Skocz do zawartości

Arek F22 m235i


AREK1056

Rekomendowane odpowiedzi

Masz rację , ja jeszcze na letnich oponkach jeżdżę ( jakoś nie było motywacji podjechać na wymianę, może dlatego że letnie felgi bardziej mi się podobają :D ) , wczoraj przy lekkim mroziku jeszcze na dwójce dobrze mieliło , a co dopiero przy twojej mocy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 625
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czas 100-200 rewelacja ale jakim cudem 100-250 jest tylko 0.5s wiecej?

haha to niestety nie mój czas tylko własciciela RL czyli Sławka myśle że to czas jego motoru RL zapamiętuje najlepsze czasy

mój 100-250 był 20.8 na auto chyba dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego to czas, bo nie pamiętam kto to ostatni mierzył, ja motoru tym nie mierzyłem jako tako chyba że to działa bez zasilania :P

Tak czy inaczej czas 100-250 na poziomie 10.2 to jakaś rewelacja pewnie wujekwalduś będzie wiedział kto mógł taki czas wykręcić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Raczej przemyślany wybór niż fantazja, mam to samo u siebie - im szersze opony tym łatwiej RWD się zakopuje w śniegu.

A co w manualu ciężkiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Raczej przemyślany wybór niż fantazja, mam to samo u siebie - im szersze opony tym łatwiej RWD się zakopuje w śniegu.

A co w manualu ciężkiego?

No dobra, a ile masz tego śniegu w ciagu roku? Głownie jeździmy po mokrym, ewentualnie suchym zmrożonym. A tam szersza opona powinna spisywać sie lepiej. Chyba ze chłopaki na kuligi jeździcie to rozumiem.

Jazda w manualu wymaga duzo większej uwagi, zgrania sprzęgła z gazem, uważnej redukcji mając do dyspozycji duża moc i wąskie opony szczególnie w ziemie, gdy przyczepność jest często ograniczona. Oczywisice sa to sprawy do ogarnięcia ale mając ZF jest poprostu łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Raczej przemyślany wybór niż fantazja, mam to samo u siebie - im szersze opony tym łatwiej RWD się zakopuje w śniegu.

A co w manualu ciężkiego?

W sumie to bez znaczenia czy rwd czy fwd czy nawet awd, taka prawidłowość.

Dlatego choćby chłopaki w wrc Szwecji latają prawie na ujemnych wartościach ogumienia :mrgreen:

Niemniej jednak przy 400ps i jeszcze na zimowej specyfikacji to muszą być doznania na 205 przy klasycznej w ostatnich latach polskiej zimie :wink:

Producent może założył 205, ale mimo wszystko dołożyliście do pieca ponad 100ps ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to błląd RL :) czasem się zdarza jak np: pod wiaduktem przejeżdżasz i albo gubi zasięg, albo nagle przyspiesza 0-300 w 1s ;)

100-250 10.x to chyba ferrari 488 robi :)

Ustawiłem RL na pomiar 100-250 wyszło mi 20.8 ale nie było powtarzalne różnice są ok 1.5 sekundy do 22.3 jak to się ma do innych aut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super zabawka, fajny kolor - osiągi więcej niż zadowalające.

 

Poszło PW - mam pytanie do Ciebie.

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Świetne auto, a przede wszystkim ma to czego brakuje w moim to znaczy dźwięk 6 cylindrów :)

Powiedz mi jak wrażenia po dłuższym użytkowaniu? Może auto ma jakieś denerwujące drobiazgi?

Dziękuje autko pierwsza klasa z drobiazgów to jest za mocny na taką pogodę :mrgreen:

A tak poważnie to nie narzekam dzwięk,osiągi ,wygląd,nawet nie pali przesadnie dużo ok 13 litrów średnio

ale są też wady szybko lecą klocki 25 tyś tylne opony 20 tyś :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ale to normalne przy tych osiągach :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek, opony Ci zeszły po 20tys bo nie wykorzystujesz potencjału auta, mi by na tyle nie starczyły :P

To fakt przez cały sezon nie udało mi się trafić na tor a z rolki to się nie zużywają :mrgreen: .

Czekam na wiosnę i obiecuje poprawę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

Zdecydowanie fajniejsze te nerki;)

 

Ale tym //M2 to zaraz rozpęta sie tu burza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nerki M2 to celowe zawsze chciałem prawdziwe M POWER ale niestety jak brałem moją dwójkę to M2 było dopiero w planach

teraz do końca leasingu daleko to znaczek mi pozostał :D

Moc za to mam wyższą :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I blok silnika chyba tez ten sam;)

Dokładnie najbardziej czego mi brakuje to brak szpery ostatnio trenuje drift i trudno utrzymac auto w stałym drifcie

bez dyfra, elektroniczny to nie to samo

Co do wyglądu największa różnica jest z tyłem u mnie tylko 245 a w M2 poszerzone nadkola mieszczą 265 a to już jest kawał lacia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.