Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A M4,M3 i M2 wciąga nosem zabawka Porsche - Cayman gt4 :mrgreen:

Można gdzieś takie porównanie znaleźć, czy to tylko opinia własna?

  • Odpowiedzi 625
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A M4,M3 i M2 wciąga nosem zabawka Porsche - Cayman gt4 :mrgreen:

Można gdzieś takie porównanie znaleźć, czy to tylko opinia własna?

 

Luźna opinia własna na podstawie czasów na pętli północnej.

M2 dostaje 18s, M4/M3 12s.

Zakładam, że jeśli są to wyniki, którymi podpierają się producenci to jest to warunek wystarczający, aby pozostał wiarygodny i pozwalający na dość łatwe odniesienia.

 

Taką lawetę bym zawinął :twisted:

 

http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1424706&d=1463499589

 

No można by :mrgreen:

Mieć na lawecie ponad 3mln zł, bezcenne :shock:

Gdzieś czytałem o 150.000 za szt :roll:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nurburgring nie do końca jest wykładnią jeśli 280 konny leon robi czasy takie jak M2 to coś jest nie hallo .

Porsche to fakt inna liga i żeby udowodnić że można mieć tańsze czytaj dla biedaków zrobili szybkiego caymana

mnie Denerwuje ta napinka że NURBURGRING.

 

Co Ty, masz pretensje do garbatego, że ma dzieci proste ? :mrgreen:

Z czym jest nie hallo, Leon dużo lżejszy to daje radę na zakrętach ot wszystko, rs6 c6 też obeżdza, a można by rzec, że jako coś ma 580ps to nie ma opcji, ale 2tony waży.

Równie dobrze powinieneś przyczepić się, że jakiś 360 konny Radical dokłada topowemu Porsche 918.

No ale jakby nie patrzeć jest to doskonały tor do sprawdzenia całego pakietu, a auta, o których mowa mają być szybkie, to jak byś chciał to zweryfikować ?

Masz przeszło 20km wszelkiego typu winkli, prostych, spadania i podjazdów, dohamowań z grubych prędkości do 80.

 

Tym tokiem rozumowania to Macan jest dla tych co ich na Cayenne nie stać ? :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
HA HA CHODZIŁO MI O TO ŻE do testów na nurburingu trzeba podchodzić z dystansem bo wiem że np leon z testów to nie auto które wyjeżdza

z fabryki tylko specjalna wersja która śrubuje normy żeby wyglądało że SEAT to sport a skoda to prestiż tak działa propaganda

 

Co fakt to fakt, ale to się nie zrozumieliśmy :wink:

Sam w sobie tor uważam za doskonały poligon testowy obnażający wszelkie błędy, ale druga strona medalu to właśnie to co piszesz.

Akurat w przypadku Leona to M2 oberwało rykoszetem, bo od dawna jest również walka na najszybszego hothatch'a i to tutaj Leon miał przewodzić, ale po kilku zmianach na miejsci lidera vw wybebeszył Gofra, oznaczył jako wersję na 40 lecie i zrobił 7.49 i to jest propaganda jak piszesz :wink:

 

Niemniej jednak wracając do sedna, Cayman gt4 jest w serii szybszy od M3/M4 no chyba, że mowa o wybebeszonym gts to już nie :)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

jak tam ten ICEK :>

siedzi juz w srodku ?? :> bo jego miejsce napewno nie jest tam gdzie był fotografowany :P

odczuwasz róznice ?

Opublikowano
jak tam ten ICEK :>

siedzi juz w srodku ?? :> bo jego miejsce napewno nie jest tam gdzie był fotografowany :P

odczuwasz róznice ?

Cypis masakra auto już dwa tygodnie stoi w bawarii czeka na cześci między innym na nowe felgi pzu przyznało nowe

po kolizji z krawężnikiem złamany wahacz i porysowane felgi

Icek siedzi w garażu i cierpliwie czeka, a sam ciekawy jestem zmiany

pozdrawiam :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

czasy na ringu to marketing. rzadko ktore auto daje seryjne produkcyjne auto na tor.

zwykle auto ma zrobiona klatke. opony inne. hamulce. zawieszenie i modyfikacje silnika. czesto jest bez wyposażenia. wiec jak zobaczycie next time czas na ringu to upewnijcie sie ze jest to czas zrobiony przez produkcyjne auto.

 

ps

civic type r, leon, megae rs czy inne tanie hh nie byly seryjne. a ich czasy na ringu sa propaganda marketingowa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czasy na ringu to marketing. rzadko ktore auto daje seryjne produkcyjne auto na tor.

zwykle auto ma zrobiona klatke. opony inne. hamulce. zawieszenie i modyfikacje silnika. czesto jest bez wyposażenia. wiec jak zobaczycie next time czas na ringu to upewnijcie sie ze jest to czas zrobiony przez produkcyjne auto.

 

ps

civic type r, leon, megae rs czy inne tanie hh nie byly seryjne. a ich czasy na ringu sa propaganda marketingowa.

 

Zmiany w silniku, zawieszeniu czy hamulcach są nie do wykrycia, więc nie ma opcji, żeby to jakoś zweryfikować czy odsortować.

Można też założyć, że każdemu zależy na tym samym efekcie marketingowym, więc działają podobnie, pewnie masz sporo racji, ale jakieś odniesienie mieć trzeba.

Z tego co słyszałem to Civic akurat był seryjny, jak reszta nie wiem.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
czasy na ringu to marketing. rzadko ktore auto daje seryjne produkcyjne auto na tor.

zwykle auto ma zrobiona klatke. opony inne. hamulce. zawieszenie i modyfikacje silnika. czesto jest bez wyposażenia. wiec jak zobaczycie next time czas na ringu to upewnijcie sie ze jest to czas zrobiony przez produkcyjne auto.

 

ps

civic type r, leon, megae rs czy inne tanie hh nie byly seryjne. a ich czasy na ringu sa propaganda marketingowa.

 

Zmiany w silniku, zawieszeniu czy hamulcach są nie do wykrycia, więc nie ma opcji, żeby to jakoś zweryfikować czy odsortować.

Można też założyć, że każdemu zależy na tym samym efekcie marketingowym, więc działają podobnie, pewnie masz sporo racji, ale jakieś odniesienie mieć trzeba.

Z tego co słyszałem to Civic akurat był seryjny, jak reszta nie wiem.

Civic projektowany był z myślą o nurburingu tak się zagalopowali że autem nie da się jezdzić po normalnych drogach.

Taczka straszna moim zdaniem auto fatalne

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
+1 zgadzam się na 100% a do tego wygląd zewnętrzny beznadziejny. Moje taczki są wygodniejsze bo mają pompowane koło a w Civicu bardzooo twardo. Arek odebrałem auto i powiem wydech gada konkretnie może nie to co było w w mojej M3 ale jest fun. Zobaczysz na zlocie......
Opublikowano
+1 zgadzam się na 100% a do tego wygląd zewnętrzny beznadziejny. Moje taczki są wygodniejsze bo mają pompowane koło a w Civicu bardzooo twardo. Arek odebrałem auto i powiem wydech gada konkretnie może nie to co było w w mojej M3 ale jest fun. Zobaczysz na zlocie......

Super cieszę się i nie mogę się doczekać zakładaj galerię :cool2:

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Arek uważaj na Nm szkoda skrzyni. Ja jutro odbieram m235i i nie chcę więcej niż 550Nm i 400km pamiętaj iż to ostatnie auta z R6 w budzie w seri2
Opublikowano
Arek uważaj na Nm szkoda skrzyni. Ja jutro odbieram m235i i nie chcę więcej niż 550Nm i 400km pamiętaj iż to ostatnie auta z R6 w budzie w seri2

 

Wiem Wiem kiedyś to będzie klasyk

myślałem nad tym żeby zostawić serię na komfort a na sport+ zrobić 400+

i używać tylko sporadycznie .

G-power robi ci tylko program czy zegary do 330 też bo słyszałem że jest taka opcja plus zdjęcie kagańca :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
arek cabrio 250+km/h to raaczej nie ma sensu - mnie interesuje 0-160km/h.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
No i ICEK siedzi w aucie .test hamownia a tu zonk koni mniej.

Okazało się że w serwisie podpieli pod aktualizacje i ściągneło mi mapy orginalne teraz mam serię +23 koni z coolera czyli 347 koni i 503 nm

ale tuner zostawił kopię postroimy i będzie ok 420 koników :mrgreen:

Czyli za bardzo nie poczułeś tych 50 km mniej?

Opublikowano
Rozumiem, że sam intercooler dał przyrost mocy 23 konie w stosunku do serii? :)
Opublikowano
No i ICEK siedzi w aucie .test hamownia a tu zonk koni mniej.

Okazało się że w serwisie podpieli pod aktualizacje i ściągneło mi mapy orginalne teraz mam serię +23 koni z coolera czyli 347 koni i 503 nm

ale tuner zostawił kopię postroimy i będzie ok 420 koników :mrgreen:

Czyli za bardzo nie poczułeś tych 50 km mniej?

przy tej mocy 50 koni jest słabo wyczuwalne ale mnie od razu coś nie pasowalo

najgorsze jest to że tuner jest na urlopie i nie zdążę na zlot podnieść mocy

Opublikowano

Da się mieć inny soft na comforcie a inny na sport+ ?

 

Ciekawe... W sumie fajna opcja :)

 

Chociaż jak już się wrzuci sporta, to automat też jest już od razu na sporcie...

 

Jest jakaś różnica jak się weźmie gałkę w bok na sporcie ? W sensie skrzynie dodatkowo na sport ? Bo przecież i tak już jest sport poprzez ten główny przełącznik.

Nie mogę tego porządnie zakumać. Wytłumaczy mi ktoś jak to działa ?

http://images.spritmonitor.de/773563.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.