Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Masz rację , ja jeszcze na letnich oponkach jeżdżę ( jakoś nie było motywacji podjechać na wymianę, może dlatego że letnie felgi bardziej mi się podobają :D ) , wczoraj przy lekkim mroziku jeszcze na dwójce dobrze mieliło , a co dopiero przy twojej mocy :)
  • Odpowiedzi 625
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie wiem czego to czas, bo nie pamiętam kto to ostatni mierzył, ja motoru tym nie mierzyłem jako tako chyba że to działa bez zasilania :P
  • Członkowie klubu
Opublikowano

400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Opublikowano
400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Raczej przemyślany wybór niż fantazja, mam to samo u siebie - im szersze opony tym łatwiej RWD się zakopuje w śniegu.

A co w manualu ciężkiego?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Raczej przemyślany wybór niż fantazja, mam to samo u siebie - im szersze opony tym łatwiej RWD się zakopuje w śniegu.

A co w manualu ciężkiego?

No dobra, a ile masz tego śniegu w ciagu roku? Głownie jeździmy po mokrym, ewentualnie suchym zmrożonym. A tam szersza opona powinna spisywać sie lepiej. Chyba ze chłopaki na kuligi jeździcie to rozumiem.

Jazda w manualu wymaga duzo większej uwagi, zgrania sprzęgła z gazem, uważnej redukcji mając do dyspozycji duża moc i wąskie opony szczególnie w ziemie, gdy przyczepność jest często ograniczona. Oczywisice sa to sprawy do ogarnięcia ale mając ZF jest poprostu łatwiej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Raczej przemyślany wybór niż fantazja, mam to samo u siebie - im szersze opony tym łatwiej RWD się zakopuje w śniegu.

A co w manualu ciężkiego?

W sumie to bez znaczenia czy rwd czy fwd czy nawet awd, taka prawidłowość.

Dlatego choćby chłopaki w wrc Szwecji latają prawie na ujemnych wartościach ogumienia :mrgreen:

Niemniej jednak przy 400ps i jeszcze na zimowej specyfikacji to muszą być doznania na 205 przy klasycznej w ostatnich latach polskiej zimie :wink:

Producent może założył 205, ale mimo wszystko dołożyliście do pieca ponad 100ps ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
to błląd RL :) czasem się zdarza jak np: pod wiaduktem przejeżdżasz i albo gubi zasięg, albo nagle przyspiesza 0-300 w 1s ;)

100-250 10.x to chyba ferrari 488 robi :)

Ustawiłem RL na pomiar 100-250 wyszło mi 20.8 ale nie było powtarzalne różnice są ok 1.5 sekundy do 22.3 jak to się ma do innych aut

Opublikowano

20.8 to jak ~M3 E92 DKG.

25.8 robiło 370konne 335i

25.1 lexus isf

18.3 M5 E60

21.2 najlepszy pomiar dla M5 E39 (ale srednio robi po 25s)

 

to tak kilka aut z brzegu tylko te pomiary są w ok 15-20stC ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Świetne auto, a przede wszystkim ma to czego brakuje w moim to znaczy dźwięk 6 cylindrów :)

Powiedz mi jak wrażenia po dłuższym użytkowaniu? Może auto ma jakieś denerwujące drobiazgi?

Opublikowano
Świetne auto, a przede wszystkim ma to czego brakuje w moim to znaczy dźwięk 6 cylindrów :)

Powiedz mi jak wrażenia po dłuższym użytkowaniu? Może auto ma jakieś denerwujące drobiazgi?

Dziękuje autko pierwsza klasa z drobiazgów to jest za mocny na taką pogodę :mrgreen:

A tak poważnie to nie narzekam dzwięk,osiągi ,wygląd,nawet nie pali przesadnie dużo ok 13 litrów średnio

ale są też wady szybko lecą klocki 25 tyś tylne opony 20 tyś :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ale to normalne przy tych osiągach :cool2:

Opublikowano
Arek, opony Ci zeszły po 20tys bo nie wykorzystujesz potencjału auta, mi by na tyle nie starczyły :P
Opublikowano
Chyba nam się Arek ustatkował :lol: :lol: :lol:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
I blok silnika chyba tez ten sam;)

Dokładnie najbardziej czego mi brakuje to brak szpery ostatnio trenuje drift i trudno utrzymac auto w stałym drifcie

bez dyfra, elektroniczny to nie to samo

Co do wyglądu największa różnica jest z tyłem u mnie tylko 245 a w M2 poszerzone nadkola mieszczą 265 a to już jest kawał lacia :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.