Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 625
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mam nadzieje uda mi się też tego moda wgrać, bo zazdroszczę !
Opublikowano

Bardzo fajnie to jedzie już w serii, ale po modzie jest pięknie.. :D

Piękne auto, czekam na kolejne mody!

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Kupiłem RaceLogica, także jak będziesz mieć letnie się zgadać musimy :)
Opublikowano
Arek! Witam, zastanawiam się nad modyfikacją mojego Z4 w tune force, czy orientujesz się jak wygląda sprawa z gwarancją? Moje auto ma niecały rok i obawiam się utraty gwarancji po takiej modyfikacji. Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano
Arek! Witam, zastanawiam się nad modyfikacją mojego Z4 w tune force, czy orientujesz się jak wygląda sprawa z gwarancją? Moje auto ma niecały rok i obawiam się utraty gwarancji po takiej modyfikacji. Pozdrawiam

 

To logiczne, że jeśli zobaczą ingerencję w elektronikę to gwarancję stracisz od razu. Nawet kolega "AO" o tym pisał, załączając pismo z ASO.

Opublikowano
generalnie jest tak że puki nic sie nie zepsuje gwarancja dalej jest byłem w tym tygodniu w servisie na dolewke oleju i po kluczyku nic nie widzą ale przy poważnej awari mogą szukać dziury w całym i mogą dojsc do tego żę była modyfikacja ale to skrajny przypadek ja moje auto mam 4 miesiące ale zrobiłem bo dla takich osiągów warto a samego tunera polecam pełna profeska
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Właśnie to mnie powstrzymuje przed zwiększaniem mocy. Zupełnie niezrozumiałe jest to, ze nie ma w ofercie PPK dla wszystkich wersji silnikowych. A tak zrobisz boxa albo chipa i jak cos sie spieprzy to problem. Pół biedy jak będzie cos do roboty za kilkaset zeta, gorzej jak np. Silnik do wymiany i trzeba wyjąc kilkadziesiąt kawałków. Wiem ze mm performance na boxach Hartge przejmują gwarancje na siebie. Nie wiem jak to działa technicznie. I kosztuje ładne pieniądze, do mojej buni ponad 8k. Był tez jakiś taki wątek, ze któryś z tunerów po awarii wziął sprawę na siebie i wykupił dodatkowa gwarancje u dealera czy jakoś tak. Wsunie jestem ciekawy czy to standardowe postępowanie w razie awarii;)

Ps. Arek, super fura!

Opublikowano
Są boxy, po których nie tracisz gwarancji np. HARTAGE
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Witam nie jestem zwolennikiem boxów bo po pierwsze są niewspółmiernie drogie do mocy którą oferują a po drugie jak coś padnie to i tak gwarancje stracisz bo znajdą na to sposób że była ingerencja osób trzecich dobry tuner na pewno nie spowoduje ci awarji bo to maniacy wiedzą co robią wystrzegać się trzeba pseudo tunerów i niech moc będzie z tobą
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wreszcie!!!!

Po 5 mięsiącach spotkałem na drodze drugą dwójke w pieknym kolorze estoril blue diesel w m pakiecie

kierowca też był zdziwiony na tyle że 2 kilometry dalej na stacji benzynowej

ucieliśmy pogawędke i okazało się..

Że moja dwójka dla niego jest też pierwszą spotkaną na drodze , po wymianie informacji okazuje sie że wszystkich dwójek zarejestrowanych

w polsce jest 18 łącznie z tymi które są demo na salonach bmw

Taka ciekawostka

pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Skoro wspomniales o ciekawostkach;) Jest taka opcja z wyswietlaniem aktualnie wykorzystywanych mocy i momentu, pokazuje Ci te 'zaktualizowane' wartosci?
Opublikowano
Skoro wspomniales o ciekawostkach;) Jest taka opcja z wyswietlaniem aktualnie wykorzystywanych mocy i momentu, pokazuje Ci te 'zaktualizowane' wartosci?

Pokazuje moc jest skalowany tylko do 400 a moment do 480 zamykam oba liczniki

ciekawe czy jest możliwość przeprogramowania na wyższe wartości zrobiłbym to napewno

jeśli ktoś ma jakieś info na ten temat dajcie znać

Opublikowano
Właśnie to mnie powstrzymuje przed zwiększaniem mocy. Zupełnie niezrozumiałe jest to, ze nie ma w ofercie PPK dla wszystkich wersji silnikowych. A tak zrobisz boxa albo chipa i jak cos sie spieprzy to problem. Pół biedy jak będzie cos do roboty za kilkaset zeta, gorzej jak np. Silnik do wymiany i trzeba wyjąc kilkadziesiąt kawałków. Wiem ze mm performance na boxach Hartge przejmują gwarancje na siebie. Nie wiem jak to działa technicznie. I kosztuje ładne pieniądze, do mojej buni ponad 8k. Był tez jakiś taki wątek, ze któryś z tunerów po awarii wziął sprawę na siebie i wykupił dodatkowa gwarancje u dealera czy jakoś tak. Wsunie jestem ciekawy czy to standardowe postępowanie w razie awarii;)

Ps. Arek, super fura!

 

Jest już na to sposób. Tunerzy sa w stanie zrobic kopie całego sterownika i potem wgrać do drugiego sterownika. W razie awarii wystarczy podmienic :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Właśnie to mnie powstrzymuje przed zwiększaniem mocy. Zupełnie niezrozumiałe jest to, ze nie ma w ofercie PPK dla wszystkich wersji silnikowych. A tak zrobisz boxa albo chipa i jak cos sie spieprzy to problem. Pół biedy jak będzie cos do roboty za kilkaset zeta, gorzej jak np. Silnik do wymiany i trzeba wyjąc kilkadziesiąt kawałków. Wiem ze mm performance na boxach Hartge przejmują gwarancje na siebie. Nie wiem jak to działa technicznie. I kosztuje ładne pieniądze, do mojej buni ponad 8k. Był tez jakiś taki wątek, ze któryś z tunerów po awarii wziął sprawę na siebie i wykupił dodatkowa gwarancje u dealera czy jakoś tak. Wsunie jestem ciekawy czy to standardowe postępowanie w razie awarii;)

Ps. Arek, super fura!

 

Jest już na to sposób. Tunerzy sa w stanie zrobic kopie całego sterownika i potem wgrać do drugiego sterownika. W razie awarii wystarczy podmienic :)

 

Nie wiem czy coś Ci to da, bo oni sprawdzają również logi a te trudniej chyba "sfabrykować".

Opublikowano
widze ze czaisz sie na opony... wg mnie wejdzie 275 ale musisz dobrze pomierzyc odleglosci i dobrac prawidlowy dystans. u mnie 255 i sporo miejsca... u slawomira ciasno bo ma wieeeelkie koła ;) zmontuj sobie lekkie koła to bedzie killer totalny :) jakies oz ultraleggera albo allegrerita... ;)
Opublikowano
Dokładnie ,lekkie koła to podstawa.Nawet niektórzy nie wiedza jakie sa straty w przyspieszeniu przy założeniu ciężkich kół.

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Federale to chyba raczej tylko na tor, jak nie rozgrzane to nie są zbyt przyczepne. Lepsze dobre Micheliny. - drogowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.