Skocz do zawartości

Jak usztywnić zawieszenie przodu nie obniżając pojazdu? + ro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy to jest wykonalne?

Czy są spręzyny nie obniżające samochodu a polepszające jego właściwości jeznde?

Edytowane przez Tommy
http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

Oczywiscie mozna tego dokonac a oto kilka moich propozycji:

https://secure9.nexternal.com/shared/StoreFront/default.asp?CS=uuc&BusType=BtoC&Count1=32222926&Count2=949363350&ProductID=52&Target=products.asp

http://www.turnermotorsport.com/html/subcategory_detail.asp?modelcode=E36&subcat_id=66

Do tych dwoch rzeczy warto jeszcze dodac niskoprofilowe opony, sztywniejsze amortyzatory i e36 powoli zaczyna jezdzic jak po szynach.

Opublikowano
mozesz zamowic sobie zestaw sprezyn utwardzonych ale nie obnizajacych.tylko musisz pamietac zeby przod i tyl byl tej samej twardosci.
Opublikowano
Są też gumy, które można wcisnąć w zwoje sprężyny - to jest chyba najtańszy i najprostszy sposób.
Opublikowano
Są też gumy, które można wcisnąć w zwoje sprężyny - to jest chyba najtańszy i najprostszy sposób.

 

Też tak myślę, spróbuj z gumami, bo są tanie i zawsze możesz je wyszarpać jak zacznie od uderzeń wątroba boleć.

Jeżeli auto za bardzo "kładzie" się na zakrętach, to zamiast utwardzania zawieszenia sprawdź stan amortyzatorów i zamontuj ewentualnie sztywniejszy drążek stabilizarora.

Kai
Opublikowano
Są też gumy, które można wcisnąć w zwoje sprężyny - to jest chyba najtańszy i najprostszy sposób.

 

Też tak myślę, spróbuj z gumami, bo są tanie i zawsze możesz je wyszarpać jak zacznie od uderzeń wątroba boleć.

Jeżeli auto za bardzo "kładzie" się na zakrętach, to zamiast utwardzania zawieszenia sprawdź stan amortyzatorów i zamontuj ewentualnie sztywniejszy drążek stabilizatora.

Kai
Opublikowano

Tak myślę i myślę i jednak chyba obniżyłbym lekko (1-1,5cm) ale sam przód.

Kornelio piszesz, że przód i tył musza byc tej samej twardości - czyli taka operacja jest raczej pozbawiona sensu?

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

I jeszcze pytanko co do tej rozpórki o której czytałem trochę na tym forum ale moja wiedza nie posunęła się naprzód...

Zakładać czy nie zakłdać rozpórki na kielichy?

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

oczywiscie zalezy to od roznicy w twardosc.jak obnizyles o 1-1,5cm to jest "prawie nic" wiec luzik.ale jakbys z przodu zalozyl czerwone -50 a z tylu seria to auto by sie nie prowadzilo zbyt ciekawie

 

rozporke przy tym obnizeniu sobie odpusc

Opublikowano

Spoko a jeśli chodzi o firmy?

To co byłoby najlepsze?

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano
I jeszcze pytanko co do tej rozpórki o której czytałem trochę na tym forum ale moja wiedza nie posunęła się naprzód...

Zakładać czy nie zakłdać rozpórki na kielichy?

 

 

rozpórka napewno nie zaszkodzi!!! jesli masz zmozliwosc do zakładaj .

przyda sie.

 

 

Tylko tych badziewnych gum w sprzezyny nie wciskaj!!!! bo to nie jest do tego celu akurat i szkoda kasy na szmelc.

BMW 318i E30
Opublikowano

Witam

Jak jesteś zainteresowany to mój kumpel ma 4 amortyzatory SCHNITZER, które miał przy swojej beti jak ją sprowadził. Miała całe twarde zawieszenie tej firmy. Jak coś to mogę się podpytać o cenę i stan tych amorków. Pisz na PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.