Skocz do zawartości

[e39] Problem z 530i nie odpala ponizej 3st.


księciuniu1685050008

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegow, mam maly problem ze swoja Bawarka 530i (benzyna automat). Auto w normalne cieple dni ( temp 5st w gore) odpala normalnie bez problemow, natomiast gdy postoi w nocy i z rana jest 3st. ( wyskakuje ostrzezenie o temperaturze 3st) samochod nie odpala wogole nawet po kilku probach rozruchu. Wymieniony zostal filtr paliwa lecz bez skutku. Na nastepny dzien jesli pogoda polepszy sie i dajmy na to jest 6st samochod odpala od pierwszego. Licze na Wasza pomoc i doswiadczenie, bo borykam sie z tym problemem od miesiaca, i kazdy rozklada rece.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak podpinałem pod inpe i jedynie błąd jaki pokazuje to problem z zapłonem na wszystkich 6 cylindrach.

Tak jak samochód odpali powyżej tych 5-6st. to pracuje normalnie, obroty nie faluja, auto przyśpiesza i ma moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto błędy z inpy ( sory że telefonem a nie scr ) :

 

http://i57.tinypic.com/214a3k0.jpghttp://i59.tinypic.com/312veox.jpghttp://i57.tinypic.com/so4j8x.jpghttp://i59.tinypic.com/2yn193a.jpghttp://i61.tinypic.com/2zgdr94.jpghttp://i60.tinypic.com/qx3ux4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak na początek proponowałbym wtedy gdy auto nie chce odpalić sprawdzić czy faktychnie nie ma tej iskry na swiecy i przy okzazji sprawdzic połaczenia masowe z wiazki od cewek czy napewno so dobrze przykręcone i kostki samych cewek... jeżeli będzie brak iskry to widzialem tam bledy z za niska temp spalin... jezeli bedzie iskra to pewnie bedzie problem z mieszanka... ale najpierw trzeba sprawdzic czy daja ta iskre...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone iskra jest. Problem powoli idzie dalej, otoz to ze gdy samochod nie odpala ponizej tycb temperatur i nie slychac pompki paliwa po przekreceniu na zaplon a po kilku probach przekrecenia na zero i zaplon wkoncu zalacza sie i slychac swierkanie pod fotelem kierowcy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sprawdził styki w kostce od pompki może są zaśniedziałe trzeba wyczyścić jeżeli nie pomoże a pompka dalej nie będzie pracować to prawdopodobnie masz winowajce zamieszania... jezeli w trakcie pracy pompka wydaje dziwne odglosy to znak ze prawdopodobnie sie zaciera... a spowodowane to jest najprawdopodobniej malym poziomem paliwa w zbiorniku ja u siebie staram sie nie dopuszczac do zapalania sie rezerwy i z pompka nie mialem jeszcze problemu... poziom paliwa u mnie nie spada praktycznie ponizej 15l...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mowisz o tej zielonej kostce czyli przekazniku pompy paliwa co jest w bagazniku ?? Pierwsza, patrzac od przodu auta jest wymieniona na nowa.

Jak auto juz wkoncu odpali to pompy z baku nie slychac juz. Ale jesli nie odpala to po zaplonie rowniez cisza nie nabija cisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobralem sie do kostki i wszystko tam gra nic nie posniedzialo. Ale pompki nie slychac po przekreceniu zaplonu. Dopiero po dopompowaniu benzyny pompka od webasto auto odpalilo za ktoryms razem i pompa zalaczyla sie powyla chwile i zaczela pracowac. Auto pochodzilo 40 minut i jak jest cieple to po zgaszeniu silnima i ponownym rozruchu pompka buczy i zalacza sie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jutro przed odpaleniem wyciąg przekaznik pompy i połącz wyjście 30 i 87 pompa musi pracować.Jak odpali to brakuje sterowania z komputera.Piny masz opisane pod spodem przekaznika,tylko się nie pomyl.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdz czy masz napięcie na wyjściu 30(żarówka do 30 i masy).Napięcie na to wyjście idzie przez bezpiecznik pompy paliwa.Jak tu jest dobrze to trzeba sprawdzić kabel pompy miedzy wyjściem 87 a samą pompą.Możesz podać plus bezpośrednio z aku na 87 i pompa musi pracować.Jak nie pracuje to do sprawdzenia masa pompy.Jak masa dobra to zostaje sama pompa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.