Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

NA WSTEPIE NAPISZE ZE NIEMAM ZIELONEGO POJECIA CO SIE DZIEJE DLATEGO SIE DO WAS ZWRACAM O POMOC

ZACZELO SIE DWA DNI TEMU (WIGILIA ;( )

PODJECHALEM DO SKLEPU I PO ZAKUPACH ZONA PRZEZ CHWILE SIEDZIALA W SAMOCHODZIE I MIALA WLACZONE RADIO A SILNIK BYL ZGASZONY

GDY CHCIALEM GO ODPALIC -ZERO REaKCJI tj.NAWET KONTROLKI SIE NIE ZAPALILY PROCZ TEJ O PODUSZKACH POWIETRZNYCH A POZATYM TYLKO WYSWIETLACZ KTORY NIE POKAZYWAL ZADNYCH BLEDOW

ZOSTAWILEM SAMOCHOD I WROCILISMY PO WIGILI PO OK 5 GODZINACH Z LAWETA

WTEDY WSZYSTKO ZADZIALALO I WROCILEM NA KOLACH :D

POD DOMEM ZAPALALEM I GASILEM KILKA RAZY I WSZYSTKO OK :)

RADOSC NIE TRWALA DLUGO DZIS JEST TO SAMO ZERO REAKCJI :mad2:

DODAM ZE ZMIENIALEM AKU ORAZ PROBOWALEM PALIC NA SZELKI

podlaczylem komp i pokazuje takie oto komunikaty

A119 ELV fault

A0B2 ZASILANIE, ZACISK 30E

A0B5 CZUJNIK PREDKOSCI KOLA

DODAM ZE W TYM MOMENCIE NIE DZIALA BLOKADA KIEROWNICY, NAWET PRZY WYCIAGNIETYM KLUCZYKU NIE BLOKUJE

 

4A70 MAP VALUES INCORRECT

4A48 INTELIGENT BATTERY SENSOR

4A25 INTELIGENT BATTERY SENSOR

4A27 INTELIGENT BATTERY SENSOR

4242 GLOW PLUG, CYLINDER 4

 

TU MUSZE DODAC ZE W SIERPNIU MIALA WYMIENIANA SWIECE ZAROWA NA 4 ORAZ ZDEJMOWANY KAGANIEC ZE 150 km na 174

prosze o pomoc za 3 dni musze wracac do pracy

moze mial juz ktos podobna sytuacje

72713704 to moj nr gdyby ktos mial jakas rade

JESTEM Z PLOCKA

MOZE MA KTOS NAMIAR NA DOBREGO SZPECA OD BMW W OKOLICY

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz błędy klemy minusowej wiedz tu bym szukał problemu.

 

PS. Automaty po lifcie nie mają blokady kierownicy.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Zapomnialem dodać rok 2007 wiec przed liftem

Wczoraj podlaczylem samochod pod profesjonalny komp.

I wyszedł problem elektroniczny rygiel kolumny kierownicy

Uzywana część zdobylem za 250zl jutro ma być wymiana koszt ok 800 zl

Razem z dograniem softa

Później wstawie fotkę części i mam nadzieję opis ze to bylo przyczyną

Pozatym jak powiedzial mechanik przez blad elektromagnesu komputer wariuję

Oby mial racje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Blokada jest do 03/2007 ale po rozkodawaniu nr. VIN powinien byc wpisany w wyposazenie.

 

Problem z blokada jest znany ale w wiekszoci przypadkow wystarczy skasowac bledy i wgrac nowy soft ale to w wypadku nieodryglowania. Powodzenia

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 4 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wystarczy czasami ruszyć kierownicą i blokada się odblokuje, wgranie nowszego oprogramowania do cas zwiększa czas oczekiwania na odryglowanie kierownicy

należy pamiętać , każde przyblokowanie chwilowe zapisuje błąd w ELV wyświetlane ikoną kierownicy na żółto , jeśli jest ich zbyt dużo zapiszę się stały błąd

ELV pokazywany czerwoną ikoną na pulpicie , jak masz czerwoną ikonę kierownicy to tylko komputerem można zresetować blokadę elv

należy się wystrzegać parkowania ze skręcona kierownicą , gdzie moment skręcający może blokować element ryglujący , przed wyjęciem kluczyka kierownica ma spokojnie sama sie ułożyć , aby silnik ELV nie był zbytnio obciążony

w skrajnych przypadkach silnik ELV należy wymienić to dość nietrwały element , są dostępne na aukcjach osobno bez blokady ELV,

należny wystrzegać się montażu emulatora ELV bez demontażu elementu ryglującego

Opublikowano
Ruszalem kierownica i nic nie pomogło aż stanęła w miejscu i nie mogłem wogule ruszyć ja. A auta dalej nie mogłem otworzyć ani zamknąć z kluczyka ani odpalić. Żadne światełko się nie świeciło nawet w skrzyni biegów lampka że jest ustawione na P parkowanie. A wsiąść do auta mogłem tylko przez kluczyk awaryjny od dzwi kierowcy ręcznie otwieranie reszta dzwi była dalej zamknięta. Dopiero o 5 h moglem otworzyć całe auto z kluczyka z przycisku. Nawet nie działało OBD aby szczytac błędy
Opublikowano
Czyli jak dobrze rozumoje to że cały samochód martwy żadne światełko nie działało nawet światła w pod sufice, nie chciał się otworzyć z przycisku z kluczyka. to wina ryglowania kierownicy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie koniecznie od blokady elv.

Martwe auto to zazwyczaj uwalony CAS.

Zapraszam na PW

Nie zawsze martwy cas , jbe też może takie objawy dawać ,

można sprawdzić podłącz interfejs (tylko inpa ) odłącz akumulator i podłącz i jak najszybciej sprawdź functional jobs ,zrób ident ,

magistrala bez cas powinna na chwile się obudzić ,

i obd zadziała, a jak cas padł do go nie zobaczysz w ident

Opublikowano (edytowane)
Dlatego napisałem, że ZAZWYCZAJ winny jest cas, ale tak jak piszesz również przyczyna może leżeć po stronie jbbf bądź jego zasilania. Edytowane przez alb3rt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.