 2 000,00 zł

lakierowanie 1200,00 zł

Opublikowano
Przerabiałem podobna naprawę w e90 lci maska zderzak lampy pełno plastików pas przedni nadkola błotniki i wyszło ok 9k ze wszystkim a ludzie którzy piszą ze cena bedzie 30tys chyba nie wiedza jakie są ceny poszczególnych części lub liczą na wszystko nowe z salonu. Najdroższa częścią do naprawy w tej M'Cię bedą światła maska (o ile jest) i chłodnice. Zderzak da radę kupić za grosze to samo nadkola i nerki i blotniki
Opublikowano
Przerabiałem podobna naprawę w e90 lci maska zderzak lampy pełno plastików pas przedni nadkola błotniki i wyszło ok 9k ze wszystkim a ludzie którzy piszą ze cena bedzie 30tys chyba nie wiedza jakie są ceny poszczególnych części lub liczą na wszystko nowe z salonu. Najdroższa częścią do naprawy w tej M'Cię bedą światła maska (o ile jest) i chłodnice. Zderzak da radę kupić za grosze to samo nadkola i nerki i blotniki

 

 

Może i masz rację też wydaję mi się przesadą 30k ale czy widziałeś ją przedtem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.