Skocz do zawartości

318 N42 - Zregenerowany alternator ładuje 13,7-13,9V


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Klasyka tematu ...kupiłem zregenerowany alternator u siebie w mieście od znanego i popularnego 'zakładu regenerującego'.

Po czym pięknie i ładnie go zamontowałem.

Po wejściu w tryb serwisowy w zegarach (czyli 9.0 opcja):

Obserwuję, że ładowanie oscyluje w skali 13,7-13,9V (na wolnych obrotach, i przy tylko zapalonych światłach mijania) :|

 

Książkowo rzekomo powinno być: 14,3 - (max)14,4V

 

*Szwagier ma E46 320d i u niego (na wolnych obrotach + zapalone światła mijania) ładowanie oscyluje właśnie: 14,3-14,4V

 

Dodam że:

- na wyższych obrotach ładuje mi 14,0-14.1V

- na wolnych leciutko pulsują światła tylne lecz mocniej te pomarańczowe dwie diody u góry przy lampce (to mnie w sumie najbardziej denerwuje)

 

:arrow: Jak jest u Was?? możecie sprawdzić?

:arrow: Czy Diesel ma wyższe ładowanie??

Opublikowano
Mam 14,1-14,2 wg testu nr 9. Miernik pokazuje 14,17-14,21. Odczyty na wolnych obrotach. Na światłach praktycznie tak samo. Alternator Valeo 140A.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.