Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hmm raczej nikt Ci tego tak na szybko nie oszacuje. Ja ujme to tak: aby bylo zrobione na cacy to potrzeba tam duzy worek pieniedzy, bo to jest M3. Dostepnosc czesci bardzo ograniczona na rynku wtornym.

Poza tym, jezeli koles latal M3 na lysych oponach, co widac na foto, to nie wiadomo jak dbal o reszte.

 

Co nie zmiania faktu, ze M3 to M3 i mysle ze szybko ktos to kupi. Zawsze jakiegos angola mozna przywiezc a VIN bedzie z tej, wiec na koniec dnia bedzie M3 z Europejskim Vinem o co ludzie beda sie zabijac przy odsprzedazy, no i kupa gratow na sprzedaz zostanie z angola.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

naprawa max 15 tys zł.

M3 tylko i wyłącznie do wyżywki, wiec nie ma co dziwić stan ogumienia. Zresztą sam bym takim samochodem palił gumę do końca ;)

Opublikowano
naprawa max 15 tys zł.

:D moje 320d bylo rozwalone dosyc podobnie ale raczej delikatniej a na prawa wyszla jakies 21 tyś tyle ze z silnika nic sie nie lalo chlodnice byly ok i wlasciwie to poszly "plastiki" tyle ze wszysko zrobione na tiptop

Opublikowano
naprawa max 15 tys zł.

M3 tylko i wyłącznie do wyżywki, wiec nie ma co dziwić stan ogumienia. Zresztą sam bym takim samochodem palił gumę do końca ;)

Hahahaha....

Zacznijmy od poduszek: kleme pirotechniczna 350 (nie warto patrzyc na najnizsza cene w przypadku kupowaniu uzywanych czesci), poduszka kierowcy 800, sufit 800-1200 (jesli jest), poduszki kurtynowe 800, napinacze pasow 400, kasowanie bledu 50-100

zderzak 1000-1500, maska 1000-1500 (za 700 kupisz pogieta), blotniki po 500-600, pas przedni (tylko od m3 pasuje), reflektory po 1000 gołe (zalozmy ze nikt ukradl przetwornic po 200zł), chłodnice od 1000, od pytyyyy plastikow, oslonek itp..... jak dla mnie to 20 000 będzie mało...

 

Naprawiałem swoją jedynkę i naprawa wyszła 12tys zł ktora liczylem na 5, wiec nie wiem jak mozna tanio naprawic.

Opublikowano
kurtyny sa po 150zl na allegro :D , podsufitki nie trzeba zmieniac bo ona najczesciej sie nie niszczczy jak wybuchna kurtyny. ale tez uwazam ze 20 bedzie malo oczywiscie zakladajac ze silnik jest ok. sama robocizna z 3-5 tyś. ja stawiam ze naprawa tego auta nie liczac silnika to jakies 30 tyś
Opublikowano
Jeżeli sam będziesz robić i nie kupować pierwszej lepszej części tylko czekać na naprawdę dobre ceny i prawdziwe okazje a nie gowno to 15k sie na bank z iescisz, 20tys to o dużo przesadzona cena. Jeżeli do roboty jest blacha chłodnice i poduchy to jest bardzo mało do zrobienia. Na Allegro można w bardzo przystępnej cenie kupić cała blacharkę jak sie trafi, sam wiem bo szukając do swojego widziałem zderzaki w idealnym stanie białe bo 600-800, gole lampy to jest ok 700-800. Wystarczy baaaardzo dużo czasu a w 15k sie zamkniesz, ja już szukam zderzaka tył m pakiet do swojego od 3 miesięcy bo nie mam zamiaru kupować za 1-1,5k. Sam przod kpl. Kratki itp za 270 kupiłem tyle ze tez sie za nim naczekalem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
naprawa max 15 tys zł.

M3 tylko i wyłącznie do wyżywki, wiec nie ma co dziwić stan ogumienia. Zresztą sam bym takim samochodem palił gumę do końca ;)

 

Chce to widziec jak to za ta cene ogarniesz :mrgreen:

Opublikowano
Cena najtajniejszej M3 w Polsce to co najmniej 110tyś. Niech ktoś cobie nie myśli, że ta rozbita emka pójdzie w przetargu za mniej niż 70-80 tyś. PLN. Przecież handlarze tylko czekają na takie okazje. Ktoś ją kupi odpicuje i sprzeda z 10-20% zyskiem.
Opublikowano
Mając zarejestrowaną działalność gosp. Przy kwocie 20 000 CHF, wszystkie opłaty to jakieś 220zł + transport (około 2 tyś). Więc biznes zdecydowanie opłacalny.
Opublikowano
Jeżeli sam będziesz robić i nie kupować pierwszej lepszej części tylko czekać na naprawdę dobre ceny i prawdziwe okazje a nie [bAD] to 15k sie na bank z iescisz, 20tys to o dużo przesadzona cena.

 

naprawa tego ponizej kosztowala 20 tyś z groszem przy nie uszkodzonym silniku a z zawieszenia 1 wachacz za 350 zl a aso wycenilo czesci i robote na 44 tyś. juz widze jak to m3 mozna naprawic za 20 tyś :D a jezeli bedzie czekal na okazje na allegro z kazda czescia przez pol roku to nie naprawi tego samochodu przez kolejny rok albo i wiecej

 

http://e-fotek.pl/images/83379235009540266716.jpg

Opublikowano
Pisze wyraźnie, że jest ryzyko uszkodzenia układu kierowniczego, że oś przednia jest uszkodzona, chłodnice. Dodając poduchy, blacharkę Jeżeli ma to być zrobione zgodnie ze sztuką, bo wątpię żeby ktoś M-ke chciał chińskimi częściami robić, to te 20 tysięcy to może być mniej więcej połowa kosztów :)
Opublikowano
Jeżeli sam będziesz robić i nie kupować pierwszej lepszej części tylko czekać na naprawdę dobre ceny i prawdziwe okazje a nie [bAD] to 15k sie na bank z iescisz, 20tys to o dużo przesadzona cena.

 

naprawa tego ponizej kosztowala 20 tyś z groszem przy nie uszkodzonym silniku a z zawieszenia 1 wachacz za 350 zl a aso wycenilo czesci i robote na 44 tyś. juz widze jak to m3 mozna naprawic za 20 tyś :D a jezeli bedzie czekal na okazje na allegro z kazda czescia przez pol roku to nie naprawi tego samochodu przez kolejny rok albo i wiecej

 

http://e-fotek.pl/images/83379235009540266716.jpg

 

 

To co tu tyle kosztowało? i kiedy było robione bo 20tys to prawie większa połowa ceny tego e90 bo to przed liftem czyli max 2008 rok.

Kupa szmalu jeśli ktoś ma to robić to najlepiej blachasz albo ktoś kto ma dojście do cześci

Opublikowano
Sam rozwaliłem swoje e90 pre lci w podobny a nawet gorszy sposób i naprawa kosztowała mnie moze z 5-6tys. Nie wiem skąd wy ludzie te kwoty bierzecie, co chyba ze nie chce wam sie nic samemu poszukać ani nic samemu zrobić tylko lecicie do aso i bierzecie pierwsze lepsze części bez zastanowienia "bo dobre"
Opublikowano

sprawdzilem dokladnie i kosztowalo mnie to 19k ale ubezpieczyciel wyplacal 22 wiec kombinowalem z fakturami. dodatkowo zaplacilem 1,5 tyś za sama fakture na czesc brakujacej kwoty wiec rzeczywisty koszt to 17,5 sorry moj blad. a przezto ze faktury kombinowane i ceny wymyslane byleby kwota calkowita sie zgadzala to napisze mniej wiecej :

przod w kolor wraz ze swiatlami 7000

robocizna 4000

a reszta to od groma pierdol typu oslona pod silnik , wzmocnienie pod zderzak , intercooler + rura do niego , pas przedni , spryski , weze do spryskow , nadkola , geometria , przeglad , spinki itp. duzo czesci nowych. niby male kwoty ale po zsumowaniu robi sie kilka tysiecy

 

Ja na to wszystko bralem fv23% i nie zalowalem budzetu bo i tak mialem do wydania wiec pewnie bez niej byloby jeszcze taniej wiec rzeczywiscie sie pomylilem troche . mnie wynioslo te 17500 z fv23% wiec bez niej pewnie z 15000 a jak ktos by sie postaral i szukal oszczednosci to moze i w 12 by sie zmiescil ale ciezko chyba.

robione w polowie 2012r

Opublikowano
Mając zarejestrowaną działalność gosp. Przy kwocie 20 000 CHF, wszystkie opłaty to jakieś 220zł + transport (około 2 tyś). Więc biznes zdecydowanie opłacalny.

 

wszystkie opłaty to 220zł ? coś mi się nie wydaje

 

No tak jest. Nie płacisz vatu 23%, a ja mowię jedynie o kosztach sprowadzenia samochodu do polski. Akcyza to już inna sprawa. Choć w przypadku uszkodzonych samochodów tez jakoś inaczej jest to liczone.

Opublikowano
Mając zarejestrowaną działalność gosp. Przy kwocie 20 000 CHF, wszystkie opłaty to jakieś 220zł + transport (około 2 tyś). Więc biznes zdecydowanie opłacalny.

 

wszystkie opłaty to 220zł ? coś mi się nie wydaje

 

No tak jest. Nie płacisz vatu 23%, a ja mowię jedynie o kosztach sprowadzenia samochodu do polski. Akcyza to już inna sprawa. Choć w przypadku uszkodzonych samochodów tez jakoś inaczej jest to liczone.

 

 

jaka inna sprawa ???

''opłaty'' przy sprowadzeniu auta do kraju to min akcyza !

koszty sprowadzenia do polski to jest transport który uwzględniałeś osobno

Opublikowano

Jak ktoś pisze ze zamknie się w 15.000zl z naprawa tego samochodu to chyba go poniosła fantazja :) Mam obawy czy ta kwota wystarczy przy druciarskiej naprawie gdzie 80% rzeczy plastikowych bedzie spawana/klejona , maska wyklepana z kilograme szpachli , podsufitka zostanie zostawiana stara ( co z tego ze bedzie połamana w paru miejscach ) , duzo rzeczy trzeba kupic w ASO aby to miało ręce i nogi .

 

Po rozebraniu samochodu dojdzie pare tysiecy dodatkowych kosztów na graty których nie widać a będą uszkodzone.

Opublikowano

jaka inna sprawa ???

''opłaty'' przy sprowadzeniu auta do kraju to min akcyza !

koszty sprowadzenia do polski to jest transport który uwzględniałeś osobno

 

Matko Boska, może jeszcze interpunkcji się czep? Jakoś tylko ty nie zrozumiałeś. Z poza unii europejskiej nie jest to tylko transport, jest to również opłata 50 euro za odprawę samochodu na granicy, jest to podatek VAT-23% (w Niemczech 19 %). Dopiero później dokonujesz czynności koniecznych do zalegalizowania samochodu w konkretnym kraju, czyli akcyza itp. Inaczej wygląda sprowadzenie samochodu z poza Unii kolego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.