Skocz do zawartości

BMW 523i M54m25 e39 .Problemy z hamulcami i silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam ogromny problem z hamulcami oraz ostatnio z silnikiem i potrzebuje pomocy , wiec jesli ktos z was wie w czym moze byc problem prosze o pomoc lub sugestie.

Wszystko zaczelo sie kilka tyg wczesniej gdy hamulec przy delikatnym hamowaniu czasem sie lekko trzasl, nie przeszkadzalo to zbytnio i dzialo sie sporadycznie lecz najgorsze stalo sie dzis na lekko minusowej temperaturze przy odpaleniu silnika dzwiek prawie jak w maluchu ledwo chodzil prawie gasl kopcil sporo na hmm bialo czy na kolor(pary) hamulec twardy caly czas.

 

po 15 min jezdzie hamulec byl caraz czesciej miekki ( dziala normalnie sprawnie) i silnik tez. lecz przed zaparkowaniem zatrzymalem sie i dodalem gazu i puszczalem wtedy silnik znowu prawie gasl trzasl sie i kopcil sporo a hamulec twardnial

 

w czym moze byc problem ?? moze ktos mi troszke pomoc?? z gory dziekuje za rozsadne i powazne odpowiedzi:)

Edytowane przez Dylerek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak na mnie to nalało ci wody do serwa, i na mrozie zamarzło.

Po odpaleniu i jeździe lód stopniał, wróciły hamulce.

W czasie jazdy silnik zaciągał wodę z serwa i dymił na biało, krztusił się.

Więc wyciągasz lewy filtr kabinowy z obudową, i zaglądasz do serwa, czy i ile jest wody wewnątrz, sprawdzasz drożność odpływu.

Ogólnie to i tak czeka cie wymiana serwa, jedno zalanie powoduje rozpoczęcie odliczania do śmierci serwa.

I popraw temat.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz :)

 

Fakt wody w tej komorze pod filtrem troszke bylo ale serwo zamoczone w wodzie moze na 1 cm troche malo jak na tyle problemow no ale nieznam sie na tym wiec niebede sie wypowiadal . Czyli krotko mowiac wymiana serwa powinna zalatwic sprawe?

 

A co do tematu to hmm niewiem oco do konca Ci chodzi pierwszy raz pisze cokolwiek an forum.

Opublikowano
Potwierdzam to co kolega wyżej mówi. I nie ma co się łudzić że serwo to co jest zalane będzie się nadawało bo można się kiedyś zdziwić jak zabraknie hamulca...
Opublikowano
A jeszcze takie male pytanko co do silnika to czasem jak odpalam to cos rzezi tak jak bym zadlugo trzymal kluczyk przekrecony czy cos ale to czasami i bardzo szybko zanika ten dzwiek lecz jak sie wslucham w silnik to slysze to rzezenie caly czas . czy to lancuch ktory domaga sie wymiany czy cos z rozrzadem?
Opublikowano
A tak wogole jak to mozliwe by serwo zaciagalo wode nawet jesli jest jej tak nie wiele. Naprawialem jakis czas temu silnik od wyciersczek i niewidzialem tsm jakis wyciekow a plynu hamulcowego mam oraktycznie tyle samo caly czas.
Opublikowano
Mhm no ok . Ale jak sie dzieje to ze ta woda idzie do silnika? Czy to juz bardzo zle i jak to wplywa na silnik?
Opublikowano
Podciśnienie której jest w servie jest z silnika(kolektora ssącego bądź vacum pompy) i kiedy membrana w servie pęknie to silnik zaciąga wode która nazbierała się w komorze.
Opublikowano
mhm no ok, bede szukal, ale co z woda ktora silnik juz zaciagnol poprostu jak wymienie to przygazowac by wyparowala czy jak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.