Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam myślę czy aby nie założyć do e91 touring lci zestawu sprężyn Eibach E10-20-014-06-22 Performance Pro-Kit Springs.

i dlatego poszukuje opini czy ktoś ma to założone i jak się na tym jeździ

e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano
Mam założony zestaw bilstein B8 i eibach pro kit , nie wiem jak same sprężyny ale w kombinacji z B8 to dla mnie rewelacja , usztywniają auto, lepiej przechodzi zakręty przy wyższych prędkościach i nie ma straty komfortu jazdy nawet na 19tkach (obniżją też 35/25) :lol:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

mam te springi + amorki MONROE REFLEX MPakietowe- realnie zawieszenie jest trochę twardsze nie ma co ukrywać, ale ja lubię coś takiego,

po obniżeniu samochód fajnie usiadł, nadkola zgrały się z kołami, zrobił się stabilniejszy przy większych prodkościach

Opublikowano
A co myślicie o standardowym zawiasie info tego pro kit. Będzie to działać?
Opublikowano

Ja jako autor tematu posiadam obecnie zime na 8Jx17" ale lato planuje 8Jx18" ale amory mam standardowe bmw.

i tak sie zastanawiam jak to bedzie sie zgrywac z seryjnym amorem bo narazie niemam ich zamiaru wymieniac bo sa ok

e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano
U mnie ten sam problem, mam dopiero co wymienione amory standard i rozważam wsadzenie pro kita i do tego letnie 18. Zimę mam 16 ale to najwyżej będę musiał 17 kupić jakaś wąska
Opublikowano

Pewnie, że dobrze by było zmienić amorki, ale przy pro-kitach również pojeździ się na serii, nawet producent sprężyn nie zaleca wymiany.

Jeżeli ktoś ma amortyzatory i zawiechę w dobrej kondycji to nie odczuje zmiany, a jak ktoś ma już sprzęt na wykończeniu to tylko trochę przyspieszy agonię i tyle.

Opublikowano
a przy pro kit samochód jest tylko niższy 30-25 mm czy tez twardszy i nizszy
e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano
Twardszy jest sprężyna pro kit, czy seria sprężyna z amorem m pakiet?
Opublikowano
jako autor tematu fajnie by było jak ktos by sie wypowiedzal kto mial styczność i ma porównanie co jet twardsze seryjny amor plus pro kit czy zawieszenie m- pakietowe bo miałem do nie dawna e46 touring w pełnym m pakiecie i zawieszenie było super ale jakoś specjalnie niskie nie było mysle ze na pro kit będzie dużo nizej
e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano

Pro kit fajna sprawa lecz wlasnie dobry amor + gruby stabilizator i mozna szybko latac po zakretach. Wada jaka ja zauwazylem to na prokicie auto bardziej sie kladzie... tak mi sie wydaje.

Jezeli ktoś chce fajny wygląd to PRO kit, ale jak lubi sportowa jazde to sam pro kit to za mało.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
pro kit raczej ku temu aby auto lepiej wyglądało bo trudno mówić o sportowej jeździe turingiem w dwu litrowym dieslu nawet po programie jak by byl
e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano

320D nigdy mistrzem prostej nie będzie. Jednak na krętych drogach mocy zupełnie wystarczy aby objechać dużo mocniejsze samochody. Tutaj mam 2 świetne chociaż odrobinę skrajne przykłady. Mianowicie X5M oraz Jeep Grand Cherokee SRT8. Opcja S226A w tej sytuacji daje taką przewagę, że tak ogromna różnica mocy nie ma większego znaczenia.

 

Jak to mawia mój kolega - "Ja też rozpędzę się do 200km/h, tylko muszę dłużej poczekać.". Więc inwestycja w zawieszenie nawet w słabszych wersjach nie jest pozbawiona wcale sensu.

Opublikowano

p5kx1KFRj

Tak wygląda e91 na prokicie , jutro zrobię lepsze zdjęcie bo to było do hamulcy,. Jak chesz mieć lekką glebe i wygląd to OK , ale jak chcesz żeby auto trzymało się drogi to trzeba dołożyć amory , ja mam bilstein b8 i stabilizatory od M3 i jest raczej przyklejone . Największą role odgrywają amortyzatory !!! :D . Mam w 120d e81 oryginalne zawieszenie Mpak i założyłem pod sprężyny z mpaka bilsteina B8 i w naprawde trzyma się drogi nawet przy większych prędkościach w ciaśniejszych zakrętach.

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Po wymianie sprężyn maił ktoś z Was taki błąd : DSC Failure!. Wymieniłem z przodu sprężyny bo jedna pękła. Teraz po wymianie po przejechaniu kilku metrów mam problem z DSC. Może wiecie ocb. ?? Zbieżność kół wywala błąd ?? ...
Opublikowano
Sprawdz czujniki ABS , jak nie majstrowałeś przy zbieżności to musi być ok , chociaż jak ustawiałem ostatnio zbieżność to komputer (HUNTER) wymusił skalibrowanie czujnika skrętu :idea:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miales ingerencje w zaiwche ,wskazane jest ustawienie zbierznosci ,ewentualnie mozesz sobie sam skalibrowac ale to tylko sztuka,ja rowniez mialem na Hunter robione,tam akurat podlaczaja sie i kalibruje chodz nie zawsze to jest konieczne :cool2:

its77 teraz gwint musi wpasc troszke przydaloby sie jeszcze nizej :norty:

Bardzo fajne kolo :wink:

Opublikowano

Ja wlasnie chce za rok wpakować b8 + moje ac schnitzer sprezyny. Drążek od M3 nie polecam (za drogi vs zalety). Tylny M3 tak, przod nie, chyba że od e93 m3 28mm.

 

Ja mam taki plan na ten sezon aby dołożyć gumy poliuretanowe (żółte) + rozporka, a za rok B8.

 

Ps.

Pokaze wam zdjęcia jak moj siedzi na ac Schnitzer.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
Po wymianie sprężyn maił ktoś z Was taki błąd : DSC Failure!. Wymieniłem z przodu sprężyny bo jedna pękła. Teraz po wymianie po przejechaniu kilku metrów mam problem z DSC. Może wiecie ocb. ?? Zbieżność kół wywala błąd ?? ...

przyczyną były niedociśnięte kable ABS

Opublikowano
Ja wlasnie chce za rok wpakować b8 + moje ac schnitzer sprezyny. Drążek od M3 nie polecam (za drogi vs zalety). Tylny M3 tak, przod nie, chyba że od e93 m3 28mm.

 

Ja mam taki plan na ten sezon aby dołożyć gumy poliuretanowe (żółte) + rozporka, a za rok B8.

 

Ps.

Pokaze wam zdjęcia jak moj siedzi na ac Schnitzer.

Kolego damianz stabilizator przód 26,5mm jak od e92 M3 to ja miałem w oryginale w 335i e91 a 28mm e93 M3 kupiłem za 150,-zł (to chyba dobra cena) :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Po wymianie sprężyn maił ktoś z Was taki błąd : DSC Failure!. Wymieniłem z przodu sprężyny bo jedna pękła. Teraz po wymianie po przejechaniu kilku metrów mam problem z DSC. Może wiecie ocb. ?? Zbieżność kół wywala błąd ?? ...

przyczyną były niedociśnięte kable ABS

 

No to jednak się nie myliłem :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.