Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 339
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Panowie , biorę się za wymiany oleju w E90 330i n52b30 w automacie z przebiegiem 250 000. Olej w skrzyni nie wiem czy był

wymienianyy więc najpierw będzie sprawdzanie w jakim jest stanie i ewentualnie wymiana. Jakie oleje możecie polecić ? Kod skrzyni biegów GA6HP-19Z

Edytowane przez NoFuck
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Świeży.


Zapoznaj się z odpowiednimi tematami, przeszukaj forum. Nie napisałeś nawet co to za skrzynia.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Po czym rozpoznać że plama pod autem to są skropliny z klimatyzacji ? Powinna wyschnąć czy zostanie plama?
Opublikowano
Jutro wymieniam olej w silniku w 330i z 2005 roku z przebiegiem 250 000. Zalany był wcześniej Castrol 5w30, chce zmienić teraz na ravenol 5w40 VST, myślicie że to dobra zmiana ?
  • Moderatorzy
Opublikowano
A można wiedzieć czym była podyktowana ta złota rada? nie wiem, coś z silnikiem się dzieje?
Opublikowano

dobry dobry


Mam takie pytanko do was, z racji ze w mojej e92 325i jest na budziku 130tys km, pomyślałem żeby wymienić olej w automatycznej skrzyni no i dyfrze, co do dyfru to zajmę się tym sam, natomiast czy wymianę w automacie można zrobić samemu?

Skrzynia 6cio biegowa (co do blaszki z napisem na niej, póki co nie mogę zobaczyć bo aktualnie jestem za granica)

U mnie w okolicy są sami magicy i trochę boje się oddawać im auto do takiego zabiegu..


W przypadku jeśli można samemu, to czy po takich zabiegach muszę coś adoptować w komputerze lub coś podobnego?

Opublikowano
Jeśli przebieg masz autentyczny to dyfra nie ruszaj. Póki co. Wróć do niego za 50-60k km. Zajmij się tylko skrzynią.
www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano
Olej w dyfrze wytrzymuje najdłużej w dobrym stanie. Tam chyba nawet korka spustowego nie ma. Pozmieniaj płyn hamulcowy, olej, olej w skrzyni, płyn od wspomagania itp. Na siłę dyfra bym nie ruszał. Takie jest moje zdanie. W przyszłości to ok.
www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano
Witam kolegów, wykonywał ktoś aktualIzację sterowników w swoich autach?? Może mi wyrazić swoją opinię czy warto?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam E87 i przelatane 200tys km. Myślę o wymianie amortyzatorów. Na moje oko nic się nie dzieje z nimi złego, auto nie pływa, prowadzi się dobrze, jest zbyt twarde jak na mój gust - ale to BMW. Wycieków nie ma, czy jest sens wymieniać amortyzatory jeśli nigdy nie były wymieniane przy tym przebiegu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja też nie sądziłem, że amorki mogą być zużyte... Padła poduszka z tyłu w jednym i jak się okazało amortyzator wylany... Jak go wyjąłem to praktycznie nie istniał (tak samo z drugim) - na przeglądzie zawsze wszystko idealne... Przy przebiegu 230tys. siedziały jeszcze fabryczne.. Przestraszony tym co zobaczyłem z tyłu zamówiłem od razu cały przód - okazało się, że niepotrzebnie bo przód był w dobrym stanie ale miałem chwilę wolnego i też sobie wymieniłem.

spacer.png

Opublikowano
Ja też nie sądziłem, że amorki mogą być zużyte... Padła poduszka z tyłu w jednym i jak się okazało amortyzator wylany... Jak go wyjąłem to praktycznie nie istniał (tak samo z drugim) - na przeglądzie zawsze wszystko idealne... Przy przebiegu 230tys. siedziały jeszcze fabryczne.. Przestraszony tym co zobaczyłem z tyłu zamówiłem od razu cały przód - okazało się, że niepotrzebnie bo przód był w dobrym stanie ale miałem chwilę wolnego i też sobie wymieniłem.

To sprawdzić czy nie są wylane i jeśli nie są to nie wymieniać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po 200 tkm oba do wymiany pewnie razem z odbojami i poduszkami.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po 200 tkm oba do wymiany pewnie razem z odbojami i poduszkami.

no dokładnie, jeśli wymiana to tylko w komplecie :) u mnie po jakimś czasie wymieniłem jeszcze wszystkie sprężyny bo strasznie siadł tył a z przodu była koza.. ale to e91... Poza tym założyłem sprężyny eibacha


Plus w wymianie amorków z tyłu jest taki, że zajeło mi to dwie godziny z poskładaniem :)

spacer.png

Opublikowano
Po 200 tkm oba do wymiany pewnie razem z odbojami i poduszkami.

no dokładnie, jeśli wymiana to tylko w komplecie :) u mnie po jakimś czasie wymieniłem jeszcze wszystkie sprężyny bo strasznie siadł tył a z przodu była koza.. ale to e91... Poza tym założyłem sprężyny eibacha


Plus w wymianie amorków z tyłu jest taki, że zajeło mi to dwie godziny z poskładaniem :)

A z przodu też łatwo? Jeśli tak to mógłbym sam to zrobić z bratem zamiast oddawać do mechanika.

Jakiej firmy amorki najlepsze?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie baw się w pół środki i wymień sprężyny, amortyzatory, gniazda sprężyn, osłony amortyzatorów i łożyska amortyzatorów. Zobaczysz jak auto będzie jeździć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.